Mä oon siis 14v ja mulla on menkat 9pv myöhässä. Ja nyt on vatsa sekaisinkin ja ehkä pientä lämpöä. Ja en ole neitsyyttäkään edes vielä menettänyt joten en raskaanakaan voi olla?!?!?
Apua en tiiä mitä mä teen äiti tietää jo ja oon espaniassa siis mun perheen kaa.!!!!
Vatsa sekaisin ja menkat myöhässä apua!!!???!
Ongelm
1
530
Vastaukset
- hopealanka
Matkustaminen sekoittaa usein kuukautiset ja voi niiden alkamisaika muustakin syystä heitellä.
Epäilen, että vatsan sekaisin oleminen johtuu erilaisesta ruuasta kuin mihin se on tottunut.
Huolehdi nestetasapainosta, jos ripuloit tai oksentelet. Kivennäisvettä ja kevyttä ruokaa.
Toivottavasti vointisi on jo huomenna parempi. Jos kuumeilu tai vatsaoireet jatkuvat, niin on varmaan syytä käydä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706