Asut luvalla

Luvalla

Onko muita joilla vaimon lupa naisten asujen käyttöön? Usein yhdessä ostamassa sukkiksia, pikkareita tai muita asuja. Katselemme myös tuotteita yhdessä netistä. Viimeksi ostettu rintsikat netistä. Pidän aina omien vaatteidden alla asuja kun olemme viikonloppuisin liikkeellä. Kotiin päästyämme seksi todella mahtavaa.

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lutka

Minä saan käyttää vaimon luvalla naisten asuja yksin ja yhdessä.Kerran vaimo kysyi pukiessaan stayappeja haluanko kokeilla siitä alkoi leikki,oli arvannut että olin käyttänyt hänen asuja yksin ollessani. Nykyään se on yksi seksi leikki, joskus olen "naisena" hänen alla kun hän ratsastaa minun päällä ja sanoo että nyt lutka saa kunnolla. Kun vaimo on reisussa niin nautiskelen sukkanauha liiveissä rintsikoissa .

• Lkkljjjj

Ja sinä norsu ota se kärsä pois perseestäs🐘

• Mä myös voin olla asuissa kotona, Imattralla asun...kivaa on;)

• Eveliina15

Kaikki Suomen kansalaiset ovat jo pitkään tunteneet tämän sivuston
      --->> http://datinginlife.com
      On helppoa löytää tyttö tai mies, ilmoittautua pian - se on ilmaista!

• minulla on lupa käyttää. Käytän nykyisin aina naisten alushousuja, sukkanauhaliivejä, sukkia ja rintaliivejä, sukkiset myös usein. Minihame on ihana

• Anonyymi

Mun miehellä on muutamat naisten pikkarit, sellaset arki pikkarit mistä ei heti huomaa et on naisten.
      Ne on laadukkaat ja kuulemma hyvin mukavat päällä, onhan se outoa että mies pitää naisten alusasuja mutta ne on sillä käyttö vaatteina, ei siis spermaa niitä tai pervoile muutenkaan.
      Harmittaa välillä kun se lainaa mun pikkareita eikä kehtaa ostaa uusia, minä sitten haen lindeksiltä aina uudet sen laskuun seksikkäät ja naiselliset pikkarit, mutta on se niitäkin lainaillu:)

• Anonyymi

Niin asun luvalla. Sanotaan myös vuokralla asumiseksi yleisemmin.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1418
    2. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      23
      1024
    3. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      1021
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      309
      814
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      730
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      657
    7. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      45
      643
    8. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      269
      619
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      583
    10. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      555
    Aihe