Pläjäys verotaivaalla

Taas-naurattaa

Älyn-jättämä:"Luxembourg vero taivas joka auttaa yrityksiä säästämään verotuksessa"

Onko Luxembourg valtio, yritys vai henkilö? Vai jokin muu?

"antamalla mahdollisuuden pääkonttorinsa perustamisen"

EU:ssa yritys voi vapaasti perustaa pääkonttorinsa mihin maahan tahansa.

"luxembourg joka hoitaa yhtiön toiminnan ja sen tuottaman
varallisuuden siirron Luxembourg konttoriin."

Miten joku ulkopuolinen "luxembourg"voi määrätä yrityksen toiminnasta ja varoista?

"Jean-Claude Juncker EPP puolueen jäsen entinen luxembourg
pääministeri ja näin ollen hyvin tietoinen vero taivaan
asiakkaista jotka ovat säästäneet biljoonia veroissa
Luxembourg vero taivaan avulla."

Siis mitä tuo on suomeksi? Ja mitä EPP-puolue tähän kuuluu. Sillä ei ole henkilöjäseniä, vaan yhdistyksiä.

#Oletan mitä tapahtui kun kaikki kohteliaisuudet oli käyty
läpi Trumpin ja Juncker välillä:
Trump: Minä tulen laittamaan EU tuotteille 25% tullin.
Juncker: Minulla on lista Luxembourg vero taivaan asiakkaista.
Trump: Miten äitisi voi?#

Älyn-jättämältä tuo lienee selkokieltä? Mistä Trump tietääJunckerin äidin?

"Ihmettelen mitä tapahtui Trumpille muissa vierailuissa?"

Tuskin samaa kuin älyn-jättämän tarinoissa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko-siis

      väitteiden esittäjä vastat noihin yksinkertaisin kysymyksiin?

    • Melkein-itkettää

      Älyn-jättämä: "Taas itkettää ilmeisesti ei ymmärrä että Junkeri käyttää
      verotaivas asiakas listaansa kiristääkseen jopa
      maiden hallituksia."

      Kertoisitko pari esimerkkiä faktoin todistettuna? MiksiJuncker näin tekisi? Hän ei ole tekemisissä Luxemburgin hallinnon kanssa.

      "Hyvä esimerkissäni on että Trump
      käänsi puheen aiheen jostakin syystä henkilö kohtaiseksi."

      Mistähän syystä? Olit siis paikalla?

      "Taidat olla idiootti joka joka ei käsitä edes ihmisten keskustelua?"

      Käsitän kyllä, mutta en usko typeriä valeita,

      "Voin valistaa myös että Luxembourg ottaa 1% tullin kun
      yhtiö siirtää varojaan Luxembourg verotaivaaseen.#

      Jäsenmaalla ei ole oikeus ottaa omia tullejaan. Pääomat siirtyvät EU:ssa vapaasti.

    • Taas-naurattaa

      Älyn-jättämä: "Raapustelustasi päätellen:
      Ilmeisesti olet yksi niistä SAK tai SDP puolueen johtajan
      Tarja Halosen jäsenkorttien omaavia keksittyihin valtion
      virkaan asetettuja työttömiä. "

      Upeaa tekstiä! Mitä se voisi olla suomeksi?

      "Minä olen henkilö joka on koko elämänsä tehnyt tuottavaa
      työtä yksityis yrittelyn parissa jonka leipää sinä perkele olet
      syönyt."

      Yrittelitkö Pallaksella vai parittelitko Ylläksellä?

      Myitkö siis leipää? Vai annoitko ilmaiseksi?

      "Häpeä Saatana."

      Tunnetko sielunvihollisen noin hyvin? Entä jos se suuttuu?

    • Älkää ruokkiko trollia, sanoo vanhahko nettiviisaus. Jättäkää siis Taas-räksyttää huomiotta. Tuskinpa se kovin kauaa jaksaa noita copypastevihajulistuksiaan askarrella. Tai sitten kyseessä todellakin on psykoottinen tapaus.

      • Taas-naurattaa

        Valehtelijoiden kannalta valitettavasti olen ottanut tavakseni oikoa niitä hölynpölyjä, joita älyn-jättämät ja EU-vihaajat lykkivät.
        Vain valehtelun lopettaminen auttaa. Suuttuminen naurattaa vain lisää, sillä se koira älähtää, johon...


      • Taas-naurattaa kirjoitti:

        Valehtelijoiden kannalta valitettavasti olen ottanut tavakseni oikoa niitä hölynpölyjä, joita älyn-jättämät ja EU-vihaajat lykkivät.
        Vain valehtelun lopettaminen auttaa. Suuttuminen naurattaa vain lisää, sillä se koira älähtää, johon...

        Mitkä valehtelijat? Mitkä hölynpölyt? Mitkä älyn-jättämät? Mitkä EU-vihaajat? Mikä suuttuminen? Koita nyt olla yksityiskohtaisempi ja perustella asioita. En tiedä kenet olet suututtanut niin kuin kuvittelet, mutta tuskinpa sellaisia täältä palstoilta löytyy. Sun pitää herätä tuosta hallusinaatiostasi ja tulla tänne reaalimaailmaan keskustelemaan asioista. Toistan itseäni: sinä et oio mitään, vaan huudat päälle omia näkemyksiäsi ja samalla tuomitset kaiken sellaisen, mikä ei tue sun fantasioitas. Ethän sä edes osaa vastata kysymyksiin, vaan saatat heittää jotain ympäripyöreitä tai johonkin toiseen asiaan liittyviä, ihan kuin näkisit muiden kommentit jonain muuna, mitä ne oikeasti on. Herätys!


      • Taas-naurattaa

        Joillekin on todella vaikeaa herätä omista unelmistaan ja kohdata reaalimaailma.

        Hölynpölyn oikominen ei ole vaikeaa, mutta joillekin on vaikeaa ymmärtää lykanneensä pötyä ja tulleensa oikaistuksi.


      • Taas-naurattaa kirjoitti:

        Joillekin on todella vaikeaa herätä omista unelmistaan ja kohdata reaalimaailma.

        Hölynpölyn oikominen ei ole vaikeaa, mutta joillekin on vaikeaa ymmärtää lykanneensä pötyä ja tulleensa oikaistuksi.

        Reaalimaailma on se, missä maanpinta tuntuu selkeästi jalkojen alla ja tuntee vetovoiman vaikutuksen. Kuten näet itsestäsi, mikäli vain suostuisit myöntämään, leijut omissa eurosfääreissäsi suolikaasujasi hengitellen.

        Toistan itseäni taas: Mikä hölynpöly? Mikä pöty? Mitkä oikaisut? Anna nyt niitä esimerkkejä. Minun kommenttejani et ainakaa ole oikaissut vaan pelkästään oksentanut päälle kiihkomieliset näkemyksesi EU:stasi.


      • Taas-naurattaa

        "Minun kommenttejani et ainakaa ole oikaissut vaan pelkästään oksentanut päälle kiihkomieliset näkemyksesi EU:stasi."

        Siinäpä se! Et edes tajua esittäneesi virhetietoa ja sanesi niihnoikaisut.

        Tosin ensisijainen kohde on tuo älyn-jättämä, joka on vielä sinuakin tyhmempi.

        Tosin tuolla huora-pläjäyksellä isket kyllä pohjat jopa tällä palstalla.


      • Taas-naurattaa kirjoitti:

        "Minun kommenttejani et ainakaa ole oikaissut vaan pelkästään oksentanut päälle kiihkomieliset näkemyksesi EU:stasi."

        Siinäpä se! Et edes tajua esittäneesi virhetietoa ja sanesi niihnoikaisut.

        Tosin ensisijainen kohde on tuo älyn-jättämä, joka on vielä sinuakin tyhmempi.

        Tosin tuolla huora-pläjäyksellä isket kyllä pohjat jopa tällä palstalla.

        Mitä virhetietoa? Miten selvitit, mitä olen tajunnut ja mitä en?

        No kyllä tähän tämänpäivän EU-hökinään sopii hyvin vertaus perseenmyynnistä, kun annetaan tavara toisen käyttöön maksusta, mutta tosin sillä erolla, että tavara jää ostajalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      72
      3640
    2. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      147
      2898
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      116
      2432
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      128
      2190
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      86
      2097
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      390
      1804
    7. 421
      1639
    8. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1529
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      95
      1426
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      42
      1337
    Aihe