Jälleen on mahtava joukkue koossa, niinkuin monena muunakin vuonna, jospa se tärppäis joku vuos, todennäköisdsti ehkä. Saa pieni mies heilutella sormiansa hahaha
Vastaukset 6
- kukapanikokomimmiliigaa
jännäjuttu kun vertailee olympiapronssijoukkuetta niin sieltä on tippunnu kaikki kenen nimikirjaimet on SS eikä ketään muita , miks muuten oikeesti se yksi mimmi lopetti juuri ennen kotikisoja vai pelkäskö ettei olis mahtunnu olishan se ollu hienoo lopettaa omiin mm:miin
- naisellisuus-nolla
Eipä vois vähempää kiinnostaa lepakkokiekon mm-kisat. Täysin typerä laji, kuten muutkin miesten lajit "naisilla".
- lohtulip
Maailman paras maalivahti näytti taas taitonsa. Koko joukkueella kesti kunto kaksi erää.
- jeah
Nykyisessä sarjajärjestelmässähän ei paljoa panosta ole A-lohkossa, kun sen kaikki maajoukkueet pääsevät puolivälieriin. Mieluummin voisivat A-lohkon kaksi parasta päästä suoraan välieriin ja sen kolme viimeistä B-lohkon voittajan kanssa puolivälieriin. B-lohkosta viimeinen vaihtaisi kakkostason voittajan kanssa sarjatasoa. Vaihtoehtoisesti voitaisiin toki lisätä sellainen "mauste", että B-lohkon toiseksi viimeinen karsisi kakkostason toiseksi sijoittuneen kanssa paikasta pääsarjaan. Siinä sitä panosta enemmän olisi kuin nykyisessä mallissa. Ja vaikka tässä ehdotuksessa B-lohkon viimeinen selviäisikin ennen kuin olisi kaikkia pelejään pelannut, tulisi edes näennäisesti lisää panosta kyseisen lohkon loppupäähän.
- phyihait
Taitaa olla meillä valmentajissa vika kun kts naiskiekkoa niin samanmoista kulmissa pyöriskelyä kuin miehilläkin eikä kukaan mene maalinedustalle , kumma kun jatkuu sama meno iät-ajat , ihan pahaa tekee !
- onne
Mitkä MM-kisat? Kymmenen joukkuetta. Ei sellaiset ole kuin kyläkilpailut. Naurettavaa kutsua maailmanmestaruuskisoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62779- 157743
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit77443Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397