Miten minulla on tunne

Olen-varma-että

Soini, Niinistö, Terho, Elo ja muutama muu heikäläinen ottavat jokailtaiset vitutus huikat lukemalla perussuomalaisten palstaa ja antavat kateuden kuolan valua pitkin rinnuksiaan.
Kuinka jokaisen työläisen ex ystävä Lindström, ottaa hermolääkkeen ja itkua tuhrustellen siirtyy tänne oikeiden perussuomalaisten, isänmaan ystävien palstalle. Haikailee perään kuin impotentti sonni uutta lehmää. Mutta elämän juna on jo mennyt.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supi

      Kyllä se juna jätti myös Perussuomalaiset. Tuleva vaalivoitto ryssittiin älyttömällä vaalivideolla...

      • Magnesium

        Vaalivideosta pitivät lähinnä kovan linjan persut. Normaalit ihmiset eivät siedä PS:n armotonta retoriikkaa.
        Jos PS haki uusia äänestäjiä, video oli floppi.


    • EIKetuta

      Sinisten poliitikot voivat loikata toisiin puolueisiin. Tuskin he haikailevat moraalittoman pienpuolueen viidettä sijaa.
      Heillä on mahdollisuus edetä, persuilla sitä ei ole.

      • "Sinisten poliitikot voivat loikata toisiin puolueisiin. "


        Soini ja KD.


    • Lex_Sika

      Totuus on se, että PS tulee saamaan helposti yli 15% vaaleissa ja sitten on itkut silmässä uuvateilla ja köntsät housussa hullutuksen muodostajilla, sillä demarit, vassarit ja vihreät tulevat jäämään valovuoden päähän siitä 50% jolla meinasivat hullutuksensa muodostaa kun luulivat, että PS:n kannatus kyntäisi 8-9% tienoilla. Näemmä todennäköisesti siis tilanteen jossa on taas paska hallitus maassa, sillä Rinteen AY-öykkäri tarvitsee tuekseen joko Keskustan tai sekoomuksen valehtelijat. Sillä Orpolla kun heiluu korvatkin puhuessa kun valehtelee.

    • yhrh

      ei tippa tapa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe