Sä et tiedä toisen elämästä oikeasti mitään, ellet kysy suoraan. Et vaikka olisit tekemisissä henkilön elämässä. Etkä kuulopuheiden perusteella. Olettaminen kertoo arvostuksen puutteesta. :(
Kaikki muu on arvailua
18
<50
Vastaukset
- urkkivatlaittomasti
kyllä mainostajat ja palstan it nörtit tietää aika paljon ;)
- aitoriitta
Huomenta. Myönnän, etten tiedä yhtään mitään. Yritän myös olettaa entistä vähemmän.
Tiedän vain omasta elämästäni.
Tänään on kaunis ilma. Olen menossa kampaajalle. Päivä kerrallaan.- kunnollakiharalle
Otatko taas permanentin?
- Lukeva
Eiks täällä peilata omaa elämää, elokuva elämää tai vain piikitellään toisille. Keksitään aloittaville ratkaisuja heidän muka ongelmiin. Kaivataan ohikulkevaa ihmistä tai työkaveria. Yritetään olla yhteydessä salasuhteisiin.
Syksyn kirjoituksissa on masentunut tunnelma ja nyt keväällä on alkanut Mania😊- Punainenvillasaapas
Sulla taitaa itsellä olle sellainen tyyli me muut ollaan normaaleja.
- Lukeva
Ehkä on ehkä ei😊
- Mitäsiinäräyhäät
Se on jokasen oma asia mitä kyselee ja mitä ei. Onko se jotenkin sulta pois ??
- Lukeva
Miksi kirjoitus sai sinut räyhäämään sitähän ei osoitettu kenellekään, vaa Suomi palstasta oli kysymys 😀
- Hyvänenaika
Lukeva kirjoitti:
Miksi kirjoitus sai sinut räyhäämään sitähän ei osoitettu kenellekään, vaa Suomi palstasta oli kysymys 😀
Tottakai se on osoitettu, henkilölle kenelle ap sen on tarkoittanut. Mutta turhaa se on tuollalailla syyttäen tehdä, ei se mitään asiaa eteenpäin vie.
- Aloittajatässä
Hyvänenaika kirjoitti:
Tottakai se on osoitettu, henkilölle kenelle ap sen on tarkoittanut. Mutta turhaa se on tuollalailla syyttäen tehdä, ei se mitään asiaa eteenpäin vie.
Ei ole osoitettu vain yhdelle.
- metuuletetaan
Alottaja ansaitsee viikon älykköpalkinnon. Hienoa, kun teit näkymättömän näkyväksi.
- Aloittajatässä
Sarkasmia? Kaikille asiat ei ole itsestäänselviä ja saatetaan loukata tekemisillään.
- jokoymmärrät
Totuutusko närästää? Se, että oman itsensä kertomana asioiden tilan tiedän, en voi arvostaa edelleenkään, sitä mitä edustat. Et sä tahdo ihmiselle mitään hyvää, vaan käytät vain hyväksesi hänen hyväntahtoisuuttaan.
- Aloittajatässä
Kolahtiko suhun se että oot sekaantunut toisten asioihin? Minä olen ainakin kertonut hänelle ’asioiden tilan’, ihan henk. koht. Hän tietää enemmän kuin moni muu. Enkä todellakaan yritä käyttää hyväksi ketään, päinvastoin. Miksi siis puutut ulkopuolisena asioihin joista et tiedä? Kauhistuttaa että ihmiset oikeasti kuvittelevat tietävänsä täällä provopalstalla toisten asioista. Se saa mut todella voimaan pahoin.
- Sainkototuuden
Aloittajatässä kirjoitti:
Kolahtiko suhun se että oot sekaantunut toisten asioihin? Minä olen ainakin kertonut hänelle ’asioiden tilan’, ihan henk. koht. Hän tietää enemmän kuin moni muu. Enkä todellakaan yritä käyttää hyväksi ketään, päinvastoin. Miksi siis puutut ulkopuolisena asioihin joista et tiedä? Kauhistuttaa että ihmiset oikeasti kuvittelevat tietävänsä täällä provopalstalla toisten asioista. Se saa mut todella voimaan pahoin.
Jos voit pahoin jonkun sanomisista niin miksi sulla on pahaolo? Toki voi mokata ja tehdä jopa tietämättään jotain mitä toinen käsittää asian toisin. Sekaantua toisten asioihin miten se tapahtuu? Toki minäkin kyselen yhdeltä mitä sille kuuluu kun kyliltä kuulin juoruja. Ei ainakaan vielä ole muuttanut elämässään mitään. Joten tuskin tuokaa huhu tainnut olla kuin mustasukkaisen kateellisen ihmisen kertomaa. Onko se sekaantumista kun annan itsensä kertoa asioistaan kuten tahtoo?
- Asiaviesti
Koko ikäni ihmetellyt sitä miten suomalaiset käyttäytyy niinkuin ne tuntis ja miten palsta liittyy siihen samaan. Pakko olla aika pienet piirit jos täälläkin ollaan niinku tiedettäis kaikki ja sitten jos käyttäydyt eritavoin niin olet hullu.
- kaikkiminätunnen
Joo on pikkupaikkakunnilla juttu voi olla sanonta: Kyllä minä tunne tuon ihmisen, vaikka olisi vilauksen nähnyt joskus 20-vuotta sitten, kyllä minä tämän tunnen ;)
Kyllä minäkin tunnen Sauli Niinistön vessassahan hän runkkaili aina koulussa joskus, siitä oli kuuluisa hän.
Arvailut on aina arvailuja, totuus toisenlainen, yleensä.
Eikä koskaan voi tai pysty tietämään, että mitä löytyy pinnan alta....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741