Itsekkäin/omahyväisin ja käyttää valta asemaansa väärin? Toisin sanoen yksinkertainen?
Näitä kyllä riittää, mutta kuka on se listalla ensimmäinen? Ja miksi?
Kuka on Kyyjärven yksinkertaisn henkilö? PERUSTELUT.
16
640
Vastaukset
- stophgf
Täytyy kyllä todeta että aloittajalla on vähän yksinkertaisuuden synonyymit hakusessa.
- muuttolintu
Tuo on kyllä totta. Muka parempiosaisten lasten käyttäytyminen on parempaa, kun se on tosiasiassa paljon HUONONMPAA, kuin normaalitasoisen lapsen( kin) . Ollut Kyyjärvellä kautta aikain. No nimeämään ei viitsi alkaa, mutta löytyy kyseisiä henk , niin koulun ,kuin kunnan palveluksessa olevia muutamia pätejiä. Monta kertaa KOULUMAAILMASSA esim kiusaajat ovat just näitä. edellämainittujen lapsia. Faktat on faktoja. Ei auta onko ope vai joku muu. Kuri pitääs olla . Monta kertaa SAKIN yhteinen hivutus on paras lääke tällaisille( ainakin armeijassa ) TOIMI TOSI HYVIN. Niinhän se on ,joka paikkakunnalla on omat MIELESTÄÄN ylemmät ihmiset.
- Joojoomieskö
Jos on itskkäin ja omahyväisin. Eikö silloin ole narsismin piirteitä?
- Luomu
Joulupukki!
Perustelut:Olettaa että kaikki ovat kilttejä.
Täysinitsekäs/omahyväisin ja käyttää asemmaansa aivan väärin.
Täysin yksinkertainen.Jakaa kaikille lahjaporkkanaa vaikka 75% pitäisi antaa
lahjoina keppejä. "Kyselee vielä onko ihmiset olleet kilttejä.! - muuttolintu
Tätä juuri tarkoitin.. PO- Liitikko kaikkien vähäosaisimpien asialla.??
- Tryykilä
Kunnanhallituksen puheenjohtaja. Ajaa omaa etuaan ja luulee että ympäristö ei sitä huomaa. Yksinkertainen
- seuraaja
Siksiköhän oli poistettu, kun oli nimikin mainittu?? Mut asioita ei tekemättömiks saa poistamallakaan. Onhan tuota luettu pahempaakin.
- onninvaali
Yksinkertaisija tosiiaan löytyy, mutta kun tuntuu olovan jonninverran kaksinaamaisiakin. Sekin vielä! Kaikkea on, kuin Karstulan realisoinnissa.
- Veroäyri
Ärsyttävimpiä ovat uteliaat eläkeläisnaiset, jotka koko ajan ovat kyselemässä mitä sille ja sille kuuluu, kuka on tehnyt sitä ja tätä ja kuka on kenenkin kanssa.... ja sitten porukalla päivitellään.
Mutta sitten kun juoru osuus omalle kohdalle...... - onninvaali
Tätäkin juuri tarkoitin. Lisänä . Mitä pienempi kunta, sen enemmän seurataan ja muka tiedetään, no joskus saattaa osuakin. Kuuluu vissiin ihmiselämään tuokin.
- Anonyymi
Niit on niin paljo, et vaikea valita paras !!
- Anonyymi
Perussuomalaisten gay iltamat tulossa Kyyjärvelle. Luvassa kynnon hoonausta ja paljon kaljaa.
- Anonyymi
Minä kun oon pitänyt kaikkia kyyjärvellä asuvia vähän yksinkertaisina.
- Anonyymi
Eiku !muualla on YKSINKERTAISIA ja Kyyjärvellä jopa kaksinkertaisia.!
- Anonyymi
Katoimpa tuos Kunnan kokouksen ja ., silleen . On päteviäkin.!!
- Anonyymi
Plussat kunnanäiteelle ja puh.johtajalle. No joo,empä alkais itse noihin hommiin edes (rivimieheks) saattaisin nukahtaa niinkuin ??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401