Olen syvästi huolissani

Perusajattelija19

siitä miten laajalle ns.Nuorisosäätiösyndrooma on jo levinnyt valtakunnassamme.
Lääkkeiksi ei mitenkään auta veljeily himoverottaja Rinteen joukkojen kanssa. Kiinteistövero maatalousmaalle ja metsille saa aikaan maaseutuun kohdistuvan verotuskokonaisuuden suuruusluokaltaan 500 miljoonaa/vuosi. Kun jaamme tuon 50000 :lla ( mikä on maataloustuottajien nykyinen lukumäärä) saamme veron suuruudeksi 10000 euroa/maataloustuottaja./vuosi. Verotusjärjestelmällä luomme ulkomaisille sijoittajille vapaan kanavan vallata maa- ja metsäomaisuutemme. Garunan kaltaiset rahastajat tullevat huolehtimaan Sinunkin kukkarosi käyttöjärjestelmästä.
Vihreiden pylväskiipeily hiilinieluineen aiheuttaa taas että massateollisuus siirtyy sinne missä se globaalissa maailmassa on kannattavampaa.
Ja Bernerin Venäjälle suuntautuville radoille syntyy rajattomat puutavaramarkkinat omien metsien jäädessä hiilinieluiksi.
Vauhdikkaammin kuin kärppä siirrymme 30-luvun aikakauteen.

2

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llkjhgg
      • hyllytetty17

        Ostin 31.3. 2019 R-kioskilta päivän Pohjalaisen. Tuossa lehdessä oli osasto, jossa puolueet kommentoivat hallitusyhteistyötä perussuomalaisten kanssa.
        Lainaan tuosta esnsimmäistä mielipidettä:
        " Halla-aho edustaa kovaa oikeistolaista talouspolitiikkaa. Arvopohjan on hallituksessa oltava samanlainen, jotta asioita voidaan viedä eteenpäin
        Antti Rinne
        SDP:n puheenjohtaja "

        Muistan puheenjohtaja Halla-ahon useastikin todenneen , että tavallisen kansanosan on tultava toimeen omalla palkallaan ja hallinnon avulla on irtauduttava nöyryyttävistä tukisidonnaisuuksista.
        Mielestäni esitykasessä ei ole kysymys kovasta oikeistolaisesta politiikasta vaan tavallisen kansanosan sekä pienyrittäjien itsenäistämisestä.
        Ajatella ! jo muutamia vuosia sitten uutisena kerrottiin mielenterveyteen uppoavan euroja noin 5 miljardia/vuosi. Miljardi on siis 1000 miljoonaa. Kun huomioimme edellisen, niin vaikka kohentaisimme kansakunnan mielenterveyttå vain 10 %:lla, niin jo 5000 asukkaan kunnassa saavutettaisiin noin 500000 euron vuotuiset säästöt.
        Mietihän ?!
        Puheenjohtaja Rinteen mielestä seikka, että lähimmäisesikin hyvinvointi on kovaa oikeistolaista politiikkaa.
        Älä ihmeessä ole narutettava, vaan tee itsenäinen äänestyspäätös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe