Oma kuvaukseni eli käsitykseni Halla-ahosta.

Olen tietämättömyyttäni väheksynyt Halla-ahoa. Nyt seurattuani vaalitenttejä olen vakuuttunut miehen älykkyydestä ja tiedon tasosta. Tohtorismies puhuu kuin professori vaikka ei sellainen olekaan.

Ilo on myös tietää, että ehdokkaalla, ainakin yhdellä, on ajatuksia ja näkemyksiä Suomen tämänhetkisestä tilanteesta. Suomi tarvitsee uusia kyvykkäitä päättäjiä ja Halla-aho on yksi sellainen valittavaksi

H-A on kuin perusdemari ilman näiden lorvihoivaamista, jolla pyrittiin lisäämään työtähyljeksivien suosiota ja kannatusta.

Miksi äänestämme? Saadaksemme sellaisen hallituksen kuin haluamme. Nyt jo etukäteen kerrotaan, ettei ”persujen” kanssa ruveta mihinkään.

Ei taida Suomessa vielä ollakaan demokratiaa.

8

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisasta-politiikkaan-

JOOO,
      perussuomalaiset on osottautuneet koko kansan puolueeksi,

suomen asiat ensin kuntoon,

sitten voimme auttaa muita hädänalaisia,

• Huolipois

Et sinä ole mitenkään poikkeustapaus, sillä suurimmalla osalla yli kahdeksankymppisiähän alkaa jo höpertää.

• Kuten kirjoitat, ei taida olla Suomessa ihan vielä demokratiaa, kuten "Huolipois"kin tuossa todistaa.
      Saa olla mitä mieltä vaan, kunhan on samaa mieltä kuin hän, muuten höpertää.

• mielenkiintoista.muuta

Taitaa muilla puolueilla olla jo pelko persuksissa, kun Halla-aho puheensa pidettyään osottautuikin ihan älyköksi. Tulee mielenkiintoiset vaalit... hyvä, ettei samat naamat aina framilla....

• laiturin.ukko

Halla-aho puhuu julkisuudessa kuin "pulmunen".
      Kuitenkin hän on Suomen rasistisimman puolueen puheenjohtaja.
      Siitä ei kukaan ole eri mieltä, paitsi maahanmuuttajien vihaajat.
      Älkää antako hänen "akateemisten" juttujensa harhauttaa itseänne.

• sini.sirkku

Kysyntä on lisännyt Perussuomalaisten kysyntää, Jussi Halla-aho etunenässä. Niinhän markkinat toimivat. Kyllähän järkiperäinen maahanmuutto on paikallaan, olematta silti facismia! Siitäkään ei tarvitse olla eri mieltä..

• P.o Perussuomalaisten tarvetta!

• Eivät turvapaikanhakijat ole ajatelleet asemaansa ajoissa, vaan ovat joutuneet järkyttävien toimiensa ansiosta niin naapureittensa kuin virkavallankin hampaisiin ja aiheuttaneet kielteisiä uutisia mediaan. Myötämielisten ihmisten määrä on huomattavasti supistunut ja arvostelu kiihtynyt.
        Osoittaa näkemyksen puutetta, että maahanmuuttajien yhdistykset ja seurakunnat eivät ole pitäneet huolta siitä, että heimoveljet oppisivat uuden kotimaansa tavoille.
        Nyt kaikki kauna valuu Perussuomalaisten laariin, ja Halla-aho sanoo vakaumuksella: "MItäs me sanoimme!"

Kuulemma on hyvinkin arveluttavaa suunnitella Sannan ja muiden suomalaissyntyisten rouvien palaamista Syyrian leireiltä, sillä heillä on verkostonsa, jonka turvissa voidaan kasvattaa Suomessakin seuraava isisläinen sukupolvi.
        Persut saavat tästä voimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10212
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6803
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4887
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4537
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4237
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3799
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36