https://www.hs.fi/nyt/art-2000006048768.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=cab5057a583665b1267adc2ed87654fa
Antti Rinne sekoili TV tentissä miltei yhtä paljon, kuin A-M Henriksson. Ikäihmisillä on useasti muistin kanssa ongelmia. SDP:n ja RKP:n kannattajat ovat kaikki eleäkeläisiä.
Rinne tarjoaa Suomen ratkaisuksi maahanmuuton. Itärajan yli pääsee helposti kävelemällä, koska Rinteen kaveri Tarja Halonen sai Suomen luopumaan maamiinoista. Putin saattaa tehdä samoin, kuin irakilainen kollegansa. Hankkituu eroon jotomiehistä lopettamalla rajavalvonnan. Olisiko vihervasemmisto sitten tyytyväinen, kun väkeä tulisi miljoonia?
Onko terve mies kasvoiltaan harmaa ja kalpea?
6
<50
Vastaukset
- Neuro_tico-tico
No mutta edelleen. Onko terve mies poskiltaan punakka ja nieleskelee neuroottisesti?
Allah-aholla taitaa muuten olla kurkkusyöpä. - Faktaa.pukkaa
Rinne valehteli enemmän kuin itse Bobrikoff !!
- Wertt
Sepelvaltimotauti ,ei ihan terve voi olla
- VäriMiehenTekee
Pohjoisen miehet on vaaleita kuin lakanat, tuon aiheuttaa saunalla asuminen ja pelkääminen.
- Reppu-Reino
Rinne on vielä toipilas ja saattaa olla, että joutuu luopumaan pääministerin paikasta Sanna Marinille.
Tulevasta hallituskaudesta tuleekin homojen juhla. Demari duunarilta viedään autot ja makkarat. Rinne ei pysty enää syömään pekonipastaa ja haluaa kieltää lihan syönnin myös muilta.
Kuinka rekkakuski pärjää pitkän ajomatkan ilman pyttipannua? Entä perheen kesälomamatka ilman lasten nauravia nakkeja? Rehti duunari vetää lounasannoksensa kanssa maitoa tai piimää.
Demarit onkin syytä miesten jättää viherpipertäjä femakoille ja äänestää miestä ymmärtävää puoluetta!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076