Siskoni ,nykyään SossuMaisteri nuorena sanoi, ettei politiikassa ole mitään vikaa , vaan puoluepolitiikassa. Minä olen todella oikeudenmukaisuuden käsittävä ja lojaalisuudenkin, mutta Inhimillisyys on tärkeimpiä mitä politiikkaan kuuluu. Useita puolueita olen äänestänyt ,johtuen vasemmisto ym. suku ehdokkaista. Nyt on uusi aika ja meiltä ollaan viemässä yksilöllisyys ,itsenäisyys ja inhimillisyys ja siihen on valjastettu media ja rahallapuhujat.
SUOSITAN kuulemaan ASIAA :
Isis Sanna Suomeen YouTube video
ja etsi kuullaksesi asiasta EU ynnä muusta asioista , jota mediavalta ei tuo totuuksista esiin . Juha Ahvio ja Pasi Turunen esim. tuovat esiin asiaa ,jota meille ei kerrota.YouTube videoita asioista on.
Anna äänesi hänelle ,joka tuo asiaa esille jonka valtamedia salaa ja rahavalta junailee orjuuttaakseen.. ?! Isis Sanna Suomeen YouTube ?! Uskon itse armoon ,muutokseen jne. mutta realismi ja maalaisjärki älä minusta väisty !
Vaalit ja ääneni on tärkeä
2
73
Vastaukset
Juu kyllä ääni menee perussuomalaisille ja heidän viisaalle politiikalleen, jossa suomalaiset ovat etusijalla. Onhan tämä meidän oma maamme. Oikeudenmukaisuus, se olkoon päivän sana. Se, että miljardit joita nyt on laitettu taivaan tuuliin rikollisia ruokkien ja kustantaen, ohjataan tulevaisuudessa omiin vanhuksiin , nuorisoon, perheisiin, pienyrittäjiin . Muussa tapauksessa maamme käy tuhon tietä.Onneksi tämä jo alkaa valjeta hitaimmillekin ja vaaliuurnilla perussuomalaiset palkitaan suoraselkäisestä politiikastaan maamme hyväksi.
- Lyhyt_kommentti
Ääneni on tärkeä. Siksi sen saa SDP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477