Oon jo 30 enkä ole löytänyt puolisoa.
Pelkään että jään yksin
8
67
Vastaukset
- 50v_neitsyt
Sanoppa sit kun olet 50 vuotias etkä ole löytänyt puolisoa
- Eiaikaa
Oletko edes etsinyt? Itsellä on sellainen ongelma etten ehdi käydä missään, missä uusia ihmisiä tapaisi. En ole myöskään somessa tai Tinderissä tm. Kuntosalilla olen kyllä saanut aloitteita. Että ihmisten kanssa vaan tekemisiin niin mahdollisuudet kasvaa.
- Ehehehh
Kauniin naise avautuminen, kunkullia on satanut ovista ja ikkunoista.🤣
- Väärässäoot
Ehehehh kirjoitti:
Kauniin naise avautuminen, kunkullia on satanut ovista ja ikkunoista.🤣
Ei ole satanut. Ja olen ihan tavallisen näköinen.
- mikäonoikeastituotinder
Mistä tuollainen joku ikärajakin tulee sitten, kun poliisimieskin on ajokelvoton kun täyttää 25-vuotta, ei saisi enää koskea moottorikulkuneuvoihin enää ollenkaan..
Mistä ihmeestä tuollainen joku 30v tulee sitten, jotain.. tinderissä tulee joku "resupekka" :D
.. tinderi jos ehdottaa treffi kumppaniksi, "resupekka"-näköistä :;D
Niinpä niin, tinder taitaa aina kaiken tietää? Ennen kumppanin löytäminen oli ihme ja kumma helpompaa, kun ei ollut netin ihmeellistä maailmaa... siellä kaikki etsivät kuuta taivaalta ja ihmetellään, kun sopivaa ei löydy.. Onkp ihmisiltä hävinneet sosiaaliset taidot tai vieraantuneet todellisesta elämästä??
- Koettuon
Kun saisikin olla rauhassa, omissa oloissaan...
- elämäopettaakyllä
Älä pelkää, mitä sä sillä puolisolla teet. Pääset paljon helpommalla kun teet lapset jonkun rikkaan, random miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076