Onko liian iso

18ja6cm

Minulla on 18/6 cm kokoinen, ja olen huolissani että onko se liian iso naisille, haluaisin antaa sitä suuhun myös miehille

21

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tynkämuna

      Tuppikulli🥵

      • 18ja6cm

        Ei kun paljas


      • OutoUkm53Hki
        18ja6cm kirjoitti:

        Ei kun paljas

        Se on juuri sen kokoinen,jota halusin pullean 45vee vaimoni saavan ; ) ,kun oma vaatimaton...
        Toki mitat houkuttaisi kahdestaan ollessa sovittamaan sitä omaankin suuhuni...


      • Outoukm53Hki
        OutoUkm53Hki kirjoitti:

        Se on juuri sen kokoinen,jota halusin pullean 45vee vaimoni saavan ; ) ,kun oma vaatimaton...
        Toki mitat houkuttaisi kahdestaan ollessa sovittamaan sitä omaankin suuhuni...

        Ja nimenomaan paljaspäisen...


      • 18ja6cm

        Hei! eikö muita kiinosta, haluaisin vastapalveluksi ohutta suuhuni.


      • Outoukm53Hki
        18ja6cm kirjoitti:

        Hei! eikö muita kiinosta, haluaisin vastapalveluksi ohutta suuhuni.

        Saisit sit mun 14/4,5 imeä...


      • Outoukm53Hki
        18ja6cm kirjoitti:

        Hei! eikö muita kiinosta, haluaisin vastapalveluksi ohutta suuhuni.

        No,koskas suuseksiä? Pyydätkö kylään...?


    • Tj74vm

      Ihanan paksu....ei ainakaan minulle liian iso olisi....pelkästä ajatuksesta sormet hakeutuu jalkoväliin.....

    • Ei...

    • OlutpulloPerseeseen

      Kyllä tuollainen täsmälleen olutpullon kokoinen on liian iso naisille. Joku homo voisi tykätä.

    • Murutar

      ihanan kokoinen. tulee täyteläs olo kun työntyy sisään hitaasti uusestaan ja uudestaan.

    • Täydellinen

    • Anonyymi

      Työntää kaljapullon siihen reikään johon tuota suunnittelee, sittenhän sen tietää.

    • Anonyymi

      Mulla on hiukan isompi, eikä kukaan ole sanonut liian isoksi.

    • Anonyymi

      Maalaa se mustaksi niin kelpaa joka vitun suomalaiselle lehmälle. Ottavat perseeseenkin kun musta on niin ihanaa!

    • Juuri ihan passeli koko .Ei vielä mitenkään valtava mutta tekee hyvää kun osaa käyttää. Itse käytän yleensä 20/6 ja 24/7 dildoja. Noilla saan ihanan prosta orgasmin joka sykkii niskassa asti.
      Olisi mukava kokeilla sinun kanssa ihan vaikka livenä.

      • Anonyymi

        Siis prostata-orgasmin? Olet mies?
        Olutpullo on 18 x 6cm, eli väitätkö että sellainen tekee väljässäkään röörissä hyvää?


      • Anonyymi

        Kokeile niin tiiät


    • Anonyymi

      Sehän on ihana. Rakastaja exälläni oli 21/8 parhaimmillaan...siiis ihan loppumetreilläääää.....orkun partaalla. Otti äkkiä ulos ja mitattiin. Kivikova.

    • Just sopiva

    • Anonyymi

      Iso on kyllä...niin pituudeltaan kuin paksuudeltaan. Ei pidä liian rajusti aloittaa on sit pano hommissa tai sitä suuhun laittamassa. Saatta oola joillekkin mahdoton vastaanotettava...niinkuin meillä on isoja kaluja niin vastaavasti voi olla pieniä reikiä ja suita.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      561
      6173
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2220
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      134
      1917
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1660
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1395
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1108
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe