Naiselta miehelle ****
En enää uskalla laittaa sulle viestiä
55
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeus loppuu välillä vaikka halua olisi
- Anonyymi
Eikä mikään ihme, tollasella vaakarivillä! ! ;)
-sivusta- Anonyymi
Eikö sulla lapsiparka ole tosiaan muuta toimitettavaa kuin urputtaa näihin palataäijän teksteihin ja yrittää ylläpitää yhtä jälkeenjääneille näitä mielikuvia? Mihin ne milloinkin sitten liittyvät, tuntuu vaihtelevan kovasti. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla lapsiparka ole tosiaan muuta toimitettavaa kuin urputtaa näihin palataäijän teksteihin ja yrittää ylläpitää yhtä jälkeenjääneille näitä mielikuvia? Mihin ne milloinkin sitten liittyvät, tuntuu vaihtelevan kovasti. T naiselta
Sun passi/ajokortti kuvia ootellessa. Tosin sulta ei taida löytyy kumpaakaan?
-kelatätikyselee - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun passi/ajokortti kuvia ootellessa. Tosin sulta ei taida löytyy kumpaakaan?
-kelatätikyseleeMistä kirjaamosta sinä nämä mainitsemasi kuvat saisit sitten?
- Anonyymi
Ei se mitään... Älä tuhlaa energiaasi pohtimiseen jos pelkäät. Tee jotain muita juttuja harrastuksia jne. Katsotaan sitte myöhemmin jos luottamus paranisi ja rohkeus lisääntyisi 😊❤️
- Anonyymi
Kirjoitteleppa sitten möhemmin jollakin tunn.
- Anonyymi
Laitoinko sulle tänään viestiä?
- Anonyymi
Oletko joskus laittanut? Olen kyllä odottanut... 😊
- Anonyymi
Minä olen. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen. Sivusta
Ai minulle? Mihin? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minulle? Mihin? 😊
Yhdelle miehelle lähetin 2 viestiä työnumeroon. Luulen, että ne eivät menneet perille, tai sitten ei uskaltanut vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdelle miehelle lähetin 2 viestiä työnumeroon. Luulen, että ne eivät menneet perille, tai sitten ei uskaltanut vastata.
Ei tullut minulle, harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut minulle, harmi.
Siitä on monta vuotta jo.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan niin se helpottaa olotilaa!
- AnonyymiUUSI
Nyt on aika skoudahtavaa tekstiä palstasedälle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on aika skoudahtavaa tekstiä palstasedälle
Saat hyvän mielen ittellesti ja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat hyvän mielen ittellesti ja
Selvitetään nämä asiat1
- Anonyymi
Kaipaan viestejäsi ******! ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei siltä vaikuta kun ei mitään kuulu sieltä päin.
Mn tumma
- Anonyymi
Ei sitte kaikki ok.
- Anonyymi
Onko mies liian myöhäistä? Olenko kuhninut liikaa?
Sivusta- Anonyymi
Olet kuhninut taidat olla etana.
- Anonyymi
Minä en kaipaa ketään minulla jo rakkaus
- Anonyymi
Ei ole tullut tähänkään mennessä, eli se siitä.
- Anonyymi
En minäkään uskalla laittaa enää tekstiviestiä kaipaamalleni miehelle, kun hän ei ole vissiin lukenut kaikkia aiemmin kesä-heinäkuussa laittamianikaan? Lieneekö hänen prepaid-liittymänsäkään enää voimassa? Surettaa vaan niin paljon.....
- Anonyymi
No voi juku aloittajaäijä/prepaidjäbä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi juku aloittajaäijä/prepaidjäbä
Miten se notkean rotanko biisin kertsi nyt menikään läpä läpä läpä lässynlää prepaidjäbät jaksaa lässyttää. Kuvaa
- Anonyymi
Ei kannata jos aikaa on mennyt yli puolivuotta. Mietihän nyt vielä kuitenkin, jos hänen naisensa on vieressä ja puhelimeen kilahtaa viestin ääni...miehelle jolla ei ole ollut ketään naista kymmeneen vuoteen?
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten? Tarkoitatko, että sitten on koko suhde pilalla? Heikolla pohjalla mevät siinä tapauksessa.
