Semifinaaleissa. Hifk-pelikans vai HPK tai TPS?
Kuka tulee vastaan
5
907
Vastaukset
- Lätkää
Jos Hifk voittaa, niin ne tulee vastaan. Jos Pelicans voittaa, niin sit HPK-TPS voittaja.
- Pohjan_ÄIJÄ
Jos sanoja ei tarvita...Johan mä kerroin runkosarjan jälkeen kun näin pudotuspeliparit että Välierissä pelaavat Kärpät-HIFK ja Tappara-HPK. Siitä ei kahta sanaa!
- Polaristo
No hyvin kyllä veikkasit!
- Väsynyttämeininkiä
Pääasia että Tps lähti kesälomalle. Valmentaja ja suurin osa pelaajista, keskittyivät vastustajan pelaajien ja yleisön mollaamiseen. Kaikki hyvin kun loma kutsui.
- tarkkanäköinen
ylimieliset kärpät ei saa edes pronssia, ei noin vetelä porukka ansaitse mitään. Runkosarjassa oli aikaa lähteä viiveellä ja pelata omaa peliä, nyt on ylimielinen rupusakki jäämässä jalkoihin, tästä nautin, kuten hpk:oon ja hifk:oon yritteliäästä pelistä, taitaa olla paskat housuissa pohjoisen puujaloilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283436- 973206
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim792991"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352490
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432225- 881992