Edellisessä hallituksessa vihervasemmisto (demarit vasemmistoliitto ja vihreät) teki ankaria LEIKKAUKSIA koulutukseen ja vanhustenhoitoon.
Oppositiossa ollessaan vihervasemmisto on johdonmukaisesti vastustanut omaa hallituspolitiikkaansa.
Demarit tekivät välikysyksen, kun seuraava hallitus toteutti niitä leikkauksia, joita Antti Rinne oli valtiovarainministerinä vaatinut.
Puheet puheina, mutta käytäntö osoitti että työttömyys lisääntyy, kun demarit on hallituksessa.
Oppositiossa ollessan demarit on johdonmukaisesti vastustanut omaa leikkauslinjaansa niin koulutuksen kuin vanhustenhoidon alallakin.
Sosiaalidemokraateilla on kaksi linjaa. Toinen mitä esitellään oppositiossa ja toinen, mitä toteutetaan, kun ollaan vastussa. Räikeimmillään tämä näkyy sosiaalidemokraattien varapuheehjohtaja Sanna Marinin äänestyskäyttäytymisessä Tampereella, kun hän äänesti hoitajamitoituksen alentamisen puolesta, vaikka eduskunnassa puhuukin juuri päinvastoin.
Antti Rinteen, Li Andersonin ja Pekka Haaviston tapaiset kaksinaamaiset poliitikot vievät äänestäjiltä kuluttajansuojan. Heidän puolueillaan on eri linja sen mukaan, ollaanko hallituksessa vai oppositiossa.
Äänestäjän kuluttajansuoja puuttuu
jkhlföäsäskgfjhyit
3
106
Vastaukset
- verojatiedossa
Sama tulee nytkin käymään. Kansa äänestää tyhmyyksissään demarit ja vihreät hallitukseen luullen saavansa sen kaiken hyvän mitä lupaavat. Mutta niin ei tule käymään, sillä raha ei sittenkään kasva puussa. Verot kyllä tulevat nousemaan rajusti, niin että meidän jokaisen pussi tulee olemaan entistä keveämpi.
- suomi_suomalaisille
Kaikkea pitää saada mutta mikään ei saa maksaa. Mahdoton yhtälö. Turhista kuluista pitää päästä eroon.
- vertaajatutki
Jos ei halua lisää leikkauksia, kannattaa harkita muita kuin perinteisiä puolueita. Eli mieti mitä äänestät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016