Jälleen on mahtava joukkue koossa, niinkuin monena muunakin vuonna, jospa se tärppäis joku vuos, todennäköisdsti ehkä. Saa pieni mies heilutella sormiansa hahaha
MM - kisat
6
259
Vastaukset
- kukapanikokomimmiliigaa
jännäjuttu kun vertailee olympiapronssijoukkuetta niin sieltä on tippunnu kaikki kenen nimikirjaimet on SS eikä ketään muita , miks muuten oikeesti se yksi mimmi lopetti juuri ennen kotikisoja vai pelkäskö ettei olis mahtunnu olishan se ollu hienoo lopettaa omiin mm:miin
- naisellisuus-nolla
Eipä vois vähempää kiinnostaa lepakkokiekon mm-kisat. Täysin typerä laji, kuten muutkin miesten lajit "naisilla".
- lohtulip
Maailman paras maalivahti näytti taas taitonsa. Koko joukkueella kesti kunto kaksi erää.
- jeah
Nykyisessä sarjajärjestelmässähän ei paljoa panosta ole A-lohkossa, kun sen kaikki maajoukkueet pääsevät puolivälieriin. Mieluummin voisivat A-lohkon kaksi parasta päästä suoraan välieriin ja sen kolme viimeistä B-lohkon voittajan kanssa puolivälieriin. B-lohkosta viimeinen vaihtaisi kakkostason voittajan kanssa sarjatasoa. Vaihtoehtoisesti voitaisiin toki lisätä sellainen "mauste", että B-lohkon toiseksi viimeinen karsisi kakkostason toiseksi sijoittuneen kanssa paikasta pääsarjaan. Siinä sitä panosta enemmän olisi kuin nykyisessä mallissa. Ja vaikka tässä ehdotuksessa B-lohkon viimeinen selviäisikin ennen kuin olisi kaikkia pelejään pelannut, tulisi edes näennäisesti lisää panosta kyseisen lohkon loppupäähän.
- phyihait
Taitaa olla meillä valmentajissa vika kun kts naiskiekkoa niin samanmoista kulmissa pyöriskelyä kuin miehilläkin eikä kukaan mene maalinedustalle , kumma kun jatkuu sama meno iät-ajat , ihan pahaa tekee !
- onne
Mitkä MM-kisat? Kymmenen joukkuetta. Ei sellaiset ole kuin kyläkilpailut. Naurettavaa kutsua maailmanmestaruuskisoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460