Uusi Subaru forester tulee myyntiin syksyllä 2019! Kaupoille menen heti kun tulee myyntiin! Tarjolla myös sähköistetty e-boxer.
Metro auto Espoo Koskelo.
En malta odottaa!
14
180
Vastaukset
- Tehothukassa
Ihan naurettava tuo e-boxer teholtaan.
- HaluanVainKysyäEttä
Onko se yllättävää kun kyseessä on subaru?
- paskaaaa
Onko vielä kuplavolsun moottori
- Ei_kiinnosta_penari
Hieno moottori ja tehot riittävät, paitsi Pirkka-Petterille, joka ostaa penarin häkkitarhasta.
- Voikotästämuutasanoa
Jaa hieno? Onko kromatut venttilikopat vai mitä?
Ominaisuuksista et voi kertoa kun niitä vielä ei ole koeajettavissa.
Ilmoitetut teho ja vääntölukemat olisi olleet hyvät 20 vuotta sitten.
Entä tuo sähköavustin? Onko sekin hieno? Tehoa kuten papan rollaattorissa.
- Anonyymi
Saako tuon ilman hybridiä? 2.5 litraisena?
- Anonyymi
Kyseinen malli tulee saataville.
Metro Auto Espoo Koskelo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen malli tulee saataville.
Metro Auto Espoo KoskeloLehdissä ollut juttua että vain 2 litran E-boxer.
- Anonyymi
Joo Eurooppaan tullee vain noita hybridejä. Samalla päättyy mun ja Subarun kymmenen vuotta kestänyt yhteistyö. Jos olis tullut 2,5 l bokserilla, niin se olisi ollut mun seuraava auto. En uskalla ostaa hybridiä, kun muistaa dieselin ongelmat.
- Anonyymi
Ei tuo hybridi tee autosta epäluotettavaa jos se on oikein toteutettu. Mutta tässä tapauksessa hieman epäillyttävää sähjömoottori vaihteiston sisällä. Toiseksi tuo 17 hv teho on mitätön. Pelkällä sähköllä ei siis voi ajaa ollenkaan. Sen näkee myös kulutuksesta.
- Anonyymi
Onko se oikea neliveto ? Ei haldex tapainen.
Subary kiinnostaa, sopivasti käytettynä
Tarvetta autolle jossa korkeampi maavara, nykyisissä monissa h-autoissahan keula tehty sellaiseksi että alareuna roikkuu maassa. Ei hyvä kun tarvetta ajella kaikkialla, sivuteillä, joskus metsäautoteillä, missä lunta enemmän. - Anonyymi
Tuollaisen bensa 2,5L boxerin pienellä akulla voi saada kuluttamaan aika miehekkäitä lukemia, wltp testi vain 23km..
Dieseli olisi parempi itselle - Anonyymi
forester näyttää todella hyvältä ulkoa ja sisustan, kojetaulun osalta.
- Anonyymi
Tää nyt tais jäädä ostamatta.
48 litrainen bensasäililö ja akku joka on
tarkoitettu lähinnä kaupunkiajossa avustamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131