Tukiko Niikko kristittyjen vainoa Kiinassa

kiinan.kristityt.pulassa

ottamalla vaalirahoitukseena kiinalaista lahjusrahaa?

Katso YLE MOT!

ttps://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/25/vaalirahaa-ja-salarahaa-kasikirjoitus

Mika Niikko hyödynsi viime vaaleissa tehokkaasti vaalirahoituslain porsaanreikää.

Vaalirahoitusilmoituksensa mukaan hän rahoitti kampanjaa 20 0000 euron lainalla. Raha tuli kiinalaisilta kavereilta. Ja se muuttui lainaksi vasta, kun tarkastusvirasto alkoi kiinnostua asiasta eli vuosi lahjuksen jälkeen.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tukiko myös muslimien vainoa, joita suljetaan vankileireille ja uudelleenkoulutetaan kumartamaan puoluetta kuin Ilmestyskirjassa ikään.

      • ettäsilleesti

        Otti rahaa kiinalaiselta vaiko otti rahaa Kiinan hallintoa lähellä olevilta tahoilta? Siinä on yön ja päivän ero. Jos kyseessä Kiinan hallintoa lähellä olevat tahot, niin silloin tuki ihmisoikeuksien - ml. uskonnonvapus - rikkomuksia ja sen lisäksi päästi vieraan valtion sotkeutumaan Suomen vaaleihin. Mutta jos otti rahaa avoimesti yksityishenkilöltä, joka sattuu olemaan kiinalaistaustainen, niin se o toinen juttu.

        Yksittäinen kiinalaistaustainen edustaa yhtä vähän hallitustaan kuin yksittäinen suomalainenkin. Ja miksi Kiina - tai muukaan valtio - tukisi vähemmistöpuolueen poliitikkoa, jolla ei ole todellista vaikutusvaltaa? Jos haluaa vaikuttaa asioihin, niin pitäisi tukea potentiaalista pääministeripuoluetta. En kuulu Niikon kannattajiin, mutta faktat faktoina.


      • ettäsilleesti

        Yksityiseltä ulkomaalaiselta saatu vaalirahoitus ei ole laitonta. Ks. laki. Valtiolta saatu vaalirahoitus sen sijaan on.

        "Ehdokas, ehdokkaan tukiryhmä ja muu yksinomaan ehdokkaan tukemiseksi toimiva yhteisö saavat vastaanottaa ulkomaista tukea vaalikampanjaan vain yksityishenkilöiltä sekä ehdokkaan aatesuuntaa edustavilta kansainvälisiltä yhteisöiltä ja säätiöiltä."


      • ettäsilleesti kirjoitti:

        Otti rahaa kiinalaiselta vaiko otti rahaa Kiinan hallintoa lähellä olevilta tahoilta? Siinä on yön ja päivän ero. Jos kyseessä Kiinan hallintoa lähellä olevat tahot, niin silloin tuki ihmisoikeuksien - ml. uskonnonvapus - rikkomuksia ja sen lisäksi päästi vieraan valtion sotkeutumaan Suomen vaaleihin. Mutta jos otti rahaa avoimesti yksityishenkilöltä, joka sattuu olemaan kiinalaistaustainen, niin se o toinen juttu.

        Yksittäinen kiinalaistaustainen edustaa yhtä vähän hallitustaan kuin yksittäinen suomalainenkin. Ja miksi Kiina - tai muukaan valtio - tukisi vähemmistöpuolueen poliitikkoa, jolla ei ole todellista vaikutusvaltaa? Jos haluaa vaikuttaa asioihin, niin pitäisi tukea potentiaalista pääministeripuoluetta. En kuulu Niikon kannattajiin, mutta faktat faktoina.

        " Mutta jos otti rahaa avoimesti yksityishenkilöltä, joka sattuu olemaan kiinalaistaustainen, niin se o toinen juttu. "

        Tuo on aivan totta.


      • Moraalitonta.menoa
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Yksityiseltä ulkomaalaiselta saatu vaalirahoitus ei ole laitonta. Ks. laki. Valtiolta saatu vaalirahoitus sen sijaan on.

        "Ehdokas, ehdokkaan tukiryhmä ja muu yksinomaan ehdokkaan tukemiseksi toimiva yhteisö saavat vastaanottaa ulkomaista tukea vaalikampanjaan vain yksityishenkilöiltä sekä ehdokkaan aatesuuntaa edustavilta kansainvälisiltä yhteisöiltä ja säätiöiltä."

        "Yksityiseltä ulkomaalaiselta saatu vaalirahoitus ei ole laitonta."

        Kristityt ovat kovia paasaamaan moraalista, mutta kun heidän tekojensa moraalin perään aletaan huutelemaan niin ainoa "mooraali" onkin lain kirjain.


      • VituttaakoMummoa
        mummomuori kirjoitti:

        " Mutta jos otti rahaa avoimesti yksityishenkilöltä, joka sattuu olemaan kiinalaistaustainen, niin se o toinen juttu. "

        Tuo on aivan totta.

        Mutta kun ei ottanut. Vituttaako?


    • serious

      Minusta se laina kiinalaiselta oli 5000 euroa, muut oli lainattu kahdelta muulta ystävältä. Kuuleman mukaan laina on maksettu takaisin. Ihan avoimesti Niikko minusta tuosta kertoi... olispa minullakin kiinalainen kamu.

      Yksi kepulainen tuttuni pisti aikoinaan vaalimainontaan 60 000 markkaa omaa rahaa. Sai n. 4000 ääntä eikä tullut valituksi. Kallista herkkua.

      Kyllä jokaisen äänestäjän tulisi tutkia tarkkaan ketä äänestää, lukea kannanottoja, soittaa ehdokkaalleen ja kysyä vaikeita... Typerää äänestää jotain "TVstä tuttua" sokkona.

    • podiumilla

      Niikko on eduskunnan eniten rikoksia tehnyt edustaja.

    • Kiina.kädet.veressä

      Kiina on Natsi-Saksaan verrattava diktatuuri, joka sortaa pöyristyttävillä tavoilla etnisiä vähemmistöjä, kiduttaa ja teloittaa poliittisia vankeja ja rikkoo ihmisoikeuksia rutiininomaisesti. Ainoa syy miksi Kiinan presidenttiin suhtaudutaan muuten kuin hirviöänä ja hylkiönä, on ahneus.

      Niinkö on yksi noista ahneuden apostoleista, joille hyöty menee ihmisarvon ja kaiken inhimillisyyden edelle.

      • asioista-tietävä

        Näin on, tuon on totta!


    • serious

      Vaalit on selvästi tulossa, kun alkaa ehdokkaiten parjaus. Kehoitan jokaista äänioikeutettua tutkimaan itse ehdokkaansa taustat, lupaukset ja mielipiteet.

      Kuinkahan organisoitua loanheitto somessa on?

      • Eiköhän tämä tyyli loanheittoon alkanut muutama vuosi sitten? Nyt se on levinnyt ympäri maailmaa, ja missä disinformaatio jyllää lisäten tällaista huonoa käytöstä.


    • Kiinalaisliikemies edustaa Kiinan kommunistista kristittyjä ja muslimeja sortavaa hallistusta. Niikko perusteli "lainaansa" Kommunistisen Kiinan ystävyysseursn jäsenyydellä, eli mistään yksittäisestä Kiinan Matti Virtasesta ei ollut kyse vaan lahjuksen ottamisesta vieraalta valtiolta, jonka tarkoitus on vaikuttaa suomalaiseen poliittiseen järjestelmään. Persut ovat valmiita myymään Suomea kiinalaisille tai venäläisille sortajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe