Vaalipoinkotti, laiton ele ?

Vääryys

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET YHYTTÄKÖ KESKUSTAN ÄÄNESTÄJIÄ VAALIPOINKOTTIIN !

Keskunta saa muutenkin niin vähän ääniä. Toivon että keskusta saa edes saman verran ehdokkaita läpi kuin SKP.

19

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääryys

      Miksi tähän pötköön ei tule kontankteja ? Itse vaan joutuu depanteeraamaan.

    • Pimeäkin.ei.kuukaan.näy

      Huuvan kohta lestaa, jos ei ala tulla lisää depanteeraajia.

      • Vääryys

        Huuvetaan yhessä. DEPANTEERAUSTA HETI !


    • Vääryys

      Missä se toveri hapikin on, kun ei tule toveria puolustaan. Ollut valion pääjohtajana ja kaikkea.
      Vaalipoinkotti, laiton ele ?

      • Mites on, taitaa paukut olla vähissä paskanaamasyöttiläiden puolueessa, Suomen keskustassa, kun koko puolueen hullujen huoneen siipi painaa yötä päivää yhä hullumpia valeita.
        Vielä teitä hulluja mölisee siellä kepulaisten mailla
        siellä sitä ollaan polleeta poikaa vaikka järkee vailla
        Sävel: Honkain keskellä


      • Vääryys

        Vaalipoinkotti on yhtä paha kuin kuusi hapia. Kaikki poinkotti-ihmiset PITÄÄ kantaa äänestyskaappiin vaikka sitten väkipakolla.


      • Skandaali

        Mutta entä sitten kun ne tulevat ulos kaapista ?


      • sateenkaarimajuri
        Skandaali kirjoitti:

        Mutta entä sitten kun ne tulevat ulos kaapista ?

        Sieltähän voi tupsahtaa ulos vaikkapa sateenkaarimajuri. Sen verran on homo-puheita ollut hänen kirjoituksissaan viimeaikoina.


      • andör.tö.reinbou
        sateenkaarimajuri kirjoitti:

        Sieltähän voi tupsahtaa ulos vaikkapa sateenkaarimajuri. Sen verran on homo-puheita ollut hänen kirjoituksissaan viimeaikoina.

        Ei tuo mitään mutta sateenkaaripääministeri, se se olisi mötkyjen mötky.


      • Vääryys
        andör.tö.reinbou kirjoitti:

        Ei tuo mitään mutta sateenkaaripääministeri, se se olisi mötkyjen mötky.

        Nyt puhutaan Suomenruotsalaisen piirijärjestön uhkauksesta ryhtyä vaalipoinkottiin koskapa Sipilä ei ole ajanut heidän asiaansa. Nähtävästi palstan kiihkeät seuraajat eivät ymmärrä sivistyssanoja. No minäpä selitän. Poinkotti on sellainen tahtotila, jossa nonseleerataan tiettyä aineellista tahi aineetonta hyödykettä. Vaalipoinkotti keskustaa kohtaan tarkoittaa tässä nimenomaisessa tapauksessa sitä, että hurri ei anna. Hurri ei anna vaikka kuinka vonkaistaisiin. Hurri ei anna ääntänsä keskustalle. Ennemmin piirtää vaikka ison soutuveneen lukuisine airopareineen äänestysasiakirjaan.


      • Hapi.Paloheinästä
        sateenkaarimajuri kirjoitti:

        Sieltähän voi tupsahtaa ulos vaikkapa sateenkaarimajuri. Sen verran on homo-puheita ollut hänen kirjoituksissaan viimeaikoina.

        Ei ole yhdysana, ei ole. Et ole käynyt kansakoulua etkä armeijaa.
        Meni päiväni pilalle kun väärin kirjoitit. Tarjoan sinulle rasvattua köyttä.
        Terveisiä Arskalle ja Osmiumille, kuten Pystyyn_kuollut sanoi..ka nyt en sitä muista.
        Jos jolla kulla on parempi ruk todistus, näytä se.


      • sateenkaalimajuli
        Hapi.Paloheinästä kirjoitti:

        Ei ole yhdysana, ei ole. Et ole käynyt kansakoulua etkä armeijaa.
        Meni päiväni pilalle kun väärin kirjoitit. Tarjoan sinulle rasvattua köyttä.
        Terveisiä Arskalle ja Osmiumille, kuten Pystyyn_kuollut sanoi..ka nyt en sitä muista.
        Jos jolla kulla on parempi ruk todistus, näytä se.

        Hapi on hyvä ja lopettaa sen hifistelyn. Kielen pienimuotoinen rääkkääminen on jokaisen keskenkoulutetun kansalaisoikeus. On se. Inan verran nukkavieru verbaalinen ulosanti ei ole paha, kaukana verbaalionaniasta, mistä saa muuten vähintään 5 hapia.


      • Menisikö.testi.läpi
        sateenkaalimajuli kirjoitti:

        Hapi on hyvä ja lopettaa sen hifistelyn. Kielen pienimuotoinen rääkkääminen on jokaisen keskenkoulutetun kansalaisoikeus. On se. Inan verran nukkavieru verbaalinen ulosanti ei ole paha, kaukana verbaalionaniasta, mistä saa muuten vähintään 5 hapia.

        1 hapin saa kun osaa ajaa polkupyörällä.
        Jos yhdyssanat osaa erottaa se jo monta hapia tulee, hapin taulukossa.Hapin taulukko on tehty jossa jo ylioppilas on suurin herra.


      • Vää.eikun.Oikeus
        Menisikö.testi.läpi kirjoitti:

        1 hapin saa kun osaa ajaa polkupyörällä.
        Jos yhdyssanat osaa erottaa se jo monta hapia tulee, hapin taulukossa.Hapin taulukko on tehty jossa jo ylioppilas on suurin herra.

        Richterin asteikko on logaritminen, aivan kuten hapi. 1 hapi ei tunnu vielä missään, 2 hapia jo saa alahuulen väpäjämään, mutta 5 hapia on jo kauhia paikka, linssit huurtuu ja polvet natajaa niin että ämmät on tukehtua pullaan ja koirat lakkaa haukkumasta. Tämä siis vertailuna maakiekon täräjöimisilmiöön.


      • keskusta.on.elämä
        Vää.eikun.Oikeus kirjoitti:

        Richterin asteikko on logaritminen, aivan kuten hapi. 1 hapi ei tunnu vielä missään, 2 hapia jo saa alahuulen väpäjämään, mutta 5 hapia on jo kauhia paikka, linssit huurtuu ja polvet natajaa niin että ämmät on tukehtua pullaan ja koirat lakkaa haukkumasta. Tämä siis vertailuna maakiekon täräjöimisilmiöön.

        Keskustalle tulee kuuden hapin jytky, tuhansia ääniä.


      • keskusta.ON.elämä
        keskusta.on.elämä kirjoitti:

        Keskustalle tulee kuuden hapin jytky, tuhansia ääniä.

        Korjaus edelliseen, tulee jopa kynneniätuhansia ääniä.


    • topukello

      Joko ne vaalit oli ? Voitettiinko me ?

      • keskustasosialisti

        Kyllä voitettiin. Proletariaatti katsoi peiliin ja äänesti yhtenä ihmisenä SKP:n edustajia. Nyt SKP:lla on eduskunnassa 5/6 enemmistö. Koko sosialistinen internationaali juhlii. Punamaali loppui jo kaupoista kun 2 miljoonaa naista ryhtyi tekemään lakanoista punalippuja. Proletariaatti ei nuku ennen kuin viimeinenkin kapitalisti on ajettu Uralin takaiseen podsolimaannoksen peittämään paikkaan, missä rahaa ei edes tunneta. saati sitten rahanvaltaa.


    • Suomemme

      Vaalipoinkotti on vääryys. Kaikille pyrkyreille pitää ontaa mahdollisuus tulla pyrkytetyksi eduskuntaan. 200 kansanvaltaisesti pyrkyryytettyä aloittavat sitten yhdessä tuumin edellisen katastrofihallituksen jäljiltä raunioituneen Suomen uudestirakentamisen. Meidän on tyhjästä luotava maa, raukat vain menköhön Sipilän selän taa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe