Pylväs kaatuu, Tarmo nousee !

PylväskaatuuTarmonousee

Jokisen Heikki Facebookissa pyytää keskittämään äänet, joten "Varmistetaan alueemme edustus valtakunnan päätöksenteossa ja äänestetään Tarmo korjaamaan Pylvään saamattomuus. Tästä vaaleissa on vain yksinkertaisesti kysymys."

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepulestaeitoimienää

      Hyvä ! Kuulemma iso osa kepulaisistakin on äänestämässä Tarmoa. Pylväs ja Sipilä ovat tehneet valinnan helpoksi.

    • KeskustaVanhus

      Tarmo ei ainakaan kannata tuulimyllyjä, kuten kepulaiset.

      • KetäTietää

      • OlithanSinäkinJonossa

        Ei myllyjen suosimista ihmisten takapihoille,siinä syy kaatumiseen.


    • ääniTarmolle

      Tarmo saamassa ääniä yli puoluerajojen. Pylväs voi katsoa peiliin miksi näin.

    • tanantunarit

      juurikin näin tarmo saa yli puoluerajojen pylvästä äänestää vain tuulimyllärit

    • hukkaääni

      Höpö höpö kuka nyt Tarmoa äänestäis kun ei tuollaisella puolueella ole mitään virkaa ja mitäpä sinne istumaan saliin kun ei voi vaikuttaa kun muut Pojat ja Tytöt päättää asioista aivan turhaa ääni menee Persuilla.

    • seuraanistuntoja

      Pylväs ei saa suutaan auki kun haukotellessa ja lisätessä purkkaa se on nähty

    • isommatasiat

      Täälläkö käydään Paikallispolitiikkaa siitä että Kannattaako myllyjä Vai eikö kannata .Kyllä minun kantani on ettei tuolla perusteella voi Ehdokasta valita kyllä ne on vähän Suuremmat asiat siellä Arkadianmäellä kun tällaiset vouhotukset myllyistä. Olenpa vaan huomannut sen että mielipide tulee sen mukaan hyötyykö niistä eli jos omaan metsään mylly niin saa vuokratuloja kanta sen mukaan.

    • isoasiahousussas

      Elä unta nää kaikki ei niitä halua, vain ahneet . eikä energiapolitiikka ole paikallispolitiikkaa vaan erittäintärkeä aihe joka vaikuttaa jopa oikeaan teollisuuteen.

    • huskulla

      MIHINLAITAT MYLLYN KUN VUOKRAAIKA PÄÄTTYY,KYSYNVAIN

    • eiääntä

      Kyllä tuulimyllyt on Turhia kapistuksia ja Maiseman pilaajia se on Tosi asia . Mutta en minä Persuja äänestä kyllä pitää olla jotain Näyttöjä osaamisesta että minun ääneni ja monen muun äänet .saisivat

      • zurrrr

        Kyllä Hirvelällä näyttöjä kunnallispolitiikassa löytyy. Järkipolitiikkaa on tehnyt.


    • Vaalimatematiikka

      Veikkaus, persujen prossa on lähellä 20, kun kepun vastaava lukema jää alle 15. Kummalla prossalla sitä sit enemmän asioihin vaikutetaan, kysyn vaan. Muiden puolueiden uhkaukset persujen syrjäyttämisestä on täyttä soopaa, ykskään puolue ei uskalla 20 prosentin kannatusta nauttivaa puoluetta heittää oppositioon, koska se tarkoittaisi 4 vuoden kuluttua yli 30 prossan kannatusta ja sitä riskiä muut puolueet ei ota.

      • TarmoArkadialle

        Täyttä asiaa.


      • huuhaata

        No kyllä on suuret luulot kannatuksesta ,kyl se on parree kun ei tässä vaiheessa lähe lentoon eikä luule enempää kuin "Resusseista löytyy."


    • kansanTarmo

      Persuilla on oikeasti hyvä pöhinä. kepulla on sian röhinä sippi sipilä sippaa paskat kepun laariin kippaa. prosentit kun kepuilta tippuu kansa määrää mene v;tuu.Arvo kepun napanöyhän mitäs unohditte köyhän asialle paamme TARMON palauttamaan ihmisarvon.

