Vaarallista lietsontaa

Kauhistunut

Kyllä nyt on Perussuomalaiset lähteneet rumalle tielle ja järkyttävälle vihan lietsonnalle. Youtube video vaalikampanjasta v niinkuin vitutus on käsittämättömän ala-arvoinen. Tulokset on jo nähtävissä vihan purkauksina vaalityötään tekeviin ehdokkaisiin.

7

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxaja

Totuus saattaa olla kauhistuttava asia. Eikä se muutu pelkästään kauhistelemalla ja rumaksi haukkumalla. Totuus pitää muutoksella saada hyvännäköiseksi.

• Kauhistunut

Maailmanlopulta pelastuu, kun liittyy Jehovantodistajiin. Perussuomalaiset lupaavat tehdä saman.

• Pix

Vihreillä liian vääristynyt maailmankuva, kepu sotki kaiken kokoomuksen kans joten ainoat SDP ja PS

• usko.toivo

Kokoomus ja keskusta pois nyt hallituksesta ja muut tilalle. Nyt on aika vaihtaa päättäjiä ja puolueita, koska suomen kansa sai pettyä taas kerran. Ainoa tapa on äänestää uusia ehdokkaita ja eri puoluetta ja kokeilla, miten ne toimii ja onnistuu.
      Aina sanotaan, että sama se on mitä puoluetta äänestää, kun kuitenkin ne vaalilupaukset petetään. Eipä siinä ole muuta ratkaisua äänestäjällä, kuin vain se, että äänestetään eri puolueita ja ehdokkaita ja vaihdetaan päättäjät joka vaalikauden jälkeen uusiin toiveena, että jokin muuttuisi.

• Djo

Ei vihreitä, parturiin ja sivistyksen oppiin poika ensin että osaa käyttäytyä muun kuin vihreän aatteen parissa

• Jopera

Joo, ei sitä vihreää miestä, koska asettui Kuusamon vaalipaneelissa poromiesten puolelle.

• poroton

Hei kaikki porottomat, suomussalmen puolelta löytyy ehdokas, jonka teemana on: Vapaaseen laidunnusoikeuteen puututtava. Hän on lisäksi perussuomalainen Sami Pihlajamaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2978
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe