kaikilla samat teemat ,vanhukset ,ilmasto ja työllisyys . kyllä vanhustenkin asiat unohtuu kun vaalit ovat ohi .Ilmaston lämpeminen on tietysti hyvä asia mutta muutama totuus on paikallaan .Maailmassa on yli 6 miljardia suomen 5,5 miljoonan kansan ei kannata varojaan sijoittaa vaan muuttaa tapojaan .Isot valtiot ovat avain asemassa . pääministeri puhui hiilinielusta mutta jätti kertomatta että suomen itä puolella on hiilinielua 1000 km eli 815 miljoonaa hehtaaria suomen 22 miljoonaa ei siinä paljon tunnu . propakanda on kovaa viimeisen hallituksen taholta jopa opettajat manipuloi oppilaita ,mummot ei uskalla lämmittää uunia kun maailma muka pilaantuu . metsäpalot esim. kaliforniassa muutama tuhat neliökilometriä ja tulivuoret sylkee saasteita ilmaan nokea ja hiilidioksiidia ettei mummojen lämmitys lisää kuormitusta kun tuppaa tuo ilma kulkemaan ympäri maapallon . Sähköyhtiöt kampanjoi sähköautojen puolesta vaikka ei se muuta mitään ilmastossa pitäähän se sähkö jostain saada ja tekeminen saastuttaa . viimeinen hallitus oli minun elin iän huonoin hallitus siinä ei köyhempi kansa ollut missään arvossa . Siinä oli tärkeintä omat edut , Nyt on aika valita uudet vallanpitäjät joilla olisi edes hiukan omaatuntoa ,vai olemmeko kasvattaneet sukupolven ilman omaatuntoa . KAIKKI NYT ÄÄNESTÄMÄÄN SE ON AINOA TAPA VAIKUTTAA
vaalit kuin keväinen kiima
räpläri
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089