    • öokljk

      Kuulkaas nyt "järjenjättiläiset", KUKA haluaa persujen kanssa hallitukseen? Vastaus: EI KUKAAN!

      • VaihtoonNykyinen

        No no - Sipiläkin on nähty !!
        Kuka kansalainen haluaa tällaisen diktatoorisen puolueen - EI KUKAAN
        Onhan tuolla Naapuripitäjässä vassuillakin parempaa ehdokasta.
        Sinne mene minun ääni. Sosiaalialan asiantuntija.


      • turhahöpinä

        Taitaapi se olla" Pöhinä "Persuilla kuulua enemmän omissa housuissa "Kuin kannatuksessa eipä tuollainen Populistipuolue kiinnosta pitää olla enemmän Kokemusta ja Näkemystä asioiden hoitoon eikä siihen pahasista Kuntapolitiikoista ole eikä tule.!


    • KeskustaVanhus

      Kokemusta ja näkemystä on jo aivan tarpeeksi ollut,kurjistunut vain kansan elämä ja koulukkailta leikelty. Nyt on aika tullut Maalaisjärjen käyttöön. Siis Tarmoa eduskuntaan.

    • elinkelvottomat

      Höpöhöpö Nähtiinhän se 2011 Vaaleissa Tuli Jytky Mutta ei ollut tuollaisista porukasta mihinkään Soini katsoi ettei tämmöisen sekalaisen porukan kanssa ole muuhunkin oppositioon parasta mennä ja sieltä heittelemään Populistisia heittoja kun ei puolueesta muuhun ollu ja sama on tilanne Tänäkin päivänä ei tuommoisista muuhun oo eikä tuu olemaan.!

      • Nirppanokka

        Tuommoinen ylimielisyys sataa persujen laariin. Lisää tätä!


    • meidänoma

      TEJIMPÄ TUOSSA GALLUPPIA,TARMO PÄÄSEEDUSKUNTAAN ÄÄNIVYÖRYLLÄ,KAIKILTA JOILTA KYSYIN,AIKOIVAT ÄÄNESTÄÄ HIRVELÄN TARMOA,ON KUULEMMA REHTI SUOMALAINEN MIES.

      • populistipuuhasyelijat

        Taitaapi olla pieni piiri jolta on kysytty .Sen voi sanoa että nyt tarvitaan sellaisen puolueen tekoja jolla on Näkemystä ja Kokemusta ja sellainen puolue ei oo Persut joilla ei oo minkäänlaista näyttöä miten Maan asioita pitäis hoitaa .Näitä Samanlaisia Puolueita on noussut Ympäri Eurooppaa eikä niistä ole missään ollut muuta kuin Pop Populismia .!


      • Jotaintolkkuakuiteski

        Eikö siellä jo näitä hakkaraisia oo jo liikaakin. Ei ny sentään pelleillä. Hirvosta ei ikinä. Eikä sähköPylvästä.


    • Fordsonmajor

      Kyllä nyt tarvitaan tekijöitä eikä purkkapoikia. Ei voi käyttää neljää vuotta talon tapojen tutustumiseen. Aatelkaapa jos urakoitsijalla ois ukko ollu 4 vuotta töissä, eikä ois tehnyt muuta kuin tutustunut Massey Fergusonin tekniikkaan ja koeajoon. Oisko tullu palakan maksulle vastinetta? Ehkä lopputili?

    • öokljk

      Mutta KUKA haluaa persujen kanssa hallitukseen? Vastaus: EI KUKAAN!

    • KeskustaVanhus

      Eipä näyttänyt tunkua olevan Halpahallin pihalla. Muutama vannoutunut kepulainen.

    • eikummempia

      kuka hullu haluaa leimautua kepulaiseksi kun kävivät heikoimpienkimppuun

    • äkjhgff
    • Mokkaaliaskaarna

      Kyllä sen pylvään joutas jo kaataan,sama hymyirvistys naamalla,suutaan ei saa auki sillon kun pitäs, muutenhan se on kyllä aina auki kun pitää irvistellä

      • PUIDENISTUTTAJAhahhah

        Juurikin näin! Pitkään jo eduskunnan kyselytunteja torstaisin seuranneena olen huomannut että pylväs ei kertaakaan ole edes pyytänyt puheenvuoroa! Kyllähän se siellä takarivissä justiinsa hymyirvistys naamallaan lähes aina istuu ja on niin tärkeä olevinaan! Suorastaan kuvottavaa! Mutta Kalajokilaakson vaalipaneelissa oli äänessä ja erittäin YLIMIELINEN!! Unohdetaan tämä ehdokas nyt porukalla täysin!


    • öokljk

      Mutta mistä saadaan semmoinen puolue, joka perrssujen kanssa hallitukseen haluais? Ei mistään!

      • Katottaan

        No takinkääntöjähän nähdään tämän tästä. Tottakai yleinen propaganda on että persujen kanssa ei lähetä hallitukseen, tällä tavoin monet luulevat ettei kannata äänestää. Sitten ku äänet on laskettu niin vasta lähetään katsomaan eteenpäin ja millaisen sopuun mahdollisesti päästään.


    • KeskustaVanhus

      Kalevan mittauksessa kepulta häipyy 25000 ääntä Oulunvaalipiirissä. Suunta on hyvä.

    • vitsi

      Mykästä eduskunnan puhemies?

    • pitkäänseurannu

      Kyllä itku pääsee jos Tarmo pääsee eduskuntaan. Ei vois hatarammalla pohjalla olla tietotaito. Valtakunnan tasolla kun pitäs tietää muustakin paikallispolitiikan kahvittelukeskusteluista. Puhuu ku Ruuneperi mutta sisältöä ei yhtään.

    • vissel

      näin se kateus ja katkeruus alkaa nostaanpäätään kepulikannattajien joukoissa,ei muutako tarmo eduskuntaan,pylväs joutaapois ei oppinut muutako kilometrikorvauksia nostamaan,

    • jabbadabbaduu
    • korttis

      minäkin puhuisin mutta olen vain,puhelinpylväs

    • Moksiskaan

      Kansanedustajan työ vaatii sivistystä, osaamista, kielitaitoa, sosiaalisia taitoja jne. Pelkkä populistinen asenne ja hyvät jutut ei riitä siitä suoriutumiseen. Toivottavasti alueelta saadaan edustaja ajamaan alueen yhteisiä etuja ja ei sorruta siihen että äänet hajoavat. Niin ja jos olisi pakko äänestää persuja niin hakisin ehdokasta kauempaa, sillä paikallistasolla ei ole em. kriteerit täyttävää ehdokasta.

      • Vehej465

        Tarmohan ennenkaikkea on sosiaalinen, ei varmasti oo kaikilla muillakaan noita kielitaitoja.


    • herrahakkarainen

      Ei varsinkaan Persuilla taida olla muuta kuin SönkköSuomi kielitaitona.

    • korttis

      onhanse sönkkö suomikin jotain,puhelinpylväällä ei sitäkään

    • JuicenSanoin

      Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää.
      Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää.
      En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii.
      Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii.

      (haloo, haloo, haloo, haloo)

      Minäkin niittäisin, jos joku kylväs,
      Mut minä olen vain puhelinpylväs.

      En mä omaa mielipiteitä, en ajattele lain.
      Ei muita siteitä kuin kanssa tolppain seuraavain.
      Jos jotain joskus mietinkin, en sanotuksi saa.
      Mä seison radan varressa ja latva lahoaa.

      (haloo, haloo, haloo, haloo)

      Poliittisesti en omaa selkärankaa,
      Kannatan vain puhelinlankaa.

    • Hehhekotusta

      Juu. Tami saa nippanappa sata ääntä. Ykan persuilta ja muilta jälkeenjääneiltä. Vaa ohan sitä siinäkin. Hurraa viisas kansa.

    • Hupiukkojaootta

      Kumpi saa enempi vajaiden ääniä, Erkkilä vai Hirvelä... Kumpi saa yli sata. Persut pettää AINA Hallaaho jo katellu isompaa pusakkaa. Takkia helpompi käännellä.

      • Sokkeli

        Painu rapakkoon sorvamaan perustuksiasi. Ei siihenkään kovin välkky tarvitse olla.


    • Niina-86

      Kuotesaho sai tuhansia ääniä enemmän kuin Hirvelä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe