O Se tuo antti melko sälli hurahtanut ilmeisesti vihreästä homeesta epspajan lasareetissa. oliko se varmasti keukokuumeen takia hoidossa ja pallolaajennus perään, etei olisi tehty aivojen ohitus leikkausta. se pihvi ja maitovero onko se nyt eko teko vai ego teko eihän tuossa mitään järkeä ole olen lihan syöjä kuten suurin osa Suomen kansasta ja pienituloinen mitäs sitten syödään jos ruokakassin hinta kipuaa pilviin,,, no hyvää terveellistä elovena kaurapuuroa. lupasi vappu satasen jos talous jatkaa kasvua ensivaalikaudella siis hallitus 2020.? todella jaloa antaa 30piä kuin juudakselle. kai se on sitä kalaa lähettävä syömään ettei mailma tuhoutuisi minun takia. ANTTI taisi kannattaa pääministerin lääkärin tarkastusta voisi olla sdp.n kannalta viisasta ,että tutkisivat ennalta jo vaalien alla antin pään. niin ei menisi vaali voitto munille minä en ainakaan tätä sdp.tä äänestä en muuten Kokoomustakaan EN NÄILLÄ NÄKYMILLÄ ÄÄNESTÄ KETÄÄN. NO Sipilä valehteli reilusti yli 100.e heti-kö onhan tuolla ANTILLA satuja ja tarinoita mutta näistä taitaa tulla LEGENDOJA.
KYSYMYS AGENT. ONKO ANTTI RINNE MYYRÄ.
ONKO ANTTI RINNE MYYRÄ SDP.SSÄ
ALUCARD
1
104
Vastaukset
- Käsittämätöntä
Juu ei ainaskaan pienituloisen asialla ole Antti. Pitkäaikaistyötöntä ei naurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2136782Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3064734"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433616Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153434Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2632676Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951