Semifinaaleissa. Hifk-pelikans vai HPK tai TPS?
Kuka tulee vastaan
5
888
Vastaukset
- Lätkää
Jos Hifk voittaa, niin ne tulee vastaan. Jos Pelicans voittaa, niin sit HPK-TPS voittaja.
- Pohjan_ÄIJÄ
Jos sanoja ei tarvita...Johan mä kerroin runkosarjan jälkeen kun näin pudotuspeliparit että Välierissä pelaavat Kärpät-HIFK ja Tappara-HPK. Siitä ei kahta sanaa!
- Polaristo
No hyvin kyllä veikkasit!
- Väsynyttämeininkiä
Pääasia että Tps lähti kesälomalle. Valmentaja ja suurin osa pelaajista, keskittyivät vastustajan pelaajien ja yleisön mollaamiseen. Kaikki hyvin kun loma kutsui.
- tarkkanäköinen
ylimieliset kärpät ei saa edes pronssia, ei noin vetelä porukka ansaitse mitään. Runkosarjassa oli aikaa lähteä viiveellä ja pelata omaa peliä, nyt on ylimielinen rupusakki jäämässä jalkoihin, tästä nautin, kuten hpk:oon ja hifk:oon yritteliäästä pelistä, taitaa olla paskat housuissa pohjoisen puujaloilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540