MM - kisat

Vastarannankiiski23

Jälleen on mahtava joukkue koossa, niinkuin monena muunakin vuonna, jospa se tärppäis joku vuos, todennäköisdsti ehkä. Saa pieni mies heilutella sormiansa hahaha

6

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapanikokomimmiliigaa

      jännäjuttu kun vertailee olympiapronssijoukkuetta niin sieltä on tippunnu kaikki kenen nimikirjaimet on SS eikä ketään muita , miks muuten oikeesti se yksi mimmi lopetti juuri ennen kotikisoja vai pelkäskö ettei olis mahtunnu olishan se ollu hienoo lopettaa omiin mm:miin

    • naisellisuus-nolla

      Eipä vois vähempää kiinnostaa lepakkokiekon mm-kisat. Täysin typerä laji, kuten muutkin miesten lajit "naisilla".

    • lohtulip

      Maailman paras maalivahti näytti taas taitonsa. Koko joukkueella kesti kunto kaksi erää.

    • jeah

      Nykyisessä sarjajärjestelmässähän ei paljoa panosta ole A-lohkossa, kun sen kaikki maajoukkueet pääsevät puolivälieriin. Mieluummin voisivat A-lohkon kaksi parasta päästä suoraan välieriin ja sen kolme viimeistä B-lohkon voittajan kanssa puolivälieriin. B-lohkosta viimeinen vaihtaisi kakkostason voittajan kanssa sarjatasoa. Vaihtoehtoisesti voitaisiin toki lisätä sellainen "mauste", että B-lohkon toiseksi viimeinen karsisi kakkostason toiseksi sijoittuneen kanssa paikasta pääsarjaan. Siinä sitä panosta enemmän olisi kuin nykyisessä mallissa. Ja vaikka tässä ehdotuksessa B-lohkon viimeinen selviäisikin ennen kuin olisi kaikkia pelejään pelannut, tulisi edes näennäisesti lisää panosta kyseisen lohkon loppupäähän.

    • phyihait

      Taitaa olla meillä valmentajissa vika kun kts naiskiekkoa niin samanmoista kulmissa pyöriskelyä kuin miehilläkin eikä kukaan mene maalinedustalle , kumma kun jatkuu sama meno iät-ajat , ihan pahaa tekee !

    • onne

      Mitkä MM-kisat? Kymmenen joukkuetta. Ei sellaiset ole kuin kyläkilpailut. Naurettavaa kutsua maailmanmestaruuskisoiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe