Semifinaaleissa. Hifk-pelikans vai HPK tai TPS?
Vastaukset 5
- Lätkää
Jos Hifk voittaa, niin ne tulee vastaan. Jos Pelicans voittaa, niin sit HPK-TPS voittaja.
- Pohjan_ÄIJÄ
Jos sanoja ei tarvita...Johan mä kerroin runkosarjan jälkeen kun näin pudotuspeliparit että Välierissä pelaavat Kärpät-HIFK ja Tappara-HPK. Siitä ei kahta sanaa!
- Polaristo
No hyvin kyllä veikkasit!
- Väsynyttämeininkiä
Pääasia että Tps lähti kesälomalle. Valmentaja ja suurin osa pelaajista, keskittyivät vastustajan pelaajien ja yleisön mollaamiseen. Kaikki hyvin kun loma kutsui.
- tarkkanäköinen
ylimieliset kärpät ei saa edes pronssia, ei noin vetelä porukka ansaitse mitään. Runkosarjassa oli aikaa lähteä viiveellä ja pelata omaa peliä, nyt on ylimielinen rupusakki jäämässä jalkoihin, tästä nautin, kuten hpk:oon ja hifk:oon yritteliäästä pelistä, taitaa olla paskat housuissa pohjoisen puujaloilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701498Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2409352 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk74849Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705
- 62691