Mtv:ssä on menossa pääministeriehdokkaiden vaalitentti. Paikalla Sipilä, Orpo, Rinne, Halla-aho ja Haavisto. Missä oli isänmaan pelastaja puolueen ehdokas Sampo Terho?
Mtv:n pääministeritentti, missä Terho?
4
90
Vastaukset
- nukkehallitus
Itse tein saman huomion, viisi ministeriä hallituksessa, eikä mahdu mukaan, onko demokratia vihdoin palautumassa takaisin, sitä voisi kysyä Sipilä/Orpo kaksikolta.
- sinisetfloppaa
Siellä oli viisi suurinta puoluetta edustettuina, siniset n 1 % kannatuksella ei kuulu siihen ryhmään!
- toisella-kanavalla
Terho oli samaan aikaan Ylellä tentissä:
Eduskuntavaalit 2019: Pienpuolueet
Millä ohjelmilla pienpuolueet haastavat eduskuntapuolueet eduskuntavaaleissa 2019? Miten ne laittaisivat terveydenhuollon kuntoon? Miten syrjäytymistä pitäisi ehkäistä? Tai miten ja millä rahalla torjuvat ilmastonmuutosta? Pienpuolueiden puheenjohtajia tenttaa Jari Niemelä. Kun uusi pääministeri todennäköisesti tulee suurimmasta puolueesta vaalien jälkeen niin Sinisen puolueen kannatus tuskin siihen riittää vaikka itse asetankin sen Kokoomuksen ja Keskustan perään.
Sinisillä on seuraavan vaalikauden aikana mahdollisuus näyttää mihin he pystyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922