Joo, Abodea ei pidä missään nimessä mennä asentelemaan minnekkään, w10 kanssa ei ole niin väliä mitä paskaa siihen asentelee, muistaakseni w10 asentuu automaattisesti paljon muutakin roskaa, josta on hankala päästä eroon.
Adobe ??? pitääkö asentaa?
14
149
Vastaukset
- Risto-Räplääjä
Ja sinäkö haluat kalifiksi kalifin paikalle ?
- lääkeväärink
Millä napeilla sä mälväät?
- Risto-Räplääjä
lääkeväärink kirjoitti:
Millä napeilla sä mälväät?
Napeilla pelaaminen on ubujen juttuja, ja toisekseen mälväämisen asiantuntijatkin löytyy siitä samasta ryhmästä johon kuulut, kun vaan viitsit päätäs kääntää.
- kauhabeselissä
Risto-Räplääjä kirjoitti:
Napeilla pelaaminen on ubujen juttuja, ja toisekseen mälväämisen asiantuntijatkin löytyy siitä samasta ryhmästä johon kuulut, kun vaan viitsit päätäs kääntää.
sinähän sitä mleeke väärinkäytön asiantuntija olet. kokoajan siä hoet.
- kuraläpätylös
edgen osuus nyt kuun vaihteessa 2.21%
- Risto-Räplääjä
kauhabeselissä kirjoitti:
sinähän sitä mleeke väärinkäytön asiantuntija olet. kokoajan siä hoet.
kauhabeselissä joko sinä kohta täytät 4 vuotta?
- Eitunnutoimivan
Yritin asentaa, w10 kaatu?
- katuvavintovs
Koskapa ei!
- Eivoiasentaa
Flash asennus kaattaa kympin!
- Risto-Räplääjä
Joko vanhempi veljes on täyttänyt 7 vuotta, anna hänen asentaa, se asentaminen edellyttää lukutaitoa. Tietojeni mukaan koululaiset oppivat jo ensimäisen lukukauden aikana lukemaan.
- flash-haudataan
Flash asennus kaattaa kympin!
Tuota ei tarvita kympissä se tulee Edgen mukana ja ruksii käytöstä pois. Flash lopetetaan muutoinkin ei sitä tarvitse missään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056