Ravintola Oksa<n poista<minen oli paha moka. Nykyisin ei kannata mennä syömään eikä kannata yrittääkkään. Pieni ala käytössä ja ruuat haettava myymälän puolelta jossa on pari pientä allasta joissa ruoka jatkuvasti loppu. Kymmenkunta istumapaikkaa jotka on usein täynnä kahvittelijoita. On joutunut jo moni kääntymään takasi. Ei mitään vetoa ko. paikkaan.
Lentolan Prisma mokasi pahasti
ei.enää.oksan.ruokia
5
319
Vastaukset
- Suorama
Liian pieni ja ahdas ei kannata ajatella mennä syömään tai kahveelle.
- kuhmlahdelta.asioin
Siellä on mennyt muutenkin touhu alaspäin, myyjissäkin muutama möllökkä, mutta muutama tai suurin osa oikein hyviä ja ystävällisiä.
- asiakasta.vedätetään
Niin ja hintoja on hilattu pikkuhiljaa ylöspäin ja silti puhutaaan halpuuttamisesta.
- Anonyymi
Alunperinkin laajennus mennyt mönkään. Ihan liian pieni sekä pieni valikoima. Ruokaa löytyy mutta mitään muuta ei juurikaan. Paras ajaa Kalevan Prismaan jos haluaa valikoimaa
- Anonyymi
Ja apteekin muutto sinne ihan p...stä. Ulkoapäin kulkeminen . L-autopysäkin solasta . Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698