Sipilän kutsuvieraat raivostuivat, sillä heille on tarjottu kouluruokaa eli vain samaa sapuskaa, mitä koululapset saavat.... Johan tuosta hieman grouvimpikin hienohelma hermostuu...
https://www.youtube.com/watch?v=54NgPBvEreA
Tuosta joukosta kokoomus ja kepu valitsevat huippuosaajat työvoimapulaa paikkaamaan...
Nyt protestoivat maahantulijat
18
89
Vastaukset
- Poliisikoira
Voi voi kun "sotaa" paossa olevat elintaso-shoppaajille ei edes ilmainen ruoka kelpaa mitä syötämme lapsillemme.
Kertoo jotain minkälaisia turvapaikanhakijoita täällä nyt loisii? Mut lisää näitä pitää vaan saada...semmoista nyky-Suomessa!- Miten.on
Pitäisikö lahteä kotipuoleen
- realismi______
Saavat sentään syötävää moni vanhus on kuollut nälkään ja hoidon puutteessa että heille olisi ruokaa?
- herrakansaa
Puuro on paskaa kunniakansalaisten mielestä.
- Naurua-ja-surua
Irakilaisen yliluutnantin ja sotilaskarkurin marinavideo puuroista, se jaksaa naurattaa aina. Tänne Suomeen lähdettiin tosiaan rintamavastuuta pakoon. Tuolloin kun ISIS hyökksi lopulta aika pienellä, 20.000....30.000 hengen sotajoukolla Irakiin.
Ei ollut puhettakaan mistään oman perheen suojelusta tai Irakin, oman kotimaan puolustamisesta. Tänne juostiin 4000 km matkan taakse pakoon, Sipilän julkaiseman houkutteluvideon vetämänä.- äääääääh
sipilä on tosiaan vahingollisin poliitikko suomen valtiolle ja kansalle ikinä!!! Mutta koskaan sitä saatanaa ei saada vastuusen teoistaan.
- Uudet-selitykset
Ei sitä oikeudelliseen vastuuseen varmaan saadakaan. Mutta sitä ukkoa saa keksimiensä uusien kieroilujen ja uusien selitystensä avulla päästää mihinkään ministeritehtäviin enää koskaan.
https://youtu.be/3rcH2RPWf8g
Sipilän oikea paikka on oppositiossa. Ylimääräisen Kepun puoluekokouksen jälkeen nimenomaan riviedustajan homma. - Tiesitkösitä
äääääääh kirjoitti:
sipilä on tosiaan vahingollisin poliitikko suomen valtiolle ja kansalle ikinä!!! Mutta koskaan sitä saatanaa ei saada vastuusen teoistaan.
Karman lakia ei Sipiläkään pääse pakoon.
- Sosialistisdemokraatti
Lähi-idän ruokakulttuuri on aivan eri tasolla kuin metsäisessä Suomessa. Täällä kouluruoka edustaa tasoa, jota annetaan heidän kotimaassaan eläimille. Suomen kouluruuan tasoa on nostettava, jotta se on myös pakolaisille kelvollista. Tässä asiassa ei tarvita kotouttamista, vaan kotiruuan kouluttamista.
- siinäkökiitos
Maassa maan tavalla tai maasta pois.Kun menet vieraaseen maahan eivät he muuta vuoksesi ruokakulttuuria joko syöt tai olet syömättä.Heidän olisi pitänyt jäädä Turkkiin jossa ruoka ,uskonto ja kieli on lähellä heidän omaansa.Ei tarvitsisi narista jatkuvasti.Kiittämättömiä ovat saavat kaiken ilmaiseksi tekemättä yhteiskunnan hyväksi mitään ja odottavat vaan erityiskohtelua.Näitä emme tarvitse tänne lisää.Rikoksia tekevät ja veronmaksajat saavat maksaa raskaasti näiden oikeuskuluja eivät tule sopeutumaan meidän yhteiskuntaamme.
- Vuodelta2015
Hienoa kun tartutaan näin ajankohtaisiin aiheisiin ja uutisoidaan heti viivyttelemättä.
- Mmnb
Tartutaan jatkossakin, aivan varmasti
- ParempaaPöytään
Halpa kouluruoka on ihmisarvorikos.
- Drfg
Saa kelvata
Myöskin krisoidaan kun ei saa merkkivaatteita,myöskin päivärahan pienuus askarruttaa suuresti.
- sieg.smile
Kaikille pakolaisille olisi pitänyt tarjota 1 kk:n ajan vain mämmiä, tuota suomalaisen ruokakulttuurin helmeä, joka on maukasta ja ravitsevaa, eikä sisällä sianlihaa.
Ideaa saa vapaasti tietty edelleen käyttää seuraaviin 30.000 pakolaiseen. - ryyniissä
pian oppivat herkkuruuille ja puuhuun jossa kasvaa euroja seinästä tipahtaa kun korttia vilauttaa.
miksi kuka idiotti ajatteli että vieraita jaksaa elättää kuin ruhtinaita määräämättömän ajan.
ruotsi on henitoreissa velassa vaarassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483