Hello tietäjät
Eilen tuli viinitilaus keskieuroopasta (4 laatikkoa) ja mukana ei ollut tullilta mitään verolappuja.
Tarkoittaako tämä että kävi tuuri ja meni läpi ja veroilmoitusta ei ole pakko tehdä? Vai voivatko tulla perään vielä myöhemmin ja millaisin lisäkustannuksin?
Kuljetuksen siis hoidin itse.
Viinitilaus
5
182
Vastaukset
- näinsanoolaki
Jälkiverotus voidaan toimittaa tuontia seuraavien kolmen kalenterivuoden aikana.
- CabernetSauvignon101
Sen haluisin tietää että kuinka ne sen jälkiverotuksen tietää toimittaa jos paketit mennyt läpi tullista ilman että ovat niitä avanneet?
- manne
Empä varmaan ite ottas ainakaan yhteyttä tuossa tapauksessa, eiköhän ne soittele, jos niillä jotain asiaa on.
- lepäärauhassa
Mistä tiedät, että tietoja ei olisi otettu ylös? Lähettäjä ja vastaanottaja on helppo kirjata ylös ja jos veroja ei ala näkyä voidaan kysyä vastaanottajalta asiasta ja tarvittaessa myös lähettäjältä.
- mikäonsyy
Edelleenkin, miksi hoidat kuljetuksen tilauksen itse? Suurin osa myyjistä hoitaa homman ilman mitään ihmettelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698