Kävimme vaimon kanssa äänestämässä ja Jussi Niinistö sai äänemme. Perustelu: Res. kapteeni, puolustusministerin tehtävät hoitanut kiitettävästi ja mikä tärkeintä, ei ole venäjämielinen, kuten nykyiset persut ovat.
Äänestin isänmaanetua
31
<50
Vastaukset
- KansaSyväÄänipuhuu
Hukkaan menee.tekemällä tehty maine jussilla.ei jatkoon.
- Kalmansininenvasuri
Ahkera tämä aloittaja-vasuri kyllä on, kun jaksaa joka päivä tehdä uuden aloituksen, jossa hän toistaa sairaalloisen rasistista viha-teemaansa persuja kohtaan.
Tuolla ahkeruudella voisi mennä töihinkin, vaikka siivoojan harjankantajan osa-aikaiseksi apulaiseksi Itikseen.
Ja jaksaa vieläpä noin ahkerasti jutella itselleen!!
Pikaista paranemista sinne äärivasenlaidalle :))
Vasemmistoliiton kannattaisi nyt huolestua enemmän Rinteen mielipiteestä, koska hänhän on jo ilmoittanut ettei kaipaa vasemmistoliiton räksyttäjiä ja riidanhaastajia vaivoikseen. - Tollojariittää
Minun mielestäni olet tollo. Ja vielä kehut sillä. Voihan ...
- umpitolloVasuri
Tokihan minä vasurina otan kehut vastaan!
EI minua ole ennen noin kauniisti kehuttu!
- KockeLedare
Aloittaja ei voinut äänestää vasemmistoa, eikä keskustaa, koske ne on venäjänmielisiä, heheheee
- sotaveteraaninpoika
Äänestäjänä jouduin punnitsemaan isänmaatani Suomea tehty hyvä. Perussuomalaiset ovat Kremlin ohjauksessa, joten on selvää, ettei persuilla ole muuta kuin venäjä ensin.
Googleta:
perussuomalaiset hyppäsi putinin kelkkaan - kepuisti
Minun ääni meni persuilta viime hetkellä Keskustalle. Mainos teeveessä: rakastan tätä maata...
sai minut kyyneliin. - kohti.vaaleja
Me äänestimme viimeksi Jussia, nyt ei käpykaarti puolue saa meiltä ääniä, vaan äänemme saa edelleen isänmaalliset perussuomalaiset.
- Etuja.On.monenmoisia
Isänmaan etu on aika laaja käsite. Mites asukkaat; onko heillä hyvä olla ja elää?
- slödkföS
Täältä meni ääni Sampo Terholle, räväkkä esiintyminen tentissä,,, sininen...
- vasemmistokokoomuslainen
Nyt vallan persua kirjoitit. Ei sinulla ole kuin yksi ääni annettavana Eduskuntavaalissa. Et voi äänestää vaimosi puolesta.
- kippopoppo
Mä olisin voinut äänestääkkin jotahi persujen ehdokasta, mutta kyllä pisti ajattelemaan toi persujen venäjämielisyys, ihan oikeesti.
- niions
Kari Kulmalalle täältä meni ääni.
- FckNzs
Jussi Niinistö toimi aiemmien skinien ideologina. Hän on natsien ihailija, joka kirjoituksissaan pitää Lapuan liikkeen kuolemantuottamuksia, pahoinpitelyjä ja kyydityksiä vain hurttina huumorina. Erityisesti hän kehuu Jussi Muilun leikkimielisyyttä.
Muilu oli liikkeess eräs pahanmaineisimmista rikollisista, jonka nimen mukaan "muilutujkset" (kyyditykset itärajalle) nimettiin. Kuuluisin kyyditetty oli entinen presidentti Ståhlberg. Arvostetun Ståhlbergin (mm. Suomen perustuslain kirjoittaja) muilutus oli liikaa presidentti Svinhufvudille, joka oli jollain tavoin sietänyt Lapuan liikettä siihen saakka.
Eipä saaa Jussi Niinistö minun ääntäni! - YhdenÄänenVasuri
Ahkera tämä aloittaja-vasuri kyllä on, kun jaksaa joka päivä tehdä uuden aloituksen, jossa hän toistaa sairaalloisen rasistista viha-teemaansa persuja kohtaan.
Tuolla ahkeruudella voisi mennä töihinkin, vaikka siivoojan harjankantajan osa-aikaiseksi apulaiseksi Itikseen.
Ja jaksaa vieläpä noin ahkerasti jutella itselleen!!
Pikaista paranemista sinne äärivasenlaidalle :))
Vasemmistoliiton kannattaisi nyt huolestua enemmän Rinteen mielipiteestä, koska hänhän on jo ilmoittanut ettei kaipaa vasemmistoliiton räksyttäjiä ja riidanhaastajia vaivoikseen. .. - mietipä
Mistä tiedät, ketä vaimosi äänesti. Ei kannata olla sinisilmäinen. Vaimon verhotun katseen taakse saattaa kätkeytyä muutakin.
- kiljahtava
Sampo Terholle meni ääni.
- Sääliksikäy
No se meni hukkaan.
- Immosen-äänestäjä
Olisin minäkin äänestänyt Jussia. Ei se ollut vaalipiirissäni ehdolla. Äänestän seuraavalla kerralla sinistä jos menee Uudellamaalla läpi. Jussi ei mennyt perussuihin, koska Halla-aho ei tykkää venäläisistä ilkeästi puhuneista. Halla-ahon mielestä muutama irakilainen on suurempi turvallisuusuhka kuin Rajajoosepilla työskentelevä venäläinen.
- mammanpiiras
Perussuomalaisia ei voi äänestää tuo venäläisyyden vuoksi, näin se vaan on.
- srfgtjhkyjthgd
Venäjä ensin on ikävin ja vastenmielisin persujen fakta.
- kepuonok
Sipilälle meni ääni aamusta.
- daavkasa
Simeoni Elo sai täältä ääneni.
- silkkisaara
No voi p.....kle miksi ette äänestänyt Tarjaa , väsäävät kuulemma taas jotakin miinoja ,voi p....kle.
- äänijussukalle
Mä äänestin Jussi Hallahoa! On jämy mies: Kapteeni, sotavoimien ylipäällikkö, reservin uprseeri, kirkkotutkija, kahta naista nainut mies, eversti ja muutenkin tosi komee äijä! Niin, ja on euroopan presidenttikin vielä!
- neitininja
Äänen sai Anu Vehviläinen.
- dfgd
Täältä ääni Sapo Terholle.
- PS.tolkun.puolue.PS
Ketjun jutuista päätellen aloittajalla ja muilla aloittajaa 'seuraavilla' (saattavat olla peräti eri henkilöitä jopa! ;-) on jonkinlainen persufiksaatio.
Eiköhän pidetä tämmöiset palstapölhöilijät ihan omassa kategoriassaan. Ennen puhuttiin ns. kylähulluista ja aloittaja kumppaneineen kyllä täyttää tunnusmerkit. Heihin voidaan suhtautua ilman että ottaa heitä turhan vakavasti, hyväntahtoisesti hymyillen.
Tolkun ihmiset ovat erikseen. Onneksi meistä Suomen kansasta valtaosa kuuluu näihin tolkun ihmisiin jotka eivät lähde näiden huutelijoiden vietäviksi tai peloteltaviksi, vaan ajattelevat ihan itse ja tekevät faktojen perusteella johtopäätökset.
Siksi meilläkin äänestetään Perussuomalaisia vuoden 2019 eduskuntavaaleissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845