Onko muita joilla vaimon lupa naisten asujen käyttöön? Usein yhdessä ostamassa sukkiksia, pikkareita tai muita asuja. Katselemme myös tuotteita yhdessä netistä. Viimeksi ostettu rintsikat netistä. Pidän aina omien vaatteidden alla asuja kun olemme viikonloppuisin liikkeellä. Kotiin päästyämme seksi todella mahtavaa.
Asut luvalla
7
63
Vastaukset
- lutkaMinä saan käyttää vaimon luvalla naisten asuja yksin ja yhdessä.Kerran vaimo kysyi pukiessaan stayappeja haluanko kokeilla siitä alkoi leikki,oli arvannut että olin käyttänyt hänen asuja yksin ollessani. Nykyään se on yksi seksi leikki, joskus olen "naisena" hänen alla kun hän ratsastaa minun päällä ja sanoo että nyt lutka saa kunnolla. Kun vaimo on reisussa niin nautiskelen sukkanauha liiveissä rintsikoissa . - LkkljjjjJa sinä norsu ota se kärsä pois perseestäs🐘 

- Mä myös voin olla asuissa kotona, Imattralla asun...kivaa on;) 
- Eveliina15Kaikki Suomen kansalaiset ovat jo pitkään tunteneet tämän sivuston 
 --->> http://datinginlife.com
 On helppoa löytää tyttö tai mies, ilmoittautua pian - se on ilmaista!
- minulla on lupa käyttää. Käytän nykyisin aina naisten alushousuja, sukkanauhaliivejä, sukkia ja rintaliivejä, sukkiset myös usein. Minihame on ihana 
- AnonyymiMun miehellä on muutamat naisten pikkarit, sellaset arki pikkarit mistä ei heti huomaa et on naisten. 
 Ne on laadukkaat ja kuulemma hyvin mukavat päällä, onhan se outoa että mies pitää naisten alusasuja mutta ne on sillä käyttö vaatteina, ei siis spermaa niitä tai pervoile muutenkaan.
 Harmittaa välillä kun se lainaa mun pikkareita eikä kehtaa ostaa uusia, minä sitten haen lindeksiltä aina uudet sen laskuun seksikkäät ja naiselliset pikkarit, mutta on se niitäkin lainaillu:)
- AnonyymiNiin asun luvalla. Sanotaan myös vuokralla asumiseksi yleisemmin. 
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321