Sisko ja sen veli.

Aatami.ja.Eeva

Tämän joku ahdasmielinen moraalinvartia lyttää ja haukkuu, mutta kysyn onko muilla vastaavaa kokemusta.
Olen yli 40v mies ja seksielämäni alkoi 12vuotiaana 10v siskoni kanssa kun veimme toisiltamme neitsyyden, ja tästä vuosi eteenpäin, myös vuotta nuoremman siskoni neitsyyden.
Toinen piti joskus vahtia kun toisen kanssa touhuttiin.
Olihan se vaikeeta, kortsut piti varastaa ym, mutta pantiin myös paljaalla.
Sukupuolielämämme oli aktiivista ja sitä kesti liki täysi ikäisyyteen saakka, kunnes kolmenkympin kynnyksellä se alkoi nuorimmaisen siskoni kanssa hänen avioeron myötä uudestaan, ja jatkuu edelleen ja tuskin koskaan loppuu.
Olen siis harrastanut hänen kanssaan seksiä jo kaikkiaan n 20vuotta, ja se on ollut, hyvää, rakastavaa ja hellää seksiä ja alunalkaenkin vapaaehtoista, ja molempien siskojeni kanssa seksielämä alkoi heidän aloitteestaan.

18

3858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet onnen mies. Jos olisi ollut mahdollista, olisi mielelläni kokenut saman. Tuskin sen laadukkampaa seksiä onkaan kuin sisarusseksi. Tässä vain on pakko todeta, että monet ovat sikoja ja asiaa tuntemattomia moralisteja, Onnea teille!

      • tosi.iso.seisova.penis

        Oletko sinä löylykauhafetissimies mustasukkainen toisten onnesta?
        Vaikkei minua miestenvälinen seksi kiinnosta eikä kiihota, niin voin minä sinua munatonta eunukkia anaaliin panna säälistä jos se sun uikuksesi loppuisi kun puutteesi ja tarpeesi tulisi tyydytetetyksi.


      • Aatami.ja.Eeva

        Kiitos.
        Me otetaan seksistä kaikki irti ja nautitaan, ja mm. hotelleihin on helppo kirjautua kun sukunimi on sama, niin meitä pidetään avioparina.
        Asoista mitään tietämättömiä moraalisteja ja kirkkokansaa ja muuten vaan kateellisia riittää, mutta emme välitä heistä, emmekä anna sen vaikuttaa onneemme.
        Hyvää kesää.


      • tosi.iso.seisova.penis kirjoitti:

        Oletko sinä löylykauhafetissimies mustasukkainen toisten onnesta?
        Vaikkei minua miestenvälinen seksi kiinnosta eikä kiihota, niin voin minä sinua munatonta eunukkia anaaliin panna säälistä jos se sun uikuksesi loppuisi kun puutteesi ja tarpeesi tulisi tyydytetetyksi.

        Tuskin se mies on. Eiköhän se ole häiriintynyt pimunen.

        Muuten ruotsinopeni kertoi, että hänellä oli kouluaikana oikein veltto ja saamaton koulukaveri. Heidän opettajansa oli kerran tuskastuneena sanonut velttoilijalle: "Näytä, että olet mies." Ja velttoilija näytti.


      • tosi.iso.seisova.penis

        Joo, tuskin tuo mies on.Taitaa olla niitä jotka kyselylomakkeeseen sukupuolta kysyttäessä laittavat rastin kohtaan "MUU".
        Oon samaa mieltä kanssasi että tämä "Aatami" on onnen mies ja samaten siskonsa "Eeva" on onnen nainen.
        Hitto kun oli itselläkin mahdollisuus teininä, mutta pano asteelle ei uskallettu, käsi ja suuhoitoa kyllä.Seksin aakkoset opeteltiin siskonkanssa.
        Kumma tämä Suomalainen moraaliyhteiskunta, joka tuomitsee tällaiset suhteet, mutta sitten samaanaikaan tehdään pojista tyttöjä ja kouhotetaan homoliittojen puolesta.
        Tällä menolla saa Suomessa pian mennä koiran kanssa naimisiin, mutta ei lähisukulaisen kanssa.


