Onko hänen ruutinsa kaatunut?
Teuvo ei saa enää käännynnäisiä
17
<50
Vastaukset
- Hallitus.kaatui
Tuskinpa Teuvon ruuti on "kaatunut"?
- Kaatuisunilaisuuskin
Sunilaisuus kaatui niin että rytinä kuuluu vieläi.
- Hyväämainosta
Kaatuisunilaisuuskin kirjoitti:
Sunilaisuus kaatui niin että rytinä kuuluu vieläi.
Ninhän tuo kuuluu 14 vuotta Teuvon kanssa totuuden tietä kulkenut pitää siitä huolen.
- Eitodellakaan
Hyväämainosta kirjoitti:
Ninhän tuo kuuluu 14 vuotta Teuvon kanssa totuuden tietä kulkenut pitää siitä huolen.
Sinä Teuvo et todellakaan ole hyvää mainosta harhalahkollesi. Onneksi olet itse itsellesi pahin vihollinen ja itse hajotit orastavan kulttisi kun olet niin pahansuopa ettet kenellekään voi suoda mitään hyvää.
Eihän edellisessä viestissä ollut kysymys Teuvosta vaan sinusta. Sinulla on ilmeisesti vaikeuksia lukemasi ymmärtämisessä.
- Raatteentie
Hyväämainosta kirjoitti:
Totuudentie ilman totuutta.
- Minut
Teuvo sai
kääntymään- Kysyväinen
Mihin suuntaan: oikeaan, vasempaan, vai taakse poistumaan.
- Ihmetteleväinen
Kysyväinen kirjoitti:
Mihin suuntaan: oikeaan, vasempaan, vai taakse poistumaan.
Miten sinä olet armeijan komentoja oppinut?
- Sotilasmestaaja
Ihmetteleväinen kirjoitti:
Kait nyt sotilasmestaaja komennot osaa.
- Analyzis
Ihmetteleväinen kirjoitti:
Tavallaan Teuvo ruuti on "kaatunut" kun hänet on tunnistettu yleisesti valepukiksi.
- InhottavaTotuus
Vain Saatanalle heitetty voi olla niin tyhmä, ettei ymmärrä, miten tällaisen koulutuksen saanut voisi saada ympärilleen ihmisiä Saatanan lammastarhasta:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailmaan vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. "
Saatanan tunari olet, kun et saanut Teuvoa edes tervattua ja höyhenissä pyöritettyä. Samanlainen on myös siskosi poika, joka palasi Iisalmesta takaisin tyhjän ämpärin kanssa.- Melkoinensatusetä
Miten ihmeessä voit keksiä tuollaisia satuja?
- Anonyymi
Melkoinensatusetä kirjoitti:
Miten ihmeessä voit keksiä tuollaisia satuja?
"Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
Aamen.
- AamenKiitosDevout
Uskomme Devouttia.
Sillä hän puhuu 14 vuoden kokemuksella kuka teivo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845