Mitä sinä haluat minusta???

Mihinkaikkikatosi

Vai haluatko lopulta mitään? Vältellä ainakin tahdot..

40

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäolet

Vain kuvitellut kaiken... ehkä ei halua mitään ja sinä luulet että toinen välttelee.

• Taimeneehermo

Samat sanat aloittaja sulle mitä helvettiä musta haluat ala kertoa ja vähän äkkiä?

• naiselta_tämä

Voisin kuvitella tämän hänen kirjoittamaksi joten vastaan kuin hänelle joka on ajatuksissani.
        Vastaus on:Haluan sut. (n>m)
        En ole aloittaja.

• elämäeteneejoskus

Ikävän näköinen merkki voisi olla jos näkee jonkun tuollaisen: puussakin vaikka että: mustaa ja punaista verta valuvaa; jotain kkk-juttuja, isäntä voisi sanoa että: käännytään takaisin koska nuo ihmiset tappavat aivan varmastimeidät, mutta jos minä olisin kyydissä, niin vilauttaisin vain kortteja, että ollaan kavereita.

• läppävikana

Kusitko mua silmään, ku tuntuu silmiä kirvelevän. Ei tunnu hyvältä sun pelaamiset? Nakkaat vain paskoo tuutin täydeltä ja naurat sit päälle, muka hyvälle läpälle?

• Eiyhtäänkukaan

Olenko sulle joskus nauranut en ole..

Milloin olet mun et koskaanko no ei sitten.

• sivukommentti
        Eiyhtäänkukaan kirjoitti:

Kyllä olet nauranut. Älä yritä väittää muuta.

• Eiyhtäänkukaan

Milloin muka?

• Eiyhtäänkukaan

Joopa joo itse naurat mulle ja olet ilkeä ei ongelmia unohtamisessa.

• Eiyhtäänkukaan

Jos on toisin että sittenkin välität todella minusta niin lähetä nyt heti viestiä kännykkääni volvo mies. :)

• läppävikana

Siltä on tuntunut, ku komentelet vielä kaiken päälle. Tuntuu siltä, et mikään ei tunnu riittävän? En halua olla kynnysmattona. Tekköö olon tukalaks.

• Eiyhtäänkukaan

Miten olen komennellut?
        Minähän haluaisin sinuun vain yhteyden.

• läppävikana

Miten olen komennellut?
        Minähän haluaisin sinuun vain yhteyden.

Siihen riittäisi sinun hymysi vain, voisin langeta pauloihisi siltä seisomalta. Hyvällähän minä vain sinnuu ajattelen.

• Eiyhtäänkukaan

Kuule tee mitä teet on mulla parempaakin tekemistä kuin lukea vieraan ihmisen kirjoittamisia. Et varmastikkaan ole se jolta haluaisin viestin.

• Eiyhtäänkukaan

Niin anteeksi olen minä hänelle yrittänyt hymyillä viimeksi kun näin hänet tuntui että vältteli katsettani.

• Eiyhtäänkukaan

Miksi muuten luulet että sulle jossain oisin nauranut?

• Eiyhtäänkukaan

Enhän minä voi tietää oletko edes kyseinen henkilö tämä on turhauttavaa ääh.

• läppävikana

Miksi muuten luulet että sulle jossain oisin nauranut?

Ristiriitaisuudet antaa ymmärtää jotain, mitä kelannut mielessäni?

• Eiyhtäänkukaan

No luuletko että minä en ole miettinyt..

• läppävikana

No luuletko että minä en ole miettinyt..

Sun sanomisilla on ollut karma kaiku, tehnyt minusta varautuneemman. Mut toisaalla ajatellut itseäni, olisinko sittenkään valmis tässä tilanteessa mihinkään suuriin muutoksiin? Vai onko vain parempi pysyä tutussa ja turvallisessa omassa arjessani? Ja kärsiä yksin nahoissani kaikki tämä?

• Eiyhtäänkukaan

Mun sanomisilla mitähän sitten olen sanonut? Sinusta olen sanonut pelkästään hyvää. Tämä meidän tilanne on vaikea.
        Siksi jahkailen kun pelkään itsekkin.

• sinäsiis

Mun sanomisilla mitähän sitten olen sanonut? Sinusta olen sanonut pelkästään hyvää. Tämä meidän tilanne on vaikea.

Näet häntä jossain ihan livenä ja sitten yrität täällä jutella hänelle..? hmmm... olisikohan aika ottaa joko kallonkutistajaan yhteyttä tai sitten mennä seuraavalla kerralla juttelemaan hänelle kun näet hänet? Aih hitto.... unohdin. Tuo on aivan täysin naurettava ajatus täällä palstalla.

• Eiyhtäänkukaan

Kännykkäni piippasi luulin jo että sinä mies rohkaistuit mutta ei ollut.

• sinäsiis

Kännykkäni piippasi luulin jo että sinä mies rohkaistuit mutta ei ollut.

Putosin tälle hieman :DDDD

• läppävikana

En lähde toistelemaan menneitä, mut jos olisit hän niin varmaan tietäisit tämän? Jos olisit sanonut vain hyvää niin tuskin tilanne olisit mennyt tällaiseksi? Niinkuin mainitsin aiemminkin, hyvällä häntä ajattelen, vaikkei yhteistä kieltä löytynytkään. Asiat ei vain mene aina niinkuin toivoisi. Eikä aina itsekkään ole kartalla niinkuin toivoisi, mokattu on ja ehkä jotain samalla oppinutkin?

• Eiyhtäänkukaan

Minä en ole hänen kanssaan kuin muutaman sanan puhunut että en usko että olen luulemasi ihminen.

• läppävikana

Minä en ole hänen kanssaan kuin muutaman sanan puhunut että en usko että olen luulemasi ihminen.

Näin minäkin uskon. Toivon, et löydät sinun hänet vielä. Tunnut olevan hyvällä asenteella liikkeellä.

• putosinlisää
        läppävikana kirjoitti:

Näin minäkin uskon. Toivon, et löydät sinun hänet vielä. Tunnut olevan hyvällä asenteella liikkeellä.

Mitä hyvää asennetta tuossa on kun yrittää metsästää joltain anonyymiltä palstalta henkilöä jota kuitenkin näkee säännöllisesti livenä?? :DDD:D:D:D:D::D:D

• Eiyhtäänkukaan

Ei mun tartte ketään löytää. En minä ketään metsästä haista sinä paska.

• runkkaakeskenäsi

No perkele poju, ymmärrä jo se että nainen pidä sinusta nussi vaikka mummoaisi sitten ajanvietteeksi.

ETKÖ YMMÄRRÄ?

• Juurinäin_

Haluaisin erään kanssa keskustella ja tutustua uudelleen. Kerrohan miten hän on sinua vältellyt?

• Hänainakaan

Ei halunnut mitään, palstalla pelleily kiinnosti enemmän näköjään.

• Eiyhtäänkukaan

Itse pelleilet.

• Sinähänkummatypy

Itse pelleilet.

Olet, jankkaat ja jauhat paskaa kaikkien kanssa.

• Eiyhtäänkukaan

Niin koska kuvittelen että se olet sinä eihän mun tarvisi olla koko sivulla jos mulla olisi suhun oikea yhteys. Et sinä mitään halua jos pidät mun puhumista paskana.

• eienäämit

Ehkä en mitään. Mitta tuli täyteen, kamelin selkä katkesi, mitä näitä nyt on sanontoja.. Ota ja valitse.

• korealaistakinkiinnost

"Kiinalaisiakin Kiinnostaa", siinä sanonta.

"Kaappaaminen" auton kyytiin on hauskaa, jos joku tyttö kaappaa on hauskaa.

Parikin kertaa on sitten joku tuttu yrittänyt "kaapata" kuskiksi autoonsa :)

Olen ollutkin joitain kertoja. Tutut ovat nähneet että olen kävelemässä tuolla: pysäyttää auton ja pyytää kuskiksi jonnekin kaupunkiin ajelemaan meitä sitten, kahvit tarjotaan ja muut jos ajelet meitä istten yöllä paikkoihin.

• Miksi.kysyt

Eiköhän tuo ole jo selvää. Itse vastasitkin jo kysymykseesi. Kun välttelee ei todellakaan halua mitään.

• Josolisithänniin

sydänystävän,rakkaan ja elämänkumppanin. Kaikki mitä vain toinen ihminen voi toiselle olla <3

• enootuonkuvauksenikaltan

Miehissä on niitäkin, jotka ei näe kumppania/vaimoa ystävänä eikä sellasena ihmisenä, jonka kanssa voi tehä mitä erinäisempiä juttuja yhdessä. Tuollaset miehet näkee naisen enempi sukupuolen kautta ja pääosin seksuaalisesti. Heistä moni myös arvostaa perinteistä supernaisellisuutta; piurteissä avuttomuutta, naisellisia harrastuksia ja kaunistautumista. Tulkitsinko väärin, kun tulkitsin sinut tällaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67