Mulla on huomenna vapaa päivä

Elämä.on.ihan.helvettiä

Minä alan ryyppää päivällä kun ei tästä elämästä Tuu hevon vittuakaan ainakin ryyppään nytkin jo täytyy sen verra varoo kassa neitejä että ne ei soita poliisille että täällä on juoppo
että jos viikkonlopulla olisin ihan selvä

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaanoeiniinhyvä

      Kannattais jotain muuta yrittää. Entäs jos juttelisit kaverisi kanssa. Alkoholista tulee yleensä riesaa kehoon ja mieleen viikonkin käytettynä.

      • Hyi.juoppo

        Niin juu miekin puhun vaimolle ihan kaikken paitsi että oon vieraan kanssa hypännyt sänkyyn
        niin ei kyl käyny koskaaa vaimon kanssa koskaan kun ei käydä ryyppäämässä missään nautitaa yhdessä olemisesta jos juoaa keskenämme vähän jotain käydään lenkillä ja katsotaan tv siinä ne päivät vierii eläkeikään saakka


    • menee.hyvin

      Meitsi sai NOKIALTA ison erorahan. Olen sen jälkeen ryypäämyt JOKA PÄIVÄ. Viskiä ja giniä ja rommia ja joloviinaan.
      Hauskaa!

    • Kivoja aprilli juttuja näin aprillipäivänä😁

    • Salon.julli

      Minä ryyppään huomisen päivän ei tarvii tulla kateelliseksi kun voi
      ei oo mitään nalkutavaa naista mikä välittää ettei juo minä
      poika tykkään olla kännissä se laulu soi

      • VeikkoVaalitarkkailija

        Älä sitten mene huomenna äänestämään ennakkoon, voit vahingossa äänestää Sipilän jengiä tai Orpon Orpoja, mutta jos annat äänesi kuitenkin känessä anna se Persuille.
        Jos Persuille annat, voit ryypätä 4 viikkoo putkeen ilman krapulaa.


      • Salolainen.kolli
        VeikkoVaalitarkkailija kirjoitti:

        Älä sitten mene huomenna äänestämään ennakkoon, voit vahingossa äänestää Sipilän jengiä tai Orpon Orpoja, mutta jos annat äänesi kuitenkin känessä anna se Persuille.
        Jos Persuille annat, voit ryypätä 4 viikkoo putkeen ilman krapulaa.

        Tìiätkö että se nalkuttava nainen kysy että meinaatko juo tänkin päivän
        mutta nyt soi se laulu että tykkään niin että Laukeen


      • SaatananTunarit

        Älä hyvä mies anna naisellesi tänään simenmälliäsi tai edes orkkua, vaan keskity siihen että pääset vaikka kontaten sinne ennakkoäänestyspaikallesi ja olen kuullut että kun antaa Persuille äänensä saa samalla ikuisen elämän.
        Miksi yksin Kirkko voi sen luvata, on niitä muitakin lafkoja maanpäällä, heh, heh.
        Keskity nyt hyvä mies siihen äänestykseen, eihän se Matti Nykänenkään edes runkannut viikkoon ennen kovaa mäkikisaa.


    • Juttuu.salon.perikoilla

      Muijako se siellä taas sanomassa mitä saa tehdä ei se haitaa jos mie tykkäisin hänestä tekisin melkein kaikki niin kun hän haluaa
      Mietin mietin häntä laulu soi tykkään niin että laukeen

      • Salon.perikoilta

        Siihen ihanaa typykään mistä mie tykkään sopiva laulu se poju pitonainen tai tykkään niin että laukeen mutta se Pojun pitonainen on paras laulu tyttöistä
        se sopii niin hyvin niihin tilanteihin


      • Eri.vai.tuleva
        Salon.perikoilta kirjoitti:

        Siihen ihanaa typykään mistä mie tykkään sopiva laulu se poju pitonainen tai tykkään niin että laukeen mutta se Pojun pitonainen on paras laulu tyttöistä
        se sopii niin hyvin niihin tilanteihin

        Niin Kun mihin???


      • Kysyn.vaan.että.mitä
        Eri.vai.tuleva kirjoitti:

        Niin Kun mihin???

        No ootko löytänyt sen tyttö mitä ihailen toisen kadehtii?????


    • Ihan.sekasin

      Mie ryyppään kun kaikki on perseestä kun vittuttaa ja huomen pitäisi mennä autolla töihin ja jos tyttölöö näkisi viellä huomen olis tosi kiva edes vilahtajen
      Ihan sekasin kun olisi jäänyt jyrän alle

    • Anonyymi

      Ihan HIRVEE sunnuntai aamuna kun on niin töyssynen olo kaamee kankkunen tarvitsis työhönkin rupee mutta ei kiinosta yhtään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe