Yhteenveto veloista

Velallinen

Mistä osoitteesta voi pyytää yhteenvedon veloista jos haluaa maksaa ne kerralla pois?

6

161

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • down_with_debt

No just....
      Hieman epäilyttää, että ihminen joka ei edes tiedä mitä velkoja hänellä on, pystyisi ne maksamaan kerralla pois.

Mutta eihän tämmöstä listaa varmaan ole. Olen käsittänyt että suurin osa pikavippaajista on kiinnostunyt aivan päinvastaisesta asiasta. Eli siitä miten voi jo olemassa olevat velkansa piilottaa, jotta saa uutta velkaa päälle.

Luototietonsa voi kysyä, mutta siellä näkyvät vain jo sössityt velat. Ne jotka vielä toistaiseksi ovat edes jollakin tavalla hoidossa on pääsääntöisesti vain lainanantajan ja velallisen välistä tietoa.

• Itsekunnioitus

On oivaltavaa muistaa oikeuden mukaisuus, kun se pysyy jakamattomana. Siitä ei liikaa ole saarnattu koskaan.

• Jawohl

Bitte.

• velattomanahelpompaa

Ei kait tuollaista listaa tosiaan ole, joten ei muuta kuin sähköpostia kaikkiin mahdollisiin vippaajiin. Eli pyytää vain erittelyt kaikista mahdollisista veloista, jotka ko. lafkalle voimassa

• OttoHavu

Saat tilattua kaikista avoimista veloistasi yhteenvedon yrityksittäin. Eli mistään yhdestä paikasta ei näe ihan jokaista velkaa jokaiselle yhtiölle.

• maksapoisjosvoit

Jos on kyseessä alkuperäiset velkojat eli ei perintätoimistolla tai ulosotossa, niin velkojiin yhteys sähköpostilla tai jos voi kirjautua "omille sivulle" velkojan sivulla, siellä voi olla chat-keskustelumahdollisuus, jossa voi kysyä tarkkaa summaa työntekijältä.

Itse kysyin kaikista paikoista tarkan summan ja maksoin samana päivänä pois ettei ennättänyt kertyä uutta korkoa roikkumaan. Ei ollut mitään ongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1525
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      879
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 49
      567
    Aihe