Ennakkoäänestys alkoi

Kansalaisoikeus

Nyt äänestetään Perussuomalaisille kunnon jytky!

9

117

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just_joo

Tästä tulikin mieleen että käyn jo avajaispäivänä äänestämässä sosialidemokraattia.

• Kansalaisoikeus

No täytyy kai demareitakin jonkun vielä äänestää? Mutta vaalipäivänä jytkähtää äänisaalis suomidemokraateille...!

• Analyytikko

Miksi persuja äänestäisi, kun kaikki fiksut (100 %) ovat siirtyneet sinisiin?

• Kansalaisvelvollisuus

Nyt niitä sopiikin äänestää, kun puheenjohtajakisassa hävinneiden porukka osasi itse erota. Sinisissäkin on varmasti asiallista porukkaa, mutta eivät he tarvitse omaa puoluetta. Vanhoja yleispuolueita on tarpeeksi.

• Sininenmenneisyys

Ahahhaa, vai Sinisiä on ehdokkaina ja fiksuja muka....joo ittensä jä äitiensä mielestä. Sinisistä ei Pöytyällä juuri kukaan saa ääniä, paitsi pistävät sulilaistensa äänestämään itseään.

• Sfgjklp

Äänesti kumpaa vaan sinistä tai persua aina menee ääni oppositioon.

• Reunalla

Aika iso osa annetuista äänistä menee kuitenkin oppositioon! Aika lapsellinen tapa mennä äänestyskoppiin, jos haluaa äänestää sitä puoluetta, joka varmasti pääsee hallitukseen. Laumasielu menee sopulina vaikka rotkoon lauman mukana.

• Arvopohjat

Niin siinä kävi, niinkuin pitikin!

• Anonyymi

Perussuomalaisten kannatuksen kasvulle ei näy loppua! Nyt mielipidemittausten mukaan jo suurin puolue!! Europarlamenttivaaleissa tulee seuraava vaalivoitto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe