Olen tullut nyt teistä siihen tulokseen ettei teidän kanssa voi edes jutella, 23.3.2019 istuin quplassa yksin kaljalla, eikä minulle kukaan halunnut tulla edes juttelemaan, tuntui oikeasti etten ole teidän arvoissa mitään.
Kuusamolaiset
1
158
Vastaukset
- haistakaa_vittu
ainoat kontaktit baari-iltana, quplassa baarimikko ja wanhassa. muuten ei vittu kukaan juttele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576