Kun kaivattunne saa teidät

gallup

iloiseksi, mitä hän on silloin tehnyt?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieleeniTuleeKunHänOn

Hymyillyt

• YhessäMeOllaan

Hän vaan on. Ja osaahan Hän toki tehdäkin kaikkee kivaa. :)

• Inlove

Hymyillyt mulle

• kaikkeanäitä

Hymyillyt tai katsonut lempeästi ja pitkään tai tervehtinyt omalaatuisella tavallaan ;) <3 tai muistanut viestillä tai ihan vaan ilmestymällä näköpiiriini.

• Vaalea_nainen

Ihanasti sanottu <3

• Hyvällätuulella

On selvinpäin

• ensokeaenkuuro

Tämä.

• tuoiloistaaminua

Ainakin minut tekee iloiseksi tyttöjen kanssa höpöttelyt, koska tulee aika hauskoja juttujakin sitten.

• kaunismieli

Jo kuuleminen hänestä,kaikki ne energiat..hän on aurinko, se lämpo ja rauha kun on hänen seurassaan,, Mä taidan olla rakastunut ja johan se on jumalavita aikakin :D

• Utelias_

Kerro hänestä lisää....

• Myhveröinen

Olemalla turvassa. Varmaan jos olisi kanssani niin olisin vaan iloinen ja kiitollinen hänestä koko ajan. No ehkä joskus suuttuisin, en tiedä.

• vastuunjakaminen

Itselle tuli myös mieleen turvallisuudentunne ja siksi ettei tarvitsisi yksin hoitaa kaikkea.

• Myhveröinen
        vastuunjakaminen kirjoitti:

Itselle tuli myös mieleen turvallisuudentunne ja siksi ettei tarvitsisi yksin hoitaa kaikkea.

Joo.. Jos vaimo on ihan väsynyt niin ei hän silloin jaksa. Sitten häntä tulee auttaa ja tehdä asioita hänen puolestaan. Toisaalta sekin jo auttaa kun on se puoliso kuka kuuntelee ja tukee. Siitäkin saa voimaa.

• Ei välttämättä mitään erityistä, katse, hymy =)

• Tärkeä_minulle

Ollut oma ihastuttava ja hauska persoonansa..
      Näin että ilahtui minun näkemisestä..

• PiristysruiskeeniHän

No vaikka silloin jos lähettää viestin :) tai kun näen hänet, hän piristää minua aina! Näen häntä nykyään todella harvoin, liian harvoin, ja ikävä on koko ajan.

• Tärkeä_minulle

Tutulta kuullostaa..
        Liian harvoin näen häntä ja ikävä on koko ajan..

• SeJokuKaipaa

Hänen silmänsä, hän katseensa, hänen hymynsä, hänen tapansa olla läsnä kun juttelemme. Hän saa minut onnelliseksi vain olemalla oma itsensä.

Ei hänen tarvitse tehdä mitään sen erikoisempaa siihen, että saan iloa. On hän toki auttanutkim minua ja silläkin tavoin saanut minut tosi iloiseksi.

• 9u7er3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe