vaalit kuin keväinen kiima

räpläri

kaikilla samat teemat ,vanhukset ,ilmasto ja työllisyys . kyllä vanhustenkin asiat unohtuu kun vaalit ovat ohi .Ilmaston lämpeminen on tietysti hyvä asia mutta muutama totuus on paikallaan .Maailmassa on yli 6 miljardia suomen 5,5 miljoonan kansan ei kannata varojaan sijoittaa vaan muuttaa tapojaan .Isot valtiot ovat avain asemassa . pääministeri puhui hiilinielusta mutta jätti kertomatta että suomen itä puolella on hiilinielua 1000 km eli 815 miljoonaa hehtaaria suomen 22 miljoonaa ei siinä paljon tunnu . propakanda on kovaa viimeisen hallituksen taholta jopa opettajat manipuloi oppilaita ,mummot ei uskalla lämmittää uunia kun maailma muka pilaantuu . metsäpalot esim. kaliforniassa muutama tuhat neliökilometriä ja tulivuoret sylkee saasteita ilmaan nokea ja hiilidioksiidia ettei mummojen lämmitys lisää kuormitusta kun tuppaa tuo ilma kulkemaan ympäri maapallon . Sähköyhtiöt kampanjoi sähköautojen puolesta vaikka ei se muuta mitään ilmastossa pitäähän se sähkö jostain saada ja tekeminen saastuttaa . viimeinen hallitus oli minun elin iän huonoin hallitus siinä ei köyhempi kansa ollut missään arvossa . Siinä oli tärkeintä omat edut , Nyt on aika valita uudet vallanpitäjät joilla olisi edes hiukan omaatuntoa ,vai olemmeko kasvattaneet sukupolven ilman omaatuntoa . KAIKKI NYT ÄÄNESTÄMÄÄN SE ON AINOA TAPA VAIKUTTAA

0

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
        Ikävä
        191
        3125
      2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        65
        2713
      3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
        Ikävä
        203
        2250
      4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
        Ikävä
        74
        1886
      5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
        Ikävä
        102
        1803
      6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
        Tunteet
        9
        1711
      7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        106
        1529
      8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
        Maailman menoa
        219
        1176
      9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
        Ikävä
        81
        1140
      10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
        Ikävä
        95
        1089
      Aihe