vincent price

lefrog

Olis hienoo jos jostain löytyis noita Pricen kauhuleffoja region2 koodauksella mutta kun ei...

10

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amerest

      Ootko huuto.nettiä selaillu? Sieltä on ainakan omaan haaviin sattunut muutama Vincent Pricen leffa, viimeisimpinä Witchfinder General ja House on Haunted Hill. Noissa oli aluekoodina R0.

      • lefrog

        ..käydä katsomassa. Etsin erityisesti näitä.. fall of house usher ja pit and the pendulum..


      • Amerest
        lefrog kirjoitti:

        ..käydä katsomassa. Etsin erityisesti näitä.. fall of house usher ja pit and the pendulum..

        Nyt juuri näyttää nuo molemmat olevan myynnissä. Löytyy, kun pistää hakuun "pit and pendulum". Toinen sulkeutuu lauantaina ja toinen sunnuntainta.


      • lefrog
        Amerest kirjoitti:

        Nyt juuri näyttää nuo molemmat olevan myynnissä. Löytyy, kun pistää hakuun "pit and pendulum". Toinen sulkeutuu lauantaina ja toinen sunnuntainta.

        ..mut väärä koodaus vaan.. jälleen kerran..


      • Amerest
        lefrog kirjoitti:

        ..mut väärä koodaus vaan.. jälleen kerran..

        Niin, nuo olikin R1... mikä soitin sinulla on? Oletko varma, ettei saa ohjelmoitua aluevapaaksi?
        Ainakin useimmat uusimmista saa.


      • lefrog
        Amerest kirjoitti:

        Niin, nuo olikin R1... mikä soitin sinulla on? Oletko varma, ettei saa ohjelmoitua aluevapaaksi?
        Ainakin useimmat uusimmista saa.

        on.. sony dvp-ns590p..


      • ffohlessah

        House on haunted hill on ihan huippu! katson sita joskus aamulla ja pistan aanentoistoviisaasti nupit kaakkoon niin samalla katevasti heratan kamppikseni Carolyn Craigin kiljumisella!


    • six.foot.bunnyrabbit
    • AFR

      www.play.com

      • fake_plastic_girl

        Kun ostatte
        dvd-soittimia niin ostakaa aluerajattomia!!!
        Maksaa VÄHEMMÄN kuin rajoitetut ja huomattavasti hyödyllisempiä... Esim. Lg:n soinin on norm. hinta vaan 100e... joten...
        Kannattaa muistaa toi ensi kerralla...
        Muuten onnea leffan etsimiselle... Vincent on nero ^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe