Jo nuoresta asti

äitinkulta

Pakko naisena sanoa että nyt lukenut nii paljon siitä että miten nuoret tytö joutuu tahattomasti seksuaalisiin tilanteisiin tahtomattaan, ja monet vanhemmat (äiti nykyään itsekin) ei vaan ymmärrä että kyllä sillä nuorellakin voi halut olla. Voin sen verran kertoa että itse jo nuoresta asti ollu erilainen ja täysin oma-alottoinen. Äitin mukaan itsetutkiskelu ja alapään hinkkaus (unnutus) alkoi noin 4v. Eskarissa tykkäsin vilautella pojille pimppaa, ja sekin omasta halusta, tosin loppui kun jäin kiinni ja siitä tuli sanomista.
Sormettamisen opin vähän vanhemmalta serkkutytöltä noin 10v ja se harrastus onkin jatkunut tähän päivään saakka.
Teininä sain hoidettua kaikki vaate, kalja ja rööki rahat sillä, että molempien vanhempieni hyvä perhetuttu mies maksoi mulle seksiä vastaan mitä vaan, olin sillon max 14 ja tapailtiin noin 3v. Eka kerran kiimoissa 12-13v kun kuulin että äiti ja sen silloinen miesystävä harrasti seksiä, niin seuraavana päivänä kävin kaivamassa kortsun roskiksesta ja join sen sällin spermat kumin sisältä. Itseasiassa oon alle 15v ikäisenä niellyt äidin kahden miesystävän siemet kenenkään tietämättä ja täysin omasta tahdosta varmaan 5krt. Monesti myös tykkäsin vilautella aikuisille ja nähä miten kiusaantunu olo niille tuli kun nuori tyttö vilauttaa niin, että äiti tai joku muu aikuinen on ihan vieressä.
Hauskinta tässä on se, että kaikki on pitäny mua kilttinä pikku enkelinä, vaikka oon ollu pahempi kuin ykskään muu kenestä mua nuorena varotettiin.
Se viaton pikku enkeli ei aina ole sitä mitä näyttää, tosin kukapa omasta kullasta mitään epäilis.

Mä nautin sillon joka hetkestä enkä tunne et mua kohtaan ois tehty väärin, ehkä tunnen jopa itse pientä syylisyyttä miesten härnäämisestä.

2

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorkammari

      Moi äitinkulta, mulla melkein samanlainen tarina.
      Mä näin jo pikkulikkana "sen" katseen poikien silmissä, kun pyörittelin peppuani jossain peliharrastuksessa,shortseissa heidän edessään. Lukioaikana kävin alaikäisenä kaljalla ja kundit oli kuumina. Salaa annoin vanhemmille miehille,se oli ihanaa. Mm.pankinjohtajalle, joka sit takasi mun opintolainan ihan minikorolla.

      En joutunut koskaan pahempiin sotkuihin, en juonut niinkuin ikätoverit, mä huumaannuin seksistä. Yksi abortti oli varjopuolena, sitä oli vaikea siihen aikaan saada. En tiennyt kuka viidestä mahdollisuudesta oli isä.
      Nyt olen jo yli kuuskymppinen, pitkään naimisissa. Nyt tekis taas mieli markkinoille. Ei taida onnistua yhtä helposti kuin ennenvanhaan.
      Olin nuorena hyvin hyvämaineinen js lahjakad, kiltti tyttö ja sama pätee vieläkin.
      Se on omalla tavallaan kutkuttavaa tässä miehisen seksin maailmassa.

      • MullekkinKävis

        No nyt kokeneena ’ikädaaminahan’ sun olisi hyvä alkaa nuorempia kokemattomia miehiä ; )


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe