Toyota näyttää olevan Suomen suosituin auto.
Skodaa taitaa rasittaa laaduttomuus.
Skodat eivät pärjää enkä ihmettele
11
67
Vastaukset
- nytOnHätäPHololla
Skodaa myydään Euroopassa enemmän ja monessa maassa siltä löytyy eniten myyty automalli, aika hyvin noin pieneltä merkiltä.
Toyota ruostuu ja on surkea ajettava, meluisa ja epämukava, ei kelpaa autoilumaissa, vain Suomessa. - TotuusSkodisteista
Älä lässytä, kun kaalivankkuria haukutaan, silloin haukutaan. Ehdotonta faktaa: paska kärri, joka ei kelpaa kenellekään.
Hauku myös Skodistit, siinä vasta idioottilauma.- Örkenztröm
Sakari, oletko varma, että et tarvitse lääkitystä?
- Satku_
Jännästi jännää tuo tohjon touhu. Eväät vaan ei riitä. Kyllä naurattaa.
https://yle.fi/urheilu/3-10714676
Kyllä naurattaa! Jos en ihan väärin nähnyt niin uudessa corolla mainoksessa skodaa viedään lavetilla.
- skädäm_
Ikävä kyllä jenkemipöllyssäsi näit väärin.
- Satku_
Ei tohjon eväät ei tosiaankaan riitä. Mikähän niillä mättää? Ihme hommaa?
- Ymmärrys.teroon
Minusta siellä on huojentavaa käydä. Teron ymmärtäminen tien päälläkin helpottuu.
- Kolmekakaraajarakki
Ymmärrys.teroon kirjoitti:
Minusta siellä on huojentavaa käydä. Teron ymmärtäminen tien päälläkin helpottuu.
Ei tuo palstahäirikkö tien päällä ole.
Tyypillä on aikaaviepä harrastus, suorastaan missio, kirjoitella auto palstoille soopaa🤔
- Toyota_Hybrid1
ruoste se heikentää skodan myyntiä enkä ihmettele yhtään. se on ruoste.
- haTTiwatti_
Rekisteröintitilastot tulevat ensi viikolla ja hybridiykkönen on ihan paniikissa. Luulee voivansa kirjoituksillaan vaikuttaa myyntituloksiin, möhöhöhöhö.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016