Aamusta iltaan juominen

eikaiolemahdollista

Ei kai kukaan pysty montaa vuotta juomaan alkoholia aamusta iltaan joka päivä?

26

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori-Lääkäri

      Pystyy, kun pysyy kohtuudessa, eli 17 annosta per päivä.

    • Asdfh4523

      Hullut ribulaatiot siitä ainakin tulee.

    • Unohdukseen

      Siitä tulikin suosittu kisa. Sitä voi kokeilla, koekaneja kun ollaan.

    • Faktaa_vakioista

      No Kylmiksellä takana jo 9 vuotta moista. Joka ikisen päivän aloittaa oluella ja lopettaa olueen. Makaa sängyssä 12-16 tuntia ja taas sama rutiini. Kun edes yhden päivän yrittää olla ilman, alkaa deliriumin alkuoireet, koska kroppa jo fyysisesti riippuvainen alkoholista.

      Krapulaan ei voi kuolla, mutta deliriumiin voi!

      • Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

        No sillä oli niin hyvä pohjakunto kun aloitti itsensä tuhoamisen. Kuolee varmasti ennen Nykäsen ikää. Veikkaan alle 55 v. Siihen ei ole enää edes kovin kauaa.

        Nykänen sentään oli kova jätkä. Kuinka edes kehtaan verrata.


      • Kylmät_kädet__
        Kuolema_Kylmäkädelle_Ry kirjoitti:

        No sillä oli niin hyvä pohjakunto kun aloitti itsensä tuhoamisen. Kuolee varmasti ennen Nykäsen ikää. Veikkaan alle 55 v. Siihen ei ole enää edes kovin kauaa.

        Nykänen sentään oli kova jätkä. Kuinka edes kehtaan verrata.

        Hitto teidän velliperseiden kanssa. Mun äiti sai minut 19 vuotiaana ja vielä tänä päivänäkin polkee pyörällä vuorotyöhön maksamaan veroja, vaikka olisi saanut siirtyä eläkkeelle jo kauan aikaa sitten.

        Ihmettelen äitini kuntoa, vaikka sillä on enemmän ylipainoa, kuin mulla.


      • Mikä tai mitä on delirium?


      • Palstan_paljastuksia
        taruolento kirjoitti:

        Mikä tai mitä on delirium?

        Deliriumi on suomeksi kuuluisa juoppohulluuskohtaus. Se voi viedä hengen, koska kouristukset voivat sattua sydänlihaksen kohdalle. Lisäksi potilas sekoaa totaalisesti pidemmällä aikavälillä ja täytyy lyödä lepositeisiin, joka on mielestäni vapauden riistoa.

        Kylmis onnistui karkamaan, jota en kykene käsittämään.


      • Palstan_paljastuksia kirjoitti:

        Deliriumi on suomeksi kuuluisa juoppohulluuskohtaus. Se voi viedä hengen, koska kouristukset voivat sattua sydänlihaksen kohdalle. Lisäksi potilas sekoaa totaalisesti pidemmällä aikavälillä ja täytyy lyödä lepositeisiin, joka on mielestäni vapauden riistoa.

        Kylmis onnistui karkamaan, jota en kykene käsittämään.

        Tuleeko tuollainen pitkäaikaisesta juomisesta vai kerralla liikaa-juomisesta. Kamalalta kuulostaa jokatapauksessa.


    • exdoku

      Kelpaisiko aamuksi klo 10 - 12 väli? Jos kelpaa niin 3 vuotta meni sujuvasti mutta sitten alkoi haluttomuus kaikkea kohtaan kiusaamaan. Ikävuodet 60v alusta 62v loppuun. Kuukautta vaille 3 vuotta.
      Vaihdoin päivittäisen dokaamisen jaksotettuun jossa on välillä muutamankin kuukauden katkoja.

    • 241155

      Kaksi vuotta meni mukavasti juoden aamusta iltaan kunnes uni tuli. Aamu alkoi kossu lonkerolla ja iltapäivällä olin jo ympäri juovuksissa. Vaihtiehdot olivat juoda itsensä hautaan tai lopettaa kokonaan. Nyt 3 vuotta raittiina ikää 63 vuotta

    • istuinrengastippa

      Ei aidot alkoholistit elä 60-vuotiaiksi. Jotain hämärää tässä nyt on, jota minulle ei kerrota. Kylmiskin vasta 42 vuotias, vaikka väittääkin olevansa 43v.

    • Eräs_teoria

      Miksi henkilö ajautuu rappioalkoholistiksi?

      Ei esim. Keijon masennus johdu kenestäkään yksittäisestä ihmisestä, vaikka sen oma äiti hylkäsi hänet Kejon ollessa vasta 15 vuotias lapsi. Lisäksi Keijon ideoita on varastettu mediaan, esim. " Onko Aku Louhimies yhtä synkkä kuin ohjaamansa elokuvat?" Kylmis kirjoitti aiheesta internettiin jo silloin, kun Levottomat oli vasta tullut VHS-kasetille.

      Ihmisen henkinen tuska lähtee hänestö itsestään, ei siihen mikään ulkopuolinen tekijä voi auttaa. Löydä sielunrauha elämän pienistä asioista.

      • Faktaa_vakioista

        Ex-sheriffillä on tänään ollut iso työmaa ilmoittaa ylläpidolle Kylmäkäden viestejä, sillä Kylmis kirjoittanut poikkeuksellinen paljon. Oma avaus olisi Keijolle mahdotonta, koska se poistetaan alle minuutissa.


    • juoppona

      Riippuu määrästä syömisistä jne... Jos juo kohtuulliset 10-15 annosta päivässä ei ongelmia jos juo 18 ei ongelmia jos syö hyvin ja muistaa liikkua kännissä jos viina loppuu...

      • Kylmis__

        Onko palstan ex-sheriffi Ex-Tissu koskaan edes ollut alkoholisti? Miten kyseisen narsistin kanssa voisi edes luoda rakentavaa dialogia, joka inspiroisi ja antaisi vertaistukea kohtalotovereille?


      • Anonyymi

        Kylmis aina luulee tuntevansa ihmisen, jolle vastaa. Ei ole mitään todisteita siitä, että Keijo käy keskustelua Ex-sheriffin kanssa.


    • vanha_juoppo

      minä pystyn vetää kännit joka päivä

      • Kylmät_kädet__

        Ei sun talous mitenkään voi kestää sitä, ellet ole aivan alkumetreillä, kuten meikä 2009.

        Mikä hemmetin vika muka oli siinä yhteenlaskukyselyssä? Menee niin hermot tuohon kasariluvun kuvaboxi-arvuutteluun, kun niistä hiton kuvista ei monestikaan saa edes mitään selvää.


      • ValdemarOulunmees

        Eihän se talouspuoli ole ongelma jos on keskivero suomalainen jolla asunto säästöt perintöosuudet.Jos mitään edellämainituista ei ole niin harrastuksena voi tehdä kotiviiniä/kiljua kuten minä tein ja join.


    • Yks_ikivanha_vakio

      Tuskin Ex-tissu enää on Kylmiksen kimpussa, vaikka yritti tapattaa Keijon aikoinaan, koska ei kestänyt Kylmiksen huomiota yli hänen. Kylmis kertoili kokemuksistaan ja päivästään aivan samoin, kuin Tissukin, mutta jostain kumman syystä Kylmiksestä tuli suositumpi.

      Sen jälkeen Tissu siirtyi kateuksissaan dissaamaan itseään lavastusmielessä ja häiriköimään palstaa toisten nimissä. Kylmis taas koskaan välittänyt paskankaan vertaa jostain maineesta.

      Vakioiden tapaaminen IRL rauhoitti häiriköinnin lähes totaalisesti:
      https://aijaa.com/l3oyJX

      • Ylipitkä_palstan_muisti

        Itse en ymmärrä, miksi Tissu ei ole vieläkään tehnyt itsemurhaa.

        Se käytti kaikki resurssinsa yllyttääkseen Santun Kylmiksen ovelle hakkaamaan hänet hengiltä, mutta niistä tulikin parhaimmat kaverit.


      • Rynnäkköpenaali
        Ylipitkä_palstan_muisti kirjoitti:

        Itse en ymmärrä, miksi Tissu ei ole vieläkään tehnyt itsemurhaa.

        Se käytti kaikki resurssinsa yllyttääkseen Santun Kylmiksen ovelle hakkaamaan hänet hengiltä, mutta niistä tulikin parhaimmat kaverit.

        Kylmiksellä on käsittämätön iskunkestävyys. Se tekee vaikutuksen, vaikka väisteleekin ja torjuu samalla. Se vain hymyilee.


      • Kysyvä_tiellä
        Ylipitkä_palstan_muisti kirjoitti:

        Itse en ymmärrä, miksi Tissu ei ole vieläkään tehnyt itsemurhaa.

        Se käytti kaikki resurssinsa yllyttääkseen Santun Kylmiksen ovelle hakkaamaan hänet hengiltä, mutta niistä tulikin parhaimmat kaverit.

        Mikä on karhunpalveluksen vastakohta?


      • taruolento
        Kysyvä_tiellä kirjoitti:

        Mikä on karhunpalveluksen vastakohta?

        Karhunpalvelus on huono palvelus. Joskus toinen luulee tekevänsä hyvää mutta erilaisista syistä johtuen tekeekiin pahaa. Vastakohta on palvelus jolla teet hyvää tietämättäsi vaikka ehkä halusit sillä teollasi saada aikaan pahaa.

        Mikä voisi olla karhunpalveluksen vastakohta yhdellä nimellä. En nyt heti keksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe