Elikkäs autona volvo v50 -05 tehtaan sport alustalla joka madaltaa -20mm. Tarkoitus ois katsoa 18” aluvanteet kesäksi alle joten mietin tässä nyt että mahtuuko alle 18” 8.5” leveä vanne ettei raavikiinni onko kohtalo tovereita jotka laitettut s40/v50 alle 18” palloja :-)
Mahtuuko alle
6
<50
Vastaukset
- helposti
Mahtuu jos et on oikea.
- Volvoooo
ET 45
- Mukavuus.on.tärkeää
Ei Suomen teillä kannata pilata auton ajo-ominaisuuksia laittamalla alle vanteita joissa ET on väärä tai liian matalia renkaita. Omassa autossani alkuperäinen koko on 245/40-18 ja vaihdoin siihen 45-sarjan renkaat. Ajotuntuma pehmeni selkeästi ja auto jopa näyttää vähän paremmalta kun vanne/rengas täyttää oman tilansa vähän paremmin. Mielessä kävi jopa mahdollisuus vaihtaa 17" vanteet 50-sarjan renkaat mutta alkuperäisetkin toimivat nyt hyvin.
- isällistäNeuvontaa
Ja kuuluu sinulle muiden tekemiset.
- Roskachenko
Valmetissa on suuret takakumit ja kiihtyvyys on nolla😂🤣😅😆😃😄😁😀
- Anonyymi
Kannatta mitata nykyisen vanteen reunasta etäisyys joustintukeen. Alkuperäinen varmaan n.7" leveä. Samalla mittauksella voi huomioida ET(offsetin) muutoksen. Jos ET pienempi, tulee vanne enemmän ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065