MM - kisat

Vastarannankiiski23

Jälleen on mahtava joukkue koossa, niinkuin monena muunakin vuonna, jospa se tärppäis joku vuos, todennäköisdsti ehkä. Saa pieni mies heilutella sormiansa hahaha

6

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapanikokomimmiliigaa

      jännäjuttu kun vertailee olympiapronssijoukkuetta niin sieltä on tippunnu kaikki kenen nimikirjaimet on SS eikä ketään muita , miks muuten oikeesti se yksi mimmi lopetti juuri ennen kotikisoja vai pelkäskö ettei olis mahtunnu olishan se ollu hienoo lopettaa omiin mm:miin

    • naisellisuus-nolla

      Eipä vois vähempää kiinnostaa lepakkokiekon mm-kisat. Täysin typerä laji, kuten muutkin miesten lajit "naisilla".

    • lohtulip

      Maailman paras maalivahti näytti taas taitonsa. Koko joukkueella kesti kunto kaksi erää.

    • jeah

      Nykyisessä sarjajärjestelmässähän ei paljoa panosta ole A-lohkossa, kun sen kaikki maajoukkueet pääsevät puolivälieriin. Mieluummin voisivat A-lohkon kaksi parasta päästä suoraan välieriin ja sen kolme viimeistä B-lohkon voittajan kanssa puolivälieriin. B-lohkosta viimeinen vaihtaisi kakkostason voittajan kanssa sarjatasoa. Vaihtoehtoisesti voitaisiin toki lisätä sellainen "mauste", että B-lohkon toiseksi viimeinen karsisi kakkostason toiseksi sijoittuneen kanssa paikasta pääsarjaan. Siinä sitä panosta enemmän olisi kuin nykyisessä mallissa. Ja vaikka tässä ehdotuksessa B-lohkon viimeinen selviäisikin ennen kuin olisi kaikkia pelejään pelannut, tulisi edes näennäisesti lisää panosta kyseisen lohkon loppupäähän.

    • phyihait

      Taitaa olla meillä valmentajissa vika kun kts naiskiekkoa niin samanmoista kulmissa pyöriskelyä kuin miehilläkin eikä kukaan mene maalinedustalle , kumma kun jatkuu sama meno iät-ajat , ihan pahaa tekee !

    • onne

      Mitkä MM-kisat? Kymmenen joukkuetta. Ei sellaiset ole kuin kyläkilpailut. Naurettavaa kutsua maailmanmestaruuskisoiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe