Ottaisitko toiselta mieheltä selkäsaunan?

Kundi870

Jos toinen mies yrittäisi antaa sulle kunnollisen selkäsaunan, mitä tekisit: yritätkö tapella/mennä pois/ottaisit vastustelematta vastaan?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukas-luikku

      Yrittäisin tosissani vältellä sitä. Mutta sen verran olen nujakoihin joutunut ja tunnen itseni, että jos hyökkääjä on selevästi isompi ja riskimpi kuin minä, niin multa häviää yritys vastarintaan kokonaan. Olen kai aika arka, pelkään että tulee ikäviä vammoja: katkee hampaita, menee niveleitä sijoiltaan jne.

      Puhumalla sitä yrittää selvitä, vaikka sellainen lässytys hävettääkin, mutta kunnollinen selkäsauna hävettää vielä enemmän, vaikka en tiedä millaista sillä tarkoitat.

      • Anonyymi

        Hienoo ois jos pideltäs kiinni ja nussittas niin että mällit lentää väkisin.. Yleisön edessä kyrpä pystyssä ottaisin munaa perseeseen väkisin. Ilman kipua tietty.. Erityisen hienoo ois jos nainen tulis katsomaan kun usea mies ottas väkisin. Onkohan liian sairasta?


      • Anonyymi

        Niimpä, ei mitään kipua, selkäsaunasta nyt puhumattakaan, mutta kun toisten miesten pidellessä kiinni tai olisi sidottuna, "joutuisi" persettä antamaan, kovalle kalulle antautumaan ja naisen/naisten katsoessa vierestä niin oishan se... ;)

        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi

        Hieman jos tätä haaveiluaan jalostaa niin olisin sidottuna esim. pöydän päälle ja ympärilläni muutaman miehen rinki joista yksi panee takaapäin ja toinen imettää kyrpäänsä edestäpäin, ja kun biisi vaihtuu niin pieni karuselli pyörii ja miehet vaihtavat paikkaa, uuden miehen asettuessa naimaan ja toisen kyrpäänsä imettämään...
        Edelleen naisen/naisten katsoessa vierestä, näitä ympärilläni parveilevia miehiä kannustaen ja tahtia antaen...

        Huh, siinähän sitä sitten vasta kiimaa olisikin :)

        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman jos tätä haaveiluaan jalostaa niin olisin sidottuna esim. pöydän päälle ja ympärilläni muutaman miehen rinki joista yksi panee takaapäin ja toinen imettää kyrpäänsä edestäpäin, ja kun biisi vaihtuu niin pieni karuselli pyörii ja miehet vaihtavat paikkaa, uuden miehen asettuessa naimaan ja toisen kyrpäänsä imettämään...
        Edelleen naisen/naisten katsoessa vierestä, näitä ympärilläni parveilevia miehiä kannustaen ja tahtia antaen...

        Huh, siinähän sitä sitten vasta kiimaa olisikin :)

        t: M45-utelias-Tre

        On se vaan kumma asia, että tuollaisista jutuista fantasioimalla voi saada hyvän tyydytyksen, vaikka niitä ei pääsisi toteuttamaankaan.

        Itse olen aina saanut helposti seisokin ja laukaistua spermat pihalle, kun fantasioin poika/miesjoukon riisuvan itseni väkisin alasti, ja sitten käyttävän itseäni kaikin puolin seksuaalisesti hyväksi. Porukalla vaan kiinni ja jalat tukevasti ilmassa, riisuttaisiin väkisin vaatteet pois. Sitten toiset pitelisi kiinni, ja toiset suorittaisivat. Saisi läpsiä pakarat punaisiksi, ja nussia molempiin reikiin miten tahtovat. Kuvaus vielä muistoksi päälle kruunaisi tapahtuman.

        Jo tämän kirjoittaminen aiheuttaa kovan seisokin, vaikka ikääkin on jo kertynyt ihan kiitettävästi, näitä fantasioimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan kumma asia, että tuollaisista jutuista fantasioimalla voi saada hyvän tyydytyksen, vaikka niitä ei pääsisi toteuttamaankaan.

        Itse olen aina saanut helposti seisokin ja laukaistua spermat pihalle, kun fantasioin poika/miesjoukon riisuvan itseni väkisin alasti, ja sitten käyttävän itseäni kaikin puolin seksuaalisesti hyväksi. Porukalla vaan kiinni ja jalat tukevasti ilmassa, riisuttaisiin väkisin vaatteet pois. Sitten toiset pitelisi kiinni, ja toiset suorittaisivat. Saisi läpsiä pakarat punaisiksi, ja nussia molempiin reikiin miten tahtovat. Kuvaus vielä muistoksi päälle kruunaisi tapahtuman.

        Jo tämän kirjoittaminen aiheuttaa kovan seisokin, vaikka ikääkin on jo kertynyt ihan kiitettävästi, näitä fantasioimalla.

        Onko tuon poika/miesjoukon jäsenet sinulle tuttuja? Millä tavalla valitset tuon miesporukan?