- Anonyymi
uskalla vain, syksyiset ruska polut odottavat ja jos ei jäätelöpäänsärky vaivaa niin tehdään saunan jälkeen isot kupit.
https://www.youtube.com/watch?v=Oe5EQMcfbQk&list=RDOe5EQMcfbQk&start_radio=1 - Anonyymi
Sehän täällä on monella ongelmana.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Kun en haluaisi häiritä ketään mahdollisella ei-toivotulla viestillä, mutta toisaalta välittävänä ystävänä haluaisin tietää, onko vuosien ajan tutulla kaikki asiat ok.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin on. Kun en haluaisi häiritä ketään mahdollisella ei-toivotulla viestillä, mutta toisaalta välittävänä ystävänä haluaisin tietää, onko vuosien ajan tutulla kaikki asiat ok.?
Sulla ne asiat ei varmaan ole ok? Mitä hiton uskallusta tarvitsee viestin lähettämiseen? Aikuinen ihminen haloo!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ne asiat ei varmaan ole ok? Mitä hiton uskallusta tarvitsee viestin lähettämiseen? Aikuinen ihminen haloo!!
Ehkä viestin kirjoittaja on omalla tavallaan ylpeä, tai ei halua vaikuttaa tyrkyltä?
Mainittu tuttu on voinut ottaa pitemmän aikaa etäisyyttä ja siitä epävarmuus... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä viestin kirjoittaja on omalla tavallaan ylpeä, tai ei halua vaikuttaa tyrkyltä?
Mainittu tuttu on voinut ottaa pitemmän aikaa etäisyyttä ja siitä epävarmuus...No voi olla noin. Mutta puhuuko täällä kukaan totta? Irl asiat ovat ne jotka ratkaisevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi olla noin. Mutta puhuuko täällä kukaan totta? Irl asiat ovat ne jotka ratkaisevat.
Tuo jotain tuttuaan ajatteleva kommentoija vaikuttaa vilpittömästi kiinnostuneelta vanhan ystävänsä tämänhetkisestä voinnista. Harvinaista tällä palstalla se kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi olla noin. Mutta puhuuko täällä kukaan totta? Irl asiat ovat ne jotka ratkaisevat.
Voi kuinka ironista tämä mitä kirjoitat, sinä raasu joka tavaat näitä palstaäijän monologeja päivästä toiseen. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos teille, jotka olette vastanneet viestiini viime yönä, miettiessäni tekstiviestin lähettämistä eräälle hyvälle ystävälleni vuosien varrelta.
Aikuisella ihmisellä pitää olla rohkeutta - meni se sitten 'syteen tai saveen'.
Olen aidosti huolestunut, koska kyseessä on iäkäs ja usein sairasteleva ihminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos teille, jotka olette vastanneet viestiini viime yönä, miettiessäni tekstiviestin lähettämistä eräälle hyvälle ystävälleni vuosien varrelta.
Aikuisella ihmisellä pitää olla rohkeutta - meni se sitten 'syteen tai saveen'.
Olen aidosti huolestunut, koska kyseessä on iäkäs ja usein sairasteleva ihminen.Nyt tuli vale. 😂
- Anonyymi
Voithan laittaa vinkin, jonka voi tietää vain sinä ja minä niin minä lähetän sinulle sitten viestin.
- AnonyymiUUSI
NJ & Kt
- Anonyymi
Etsinkuitenkin
- AnonyymiUUSI
Laita nyt vaan kysy vaikka mitä kuuluu viikonloppuusi
- AnonyymiUUSI
Ajattelin sinua metsässä ...
- AnonyymiUUSI
Siis erästä toista
- AnonyymiUUSI
Uskallat. En koskaan ollut pelottava sinua kohtaan ****
- AnonyymiUUSI
Liian hankalalta tuntuu kaikki.
Voisitko sinä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sinä?A-mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sinä?En vielä näillä tunnisteilla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä olit.
Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Jäikö ystävyys...
- AnonyymiUUSI
Olit sä mustikassa sienessä..
- AnonyymiUUSI
Jos siltä tuntuu niin se johtuu sinusta.
- AnonyymiUUSI
joo mäkin puran tänne päätä se että mua petettiin vuosien suhteessa oli mun syy. se että paljon pahoja asioita tapahtunu ympärillä,ni seki on mun syy. Mun päänsisäne varjonyrkkeily pahenee päivä päivältä enkä tuu jaksamaan kauaa. toivon et jokanen ymmärrää jättää mut rauhaan eikä oleta multa rakkautta:(. en tule siihen pystymään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all362031Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571809- 361524
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j321413- 781228
- 551106
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?181930- 54930
- 49903
- 24894