Sinkku vai varattu?

olenutelias

Mies. Mikäköhän se elämäntilanteesi tätä nykyä oikein on?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvastaajajostain

      Ihan sinkku olen vielä.

      • yksintykkääolla

        Ehkä sä oot sellanen elämäntapa sinkku, joka haluukin olla sinkkuna. Ei kaikki haluu suhdetta koskaan.


      • jokuvastaajajostain
        yksintykkääolla kirjoitti:

        Ehkä sä oot sellanen elämäntapa sinkku, joka haluukin olla sinkkuna. Ei kaikki haluu suhdetta koskaan.

        En ole elämäntapa sinkku. En vain löydä mistään ketään.


    • alonesome

      Tukiaisia käytän kantavasta elämästä tiukasti kiinni pitäen.

    • Peeeee_tiikeri

      Sinkku, mutta en halua olla elämäntapa sinkku, haluaisin löytää naisen, joka on lojaali. Ja olen löytänyt yhden ehdokkaan, kun seuraavan kerran vain näen hänet, niin pyydän häntä lähtemään ulos kanssani.

    • Uusitaloijin

      Sulle sinkku mutta kotona varattu on lapsii ja kolmet muijaa sun lisäksi kieroksessa eli aikalailla pelimies aina uutta kehään kun vanha ei kiinnosta

    • Sorkku

      Vankku.

    • jtnsnnpn

      Sinvarankku

    • Uteliasuunosiellä

      Ja mitähän se sinulle kuuluu. Tuota menoa et ketään löydä, olet liian utelias

    • tuskin.innostut

      Nykyään eronnut...

      • IHMETELLENminä

        Milloin erosit?


      • oonsitämieltä

        Mä luulen myöskin ettei varmana oo kiinnostunut enää pätkääkään, kun olet eronnut. Monille tilanne on niin, että ovat kiinnostuneita niin kauan kun olet varattu. Eronnenna muutut erilaiseksi, et enää niin kiinnostavaksi ihmiseksi. Etsi sellanen ihminen, joka arvostaa eronneitakin ja ymmärtää ettet turhaanole eronnut.


      • ei.siis.erota
        oonsitämieltä kirjoitti:

        Mä luulen myöskin ettei varmana oo kiinnostunut enää pätkääkään, kun olet eronnut. Monille tilanne on niin, että ovat kiinnostuneita niin kauan kun olet varattu. Eronnenna muutut erilaiseksi, et enää niin kiinnostavaksi ihmiseksi. Etsi sellanen ihminen, joka arvostaa eronneitakin ja ymmärtää ettet turhaanole eronnut.

        juupajuu,kaiken teoria tuokin.


    • Jotenkinhyvänäin

      Varattu, eikä muutosta siihen ole tulossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe