Jehovat oven takana

Kiehuu

Asuttu reilu 5 vuotta Orivedellä, jehovat hypänneet vähän väliä ovella. Ei ole kuin 2-3 viikkoa kun viimeksi kävivät, nyt taas. Ei ole väliä onko arki vai viikonloppu, aina joku ramppaa ovella pelastamassa syntisiä. Aina on käännytetty samantien ovelta pois, välillä nätimmin, välillä töykeämmin. Ja sitten taas kohta ne on ovella uudestaan lehtistensä kanssa! Alkaa tuntua jo kotirauhan rikkomiselta, ketkään muutkaan käy ovella jatkuvalla syötöllä tyrkyttämässä mitään. Raivostuttavaa! Ei viitsis jehovien takia ottaa ovikelloakaan pois!

15

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräseppä

Suosittelen kuuntelemaan jehovista varoittavan opetuksen, sillä kyseessä on yksi hyvin ovela ja vaarallisen houkutteleva paholaisen rakaentama ekysytys, mihin haksattanut on todella ansassa ja ennenkaikkea matkalla ikuiseen kadotukseen, ellei Jumalan suuri armo ilmesty, tosin on kaikki ihmiset ilman Jeesusta muutenkin, muta näillä on kiero oppi vielä lisäksi, missä lähes kaikki opetetaan väärin voitettavana.

http://ristintie.com/files/Kokkonen-Olavi-Jehovat-Raamatun-valossa-1984-Lahti.mp3

• häkkiheilahti

onneks nekin joutuu syksystä lähtien lusimaan, jolleivät mene harmaisiin, kansalaiset on tasa-arvosia lakien edessä

• TuntematonPotilas

Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.

• häkkiheilahti
        TuntematonPotilas kirjoitti:

Ei enää ole mitään harmaita. Nykyään pukeudutaan kurkkusalaattiin. Eikä totaalikieltäyjätkään enää joudu linnaan.

nyt on siirtymä aika, syksyllä taas kaikki totaalit linnaan

• Ei_näy_enää

Meillä kansssa aikansa hyppäsivät. Hermostuin eräänä päivänä ja ilmoitin, että tulkaa kerta vielä niin ilmoitn poliisille jatkuvasta kotirauhan häirinnästä. Meni kerrasta perille: ei ole näkynyt ketään varmaankaan kymmeneen vuoteen. Pääsin näköjään heidän "mustalle" listalle:-D

• atheististheking

Jehovat tulevat uudelleen niihin osoitteisiin, joissa edes jonkin verran suostutaan vaihtamaan mielipiteitä.

• Vanhat todistajat sanoivat ennen asiansa, ja juttelivat sitten ihan muita mukavia.... Minäkin rupesin käännyttämään pois, kun nuori polvi kuvittelee, että pystyvät vanhoillisen perheen käännyttämään, ja tuputtavat uskoaan väkisin.

• Kokemustaon

Pyytäkää sisälle ja ehdottakaa heti, että nyt rukoillaan yhdessä. Eivät kuulemma suostu rukoilemaan vääräuskoisten kanssa. Ja jos suostuu, niin rukoilette Jehovan seurakunnan lopettamista ja liittymisestä evlut seurakuntaan. Eivät tule enää.

Itse kerran aloitin käännyttämisen ja sain olla rauhassa sen jälkeen. Lisäksi olen muuttanut sen jälkeen monta kertaa ja edelleen karttavat, koska heillä on tiedot potentiaalisista kohteista.

• Anonyymi

Jehoja kävi oven takana, mutta tapauksella ei ollut yhtään todistajaa

• Anonyymi

Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kauan sitten jehovat tyrkytti jotain lehteä tai kirjaa jonka lukemalla kuulemma selviää helpommin ongelmistaan. Sattui serkkuni olemaan meillä, ja se kysyi että riittääkö jos luen pari sivua. onko pirtti tyhjä. Se taisi olla viimeinen kerta kun meillä kävivät.

He huomasivat että pohjasakkaa. Mitä sitä ääliöille alkaa keskusteleen........

• Anonyymi

Kävelin kadun varrella seisoskelevien jehovien ohi. Edelläni kulki joku koiranulkoiluttaja. Kuulin kun jehovanainen sanoi sille toiselle: "Katso nyt, koirakin kiertää meidät".

• Anonyymi

Minä menen avaamaan oven alasti ..kotonani kun olen..Rouvat ovat jähmetyneet kun varustuseni alkaa ???????????😉
        Tulisivat vieläkin😂

• Anonyymi

Itse olen saanut ne pois huutamalla ja painottamalla sitä että koti on ihmisen pyhä paikka johon ei tulla tarjoamaan uskontoa eikö teillä ole mitään kunnioitusta toisia kohtaan. Huutaminen sen takia että se korostaa viestin perillemenoa.

• Anonyymi

No sitten ne laittaa hurmos cd-levyjään postilaatikkoihin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      63
      4403
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2464
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2130
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1330
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1130
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1120
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1075
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      994
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      857
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64