        Itse olen "uskollista" sorttia, niin minun tarvitsee valita vain yksi mies. Nuorempana saattoi yksi ja sama pystyva mies hallita mielikuvitustani jopa vuosia, hänet minä tunsin oikeasti. Nykyisin kaveri saattaa vaihtua joka kerta ja on minulle tuttu ainoastaan netin tai television välityksellä.

        Monesti olen miettinyt, että mitähän tuo jätkä tuumaisi, jos tietäisi mitä kaikkea on mulle tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon poika/miesjoukon jäsenet sinulle tuttuja? Millä tavalla valitset tuon miesporukan?

        Itse olen "uskollista" sorttia, niin minun tarvitsee valita vain yksi mies. Nuorempana saattoi yksi ja sama pystyva mies hallita mielikuvitustani jopa vuosia, hänet minä tunsin oikeasti. Nykyisin kaveri saattaa vaihtua joka kerta ja on minulle tuttu ainoastaan netin tai television välityksellä.

        Monesti olen miettinyt, että mitähän tuo jätkä tuumaisi, jos tietäisi mitä kaikkea on mulle tehnyt.

        Joskus on tuttu mukana, ja joskus taas riittää ihan tavallisessa arjessa ihan vieraiden yllätys. Jos olen käynyt jonkun kaverin kanssa joskus vaikkapa saunomassa, niin voin kuvitella sen reissun päättyneen ihan toisin. Kuvittelen että kaveri olisikin järjestänyt minulle erilaisen saunomiskokemuksen, ja kutsunut porukkaa mukaan enemmänkin yllättämään minut.

        Toisaalta taas voin kuvitella tapaavani jonkun porukan vaikka luonnossa pitämässä hauskaa keskenään, ja minä satuisin tulemaan paikalle ihan vahingossa. Sitten ne päättävätkin tehdä ohikulkijalle tepposet, ja ottaa minut heidän huvituksiin mukaan, ja leikkiä ohikulkevalla oikein perusteellisesti. Pienestä muka hölmöstä ideasta lähtien, että katsotaan ajankuluksi vaikka tuolta ohikulkijat munat ja perse. Jos et näytä vapaaehtoisesti, niin sitten pakolla.

        Junnu Vainio lauloi jossakin laulussaan, että "köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus, se siivet selkään saa" tjs.


      • Anonyymi

        Ihan mukavasti kerroit asiasta, kiitos sinulle, kirjoittelehan toistekin!


    • Anonyymi

      En suosittele koittamaan, pahimmassa tapauksessa se jää viimeiseksi teoksesi...

    • Anonyymi

      Jos kyseessä olisi takapuoli kirjavaksi tyylinen selkäsauna, niin en lähtisi karkuun, vaan tappelisin vastaan ja soittaisin suutani niin, että vastapuoli tosissaan haluaa minut pieksää. Jos alkaa tuntua, että kaveri hyytyy kesken toimituksen, niin silloin lakkaisin pyristelyn ja suostuisin kuritettavaksi. Maailman hienoimpia asioita on saada oikeasti piiskaa toiselta mieheltä. Hatunnosto jokaiselle jätkälle, joka on oikeasti aikuisen miehen piiskannut.

    • Anonyymi

      Minun fantasioissani liikkuu sellaisia miehiä, että yksikin tuollainen mies pystyy minut piiskaamaan, olinpa minä asiasta mitä mieltä hyvänsä. Olen sen verran isona vielä piiskaa saanut, että ei ole epäilystäkään, kuinka minun kävisi pystyvän piiskaajan käsittelyssä.

    • Anonyymi

      Miksi vältellä? Tietty sopimuksen mukaan, muutenhan menee Rikoslain alaiseksi.

      • Anonyymi

        Tuskin kukaan haluaa enää yli kuuskymppistä ukkoa piiskata.


    • Anonyymi

      Kun on porukkaa ja piiskattavalla huppu päässä, niin ei sitä voi tietää kuka sitä raippaa heiluttaa.

    • Anonyymi

      Ei kai niitä reaktioita etukäteen tiedä. Jos joku päättäisi antaa, ja antaja on riittävän vahva, niin ei kai siinä mitkään tekemiset auttaisi. Pyrstö olisi vain hellä ja punainen muutaman päivän, mutta kyllä siitä jokainen toipuu ajallaan, tai sitten tykkää.

    • Anonyymi

      Niinhän se tietysti on, että olkoon vaikka aikuinen mies, niin piiskaa saisi kuin pikkupoika, jos antajana on tarpeeksi iso ja riski mies.

      Itse sain viimeiset selkäsaunat n. 15-vuotiaana, enkä osaa näin jälkikäteen sanoa tohdinko silloin panna tosissani hanttiin. Mutta selväksi tuli, ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia, jos isä tosissaan aikoi piiskata.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä tietenkin selkäsauan yrittäisi estää, mutta tosiasia on, että jos summassa otettaisiin sadan miehen ryhmä, niin siinä olisi varmasti yksi tai useampi kaveri, joka minut pystyisi piiskaamaan. Sekin on tosi asia, että paljaita pakaroita vitsomalla saa aikuisen miehenkin marisemaan. Tilanne olisi tietenkin äärimmäisen häpeällinen. Ei siitä kenellekään puhuisi, mutta ihmeellisintä on, että sitä ajatellessa saa armottoman seisokin. Lopulta ei sillekään mahda mitään, että tuollaista piiskaajaa alkaa salassa ihailemaan. Käräjille asiaa ei tietenkään voisi viedä, olisihan tosi noloa, jos koko istunnon ajan olisi housuissa armoton jöpötys.

      • Jos löytyy luontaista auktoriteettia, niin ei siinä tarvitse olla fyysisesti välttämättä vahvempi. Itse tapailen erästä liki 80:stä leskimiestä, jolle kyllä fyysisesti pärjäisin. Kyllä siinä on ovikelloa soittaessa jo niin nöyrä olo, ettei tulisi mieleenkään uskaltaa laittaa vastaan. Etukäteen ilmoitetut "kurittomuudet" mielessä oven takana ja tieto mitä pian seuraa saa kyllä kalun jöpöttämään pikku stringeissä siellä oven takana.

        Puhumattakaan silloin, kun korvat punaisina ja farkut polvissa joutuu kuuntelemaan vihaista ja ankaraa läksytystä töppäilyistään.Voitte uskoa, että se jöpötys tuntuu tosi nolota pikkuisen ja ohuen kankaan alla. Polville poikittain ja vitsaa paljaille pakaroille ja kunnolla. Siinä pysyy, vaikka vastaan yrittäisi laittaa.


      • Anonyymi
        tuhma-poju kirjoitti:

        Jos löytyy luontaista auktoriteettia, niin ei siinä tarvitse olla fyysisesti välttämättä vahvempi. Itse tapailen erästä liki 80:stä leskimiestä, jolle kyllä fyysisesti pärjäisin. Kyllä siinä on ovikelloa soittaessa jo niin nöyrä olo, ettei tulisi mieleenkään uskaltaa laittaa vastaan. Etukäteen ilmoitetut "kurittomuudet" mielessä oven takana ja tieto mitä pian seuraa saa kyllä kalun jöpöttämään pikku stringeissä siellä oven takana.

        Puhumattakaan silloin, kun korvat punaisina ja farkut polvissa joutuu kuuntelemaan vihaista ja ankaraa läksytystä töppäilyistään.Voitte uskoa, että se jöpötys tuntuu tosi nolota pikkuisen ja ohuen kankaan alla. Polville poikittain ja vitsaa paljaille pakaroille ja kunnolla. Siinä pysyy, vaikka vastaan yrittäisi laittaa.

        Itse olen myös jonkinlaisen auktoriteetin uhri. Koko lapsuteni ja nuoruuteni ajan asui naapurissa vuoden minua vanhempi poika, jota kai nykyisin kutsuttaisiin koulukiusaajaksi. Mutta kun kavereita ei lähettyvillä ollut, jouduin hyväksymään hänen seuransa. Enimmäkseen kaikki meni rauhallisesti, mutta oli aikoja, jolloin sain jopa fyysistä kurmootusta osakseni.

        Sinä keväänä, kun kirjoitin ylioppilaaksi, olin hänen kotonaan ja pelasimme korttia. Yhtäkkiä hän ilmoitti, että hävinnyt saa selkäsaunan.Tämä siksi, että minulla ei ollut rahaa matkassa, joten emme voineet pelata rahasta. Tuollaiset puheet sai minut hermoilemaan, mutta en voinut peliäkään lopettaa, koska kaveri olisi kuitenkin jollakin tavalla minua pihuuttanut siinäkin tapauksessa. Olin jo niin ahdistunut etten enää erottanut kunnolla korttien numeroja ja peli meni tietenkin päin pers... Kaveri nauroi ja kilju kuinka minun takapuoleni kohtä käy, se on pian niin kuuma, että sillä voisi lettuja paistaa.

        Kun hän oli voittanut viisi peliä alkoi maksun aika. Niinhän siinä kävi, että takalistoni tosiaan kuumeni punahehkuisesksi, mutta ei suinkaan sen takia, että hän olisi mitenkään hirmuisen riski ollut. Vaan siksi, että minä olin oppinut pelkäämää häntä ja olin aina nöyrästi ottanut vastaan hänen hyökkäyksensä. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun hän halusi piiskata paljaat pakarani ja onnistui siinä, koska en tohtinut pistää kunnolla hanttiin. Pelkäsin, että hän rankaisee minua vielä kovemmin jos rupean hankalaksi.


    • Olen liki 190cm 120kg ukko. Pystyn kantamaan yksin vaikka pyykkikoneen kolmanteen kerrokseen.

      Saa tulla kokeilleen, mutta aika suurella todennäköisyydellä tulee pataan ja lujaa.

      Joskus nakkikiskan jonossa menin liian reteesti soittamaan suuta. Useampi ukko tuli päälle. Oli pakko ottaa ritolat. Yleensä Ei.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe