Jälleen on mahtava joukkue koossa, niinkuin monena muunakin vuonna, jospa se tärppäis joku vuos, todennäköisdsti ehkä. Saa pieni mies heilutella sormiansa hahaha
MM - kisat
6
259
Vastaukset
- kukapanikokomimmiliigaa
jännäjuttu kun vertailee olympiapronssijoukkuetta niin sieltä on tippunnu kaikki kenen nimikirjaimet on SS eikä ketään muita , miks muuten oikeesti se yksi mimmi lopetti juuri ennen kotikisoja vai pelkäskö ettei olis mahtunnu olishan se ollu hienoo lopettaa omiin mm:miin
- naisellisuus-nolla
Eipä vois vähempää kiinnostaa lepakkokiekon mm-kisat. Täysin typerä laji, kuten muutkin miesten lajit "naisilla".
- lohtulip
Maailman paras maalivahti näytti taas taitonsa. Koko joukkueella kesti kunto kaksi erää.
- jeah
Nykyisessä sarjajärjestelmässähän ei paljoa panosta ole A-lohkossa, kun sen kaikki maajoukkueet pääsevät puolivälieriin. Mieluummin voisivat A-lohkon kaksi parasta päästä suoraan välieriin ja sen kolme viimeistä B-lohkon voittajan kanssa puolivälieriin. B-lohkosta viimeinen vaihtaisi kakkostason voittajan kanssa sarjatasoa. Vaihtoehtoisesti voitaisiin toki lisätä sellainen "mauste", että B-lohkon toiseksi viimeinen karsisi kakkostason toiseksi sijoittuneen kanssa paikasta pääsarjaan. Siinä sitä panosta enemmän olisi kuin nykyisessä mallissa. Ja vaikka tässä ehdotuksessa B-lohkon viimeinen selviäisikin ennen kuin olisi kaikkia pelejään pelannut, tulisi edes näennäisesti lisää panosta kyseisen lohkon loppupäähän.
- phyihait
Taitaa olla meillä valmentajissa vika kun kts naiskiekkoa niin samanmoista kulmissa pyöriskelyä kuin miehilläkin eikä kukaan mene maalinedustalle , kumma kun jatkuu sama meno iät-ajat , ihan pahaa tekee !
- onne
Mitkä MM-kisat? Kymmenen joukkuetta. Ei sellaiset ole kuin kyläkilpailut. Naurettavaa kutsua maailmanmestaruuskisoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471