      • tosi.iso.seisova.penis kirjoitti:

        Joo, tuskin tuo mies on.Taitaa olla niitä jotka kyselylomakkeeseen sukupuolta kysyttäessä laittavat rastin kohtaan "MUU".
        Oon samaa mieltä kanssasi että tämä "Aatami" on onnen mies ja samaten siskonsa "Eeva" on onnen nainen.
        Hitto kun oli itselläkin mahdollisuus teininä, mutta pano asteelle ei uskallettu, käsi ja suuhoitoa kyllä.Seksin aakkoset opeteltiin siskonkanssa.
        Kumma tämä Suomalainen moraaliyhteiskunta, joka tuomitsee tällaiset suhteet, mutta sitten samaanaikaan tehdään pojista tyttöjä ja kouhotetaan homoliittojen puolesta.
        Tällä menolla saa Suomessa pian mennä koiran kanssa naimisiin, mutta ei lähisukulaisen kanssa.

        Tuli nyt sekaannus. Arvelit löylistä mieheksi, johon minä tarkoitin vastata, että tuskin löylis on mies.

        Aatami ja Eeva näyttävät minusta todellisilta ja onnellisilta sisaruksilta.


      • tosi.iso.seisova.penis

        Mä meinasin että löylis on ehkä "muu", mies hän tuskin on vaikka ulkoiset tunnusmerkit täyttyisivät.
        Uskon kanssa tuon Aatami ja Eeva jutun olevan täyttä totta ja heillä olevan onnellinen suhde.


      • Anonyymi
        Aatami.ja.Eeva kirjoitti:

        Kiitos.
        Me otetaan seksistä kaikki irti ja nautitaan, ja mm. hotelleihin on helppo kirjautua kun sukunimi on sama, niin meitä pidetään avioparina.
        Asoista mitään tietämättömiä moraalisteja ja kirkkokansaa ja muuten vaan kateellisia riittää, mutta emme välitä heistä, emmekä anna sen vaikuttaa onneemme.
        Hyvää kesää.

        on hyvä kun voi opetella kaikkea seksiin liittyvää yhdessä


    • Jörö

      Mulle sisareni on ollut aina himon kohde ja oikea kunnon potenssilääke.
      Jos tuntuu ettei kiihotu riittävästi ja ota eteen tai erektio ei kestä loppuun asti, niin silloin ajattelen siskoani, niin homma hoituu ja masturboin häntä ajatellen.
      Kerroin hänelle pikku kännissä ja se johti seksiin välillämme
      Ei siitä mitään syyllisyyden tunnetta ole kummallakaan ja joskus harrastamme seksiä, ei usein mutta aika ajoin kuin siltä tuntuu.
      Kuten tuolla ketjun alussa kirjoitettiin; tuskin mikään on laadukkaampaa kuin sisarusseksi.
      Tämä pitää täysin paikkaansa, siinä kumpikin vaistoaa mitä toinen tahtoo ja nautinto on uskomaton.

    • sexysisko

      Mä en ollu koskaan ajatellu mun siskoo 17 vee niinku seksikkäänä tai edes naisena. Eräänä iltana se oli lähössä kavereittesa kanssa ulos ja alkoi sit laittaa itteesä tämminkiin. Siinä se peilas itteesä ja kuivas hiuksiaan ison peilin edessä mustat stringit ja mustat rintaliivit päällään. Flirttaili peilikuvalleen ja otti selfieitä ja pelfieitä. Mä aloin sit tsiikaa sitä vähä tarkemmin ja jumakauta ku se oli sexy. En vaan saanu katsetta irti millään kun keimaili peilin edessä. Sit ku laitto rohkeen meikin ja alko vetää sukkia jalkaasa, mä olin jo niin kiihottunu että olisin varmaan lauennu heti jos oisin kullia uskaltanu hierasta. Toisaalta kiihottuminen tuntu jotenkin väärältäkin, mut ei sille mitään voinukkaan.

      • Nauttikaa.toisistanne

        Rohkaise mielesi ja anna palaa!


    • Anonyymi

      Fantasioimme siskon kanssa toisistamme.

    • Anonyymi

      leikimme siskoni kanssa hänen sauvoillaan kun olimme n.18 hän opetti minua ottamaan peppuuni aina vaan suurempia sauvoja samalla imien kaluani sitten lopuksi astutti minut poika kaverillaan ja katseli minun nautintoa vieläkin joskus sauvoilla leikimme yhdessä

    • Anonyymi

      Pääsispä toisena miehenä mukaan tällaiseen

    • Anonyymi

      En kyllä usko että 10 tai 12 ikäinen tyttö tekee aloitetta! Itse koin ensi suudelman suunnillee tuon ikäisenä vajaan kolme v nuoremmalta tytöltä hänen aloitteestaan. Tuskin se pusuista tai halauksesta olisi seksiksi muuttunut vielä moneen vuoteen.

      • Anonyymi

        Ps. Eikä pennut kumeja olisi tarvinneet. Ehkä aloittajan kaltaisten lasten isät ja äidit olisi tarvinneet!


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe