Miehen etäisyys

Etäännytetty

Miten kauan antaisitte aikaa miehelle, joka tunnelukossaan ei enää koske eikä vedä syliin? On etäinen. Kestänyt monta buotta mutta nyt käyty muutaman kerran terapiassa ilman sen suurempia käytösmuutoksia. Puhuu kyllä terapiassa ymmärtävänsä mutta arki on arkea... samanmoista etäistä kuin ennenkin.

26

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunne_ensin_itsesi

Kaikkihan riippuu siitä millainen ihminen miehesi on. Jos hän ei lyö eikä henkisesti pahoinpitele, on vain etäinen eikä tee aloitetta enää kontaktiin, niin toivoa aina on. Riippuu siitä mistä tuo tunnelukko on häneen tullut. Oletko sinä tuottanut miehelle niin ison pettymyksen että mies ei pääse siitä yli, onko mies itse tehnyt jotain ikävää joka on johtanut muutokseen miehen tunteissa.
      Yleensä se menee niin, että mitä enemmän syyllistetään ja vaaditaan, sitä hankalampaa muutos on.

Tulipa mieleen, mitenkäs sinun käytös, onko se muuttunut, annatko miehelle läheisyyttä, kosketatko, menetkö syliin, oletko iloinen ja mukava ihminen hänelle, vai murjotatko, syyllistätkö, vaaditko muuttumaan. Ei voi tietää näin ulkopuolisena mitä jännitteitä teidän välillä on.

Jos sinä hyväksyt miehen sellaisena kuin mitä hän nyt on, rakastat ja pidät hyvänä, et painosta etkä pakota asioihin, niin ehkä avoimmuus välillenne tulee pikkuhiljaa takaisin, ehkä ei. Kaikki riippuu siitä mikä tuon tunnelukon miehelle on aiheuttanut.

• Etäännytetty

Syyttää itseään. En voi enempää syistä avautua. Mutta olen mennyt lähelle, koskettanut. Antanut aikaa ja ymmärrystä. Minäkin vain ihminen joten mietin että miten pitkään jaksan odottaa...

• Missä kohtaa miehesi muuttui ja miksi? Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia? Avaa asiaa vähän enemmän.

Oikea vastaus on jotain 1 päivän ja loppuelämän väliltä

• Etäännytetty

Ei yhteisiä lapsia. Ollaan 50 ja risat päälle, yhdessä vuodesta 2012.
        Ei ole kolmansia osapuolia suhteessa eli ei pettämistä.
        Alan vaan olla väsynyt odottamaan....

• TotuusSattuuQC

Muutama kerta terapiassa ei ratkaise vielä kaikkia ongelmia. Yleensä parantuminen kestää ainakin kuukausia, usein jopa vuosia.

• Anteeksinyt

Ettei vaan olisi kyse siittä että rakasta sinua ei enään , ei vain uskalla sitä sanoa tai tyytyy elämään näin

• assss

Jos ei ole koskaan rakastanutkaan.
        Kuten minä muijaani. Olenko outo mies, yli 60 v.

• Etäännytetty

Arvostan suunnattomasti kun terapiaan nyt suostui. Pyysin sitä jo aikoja sitten mutta hänellä epäluulot vahvoja terapioista. Hän on en tarvitse apua-tyyppi. Alussa ollaan, tiedän sen, mutta alan vaan väsyä ja luovuttaa.
        Ja kyllä hän rakastaa minua. Sen tiedän.

• Vaikeitajuttui

Voiko sinun käytöksellä häntä kohtaan olla ollut vaikutusta tähän? Kaikkihan voi olla mahdollista. Syytä tunnelukkoon etsiessä hyvä muistaa, et vaikuttimia voi olla monia.

• Etäännytetty

On vanhoja tunnelukkoja jotka sitten eräs tapahtuma aktivoi tehokkaasti. Nyt ei tahdo saada enää lukkoa auki. Olen antanut aikaa, koskettanut, ymmärtänyt. Mutta minäkin olen vain ihminen ....

• Vaikeitajuttui
        Etäännytetty kirjoitti:

On vanhoja tunnelukkoja jotka sitten eräs tapahtuma aktivoi tehokkaasti. Nyt ei tahdo saada enää lukkoa auki. Olen antanut aikaa, koskettanut, ymmärtänyt. Mutta minäkin olen vain ihminen ....

Monesti voi olla myös luottamuksesta toiseen kyse, voiko toiseen luottaa täysin vai ei ja jollei niin lukko syntyy? Onko hänen syytä epäillä lojaaliuttasi häneen? Purnaatko esim. hänen selän takana jollekin toisille tilanteesta ja se yksinään voi laukaista lukkiutumisia. Epäily voi syntyä aiheettakin? Puhumalla asioihin yleensä löytyy järki ja tarvittaessa ulkopuolinen hlö ratkomaan asioita, johon molemmilla tasa-arvoinen tuntuma tai jollei sellaista tunnu löytyvän niin hlö, johon tunnelukossa oleva voisi luottaa?

• Vaikeitajuttui
        Vaikeitajuttui kirjoitti:

Monesti voi olla myös luottamuksesta toiseen kyse, voiko toiseen luottaa täysin vai ei ja jollei niin lukko syntyy? Onko hänen syytä epäillä lojaaliuttasi häneen? Purnaatko esim. hänen selän takana jollekin toisille tilanteesta ja se yksinään voi laukaista lukkiutumisia. Epäily voi syntyä aiheettakin? Puhumalla asioihin yleensä löytyy järki ja tarvittaessa ulkopuolinen hlö ratkomaan asioita, johon molemmilla tasa-arvoinen tuntuma tai jollei sellaista tunnu löytyvän niin hlö, johon tunnelukossa oleva voisi luottaa?

Lisään vielä, et hänhän voi ajatella olevansa altavastaajan roolissa tunnelukossaan ja siksi ei tilanne aukene? Haavoittuvimmillaan silloin. Ymmärretäänkö häntä tässä tilanteessa tasa-arvoisella tavalla jne.

• Etäännytetty

On mielestäni liian ankara itselleen. Minä olen antanut anteeksi hänelle mutta jän itse ei oikein pysty. Hän ei osaa itsekään kertoa miksi tilanne näin on. Kaipaa kosketustamme ja läheisyyttämme kuten minäkin. Toivon nyt että jaksan vielä ainakin terapian loppuun.

• oppeliini1

Hyväksy tosiasia että hän on ja tulee olemaan kämppäkaverisi ja tyydy siihen.
      Tai;
      jos tuo tosiasia on vaikea hyväksyä, muuta omillesi ja etsi halaumanlaisesi ystävä.

• r5656

"tunnelukossaan ei enää koske eikä vedä syliin"
      Enää? Mies on siis joskus koskenut ja vetänyt syliin, niin etäisyys ei johdu miehen tunnelukosta, vaan teidän keskinäisestä vuorovaikutuksesta tai pikemmin sen puutteesta. Jossain mättää pahasti. Olette etääntyneet henkisesti. Ei ole kivaa yhdessä.

• Etäännytetty

On vanhoja tunnelukkoja joita sain auki mutta eräs tapahtuma (ei pettämistä) sai lukot uudelleen kiinni. Itseään syyttää ja kuuluu näihin en tarvitse apua-miehiin. Nyt onneksi ottaa ulkopuolista apua vastaan.

• norlynit
        Etäännytetty kirjoitti:

On vanhoja tunnelukkoja joita sain auki mutta eräs tapahtuma (ei pettämistä) sai lukot uudelleen kiinni. Itseään syyttää ja kuuluu näihin en tarvitse apua-miehiin. Nyt onneksi ottaa ulkopuolista apua vastaan.

Sattuiko eräs tapahtuma peiton alla? Ei onnistunut eikä enää yritäkään? Korvien ja jalkojen väli on kytketty yhteen.

• Etäännytetty

Ei sattunut :) muu juttu mitä tosiaan en voi avata.

• Rakastatkotoistavai

Miten tunnenkin sen ikävän kun vieraannuimme toisistamme. Miten kaipaan sitä pientäkin hellyyttä arjessa. Sitä katsetta jossa on halu ja tykkäys. Lämpö ja syli. Halaukset ja kosketus!
      Miten herättäisin sen takaisin? Miksei sitä vuosien jälkeenkin löytyisi. Kunpa vielä puhuisimmekin se voisi auttaa paljon.
      Jos se on iäksi mennyt,ei riitä minun kaipaus. Antaisin aikaa vaikka miten,jos pieninkin toivonkipinä olisi. Mutta näin rinnakkain tukehdumme!

• Careerisnothing
    • Sillävälinlaihduta

Kaikki riippuu siitä paljonko maksoit miehestä. Esineitähän ne on ja tarkoitettu palvelemaan paksua prinsessaa.

• Etäännytetty

Siis niinkuin mitä??? Ainakaan täällä ei ole paksuja, prinsessoja eikä palvelijoita. Mutta sulla ei ainakaan kaikki ole hyvin.

• Etäännytetty

Voin vielä ilmoittaa mittani eli pituus 166, ry 102, vy 68 ja ly 98. Revi siitä possu.

• 21983495

Meidän perheessä kukaan ei koske keneenkään. Moikataan kun nähdään.

• älävatvoliikakauaa

Älä ny vielä ihmettele. Sitten, kun ootte käyneet monta vuotta terapiassa ja kaikki on samoin niin sitten, niin mitä sitten. Mikset toimisi jo nyt. Osa osaa puhua hyvin, osa osaa toimiakin niin.

• Nainen36

Kaksi viikkoa tai kuukauden korkeintaan. Jos mies ei huomioi naista , ei tee mitään minun kanssa niin saa lähteä ja olen miehiä lähettänyt pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      24
      1895
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      56
      1743
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1116
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1069
    6. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      915
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      883
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      874
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      857
    Aihe