Hello tietäjät
Eilen tuli viinitilaus keskieuroopasta (4 laatikkoa) ja mukana ei ollut tullilta mitään verolappuja.
Tarkoittaako tämä että kävi tuuri ja meni läpi ja veroilmoitusta ei ole pakko tehdä? Vai voivatko tulla perään vielä myöhemmin ja millaisin lisäkustannuksin?
Kuljetuksen siis hoidin itse.
Viinitilaus
5
108
Vastaukset
- näinsanoolaki
Jälkiverotus voidaan toimittaa tuontia seuraavien kolmen kalenterivuoden aikana.
- CabernetSauvignon101
Sen haluisin tietää että kuinka ne sen jälkiverotuksen tietää toimittaa jos paketit mennyt läpi tullista ilman että ovat niitä avanneet?
- manne
Empä varmaan ite ottas ainakaan yhteyttä tuossa tapauksessa, eiköhän ne soittele, jos niillä jotain asiaa on.
- lepäärauhassa
Mistä tiedät, että tietoja ei olisi otettu ylös? Lähettäjä ja vastaanottaja on helppo kirjata ylös ja jos veroja ei ala näkyä voidaan kysyä vastaanottajalta asiasta ja tarvittaessa myös lähettäjältä.
- mikäonsyy
Edelleenkin, miksi hoidat kuljetuksen tilauksen itse? Suurin osa myyjistä hoitaa homman ilman mitään ihmettelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879