🙂 👓 👜 Kyseli radiojuontaja ihmisiltä. Vastauksia oli kaikenlaisia. Oli jopa ensitreffit alttarilla parikin. Jos omia nolotuksia ajattelen niin olisiko tää palstailu yksi pöhköimmästä päästä?
Mikä on hulluinta mitä olet tehnyt?
3
123
Vastaukset
- JaTämäTarinaOnTosi
Ja niin te Palsta-Pöhköt "elätte" olematonta "elämäänne", ku poistatte perättömillä ilmotuksilla jonkun kauan kadehtimanne, teille tuntemattoman, "kilpasiskonne" sinne hullujenhuoneelle. ;)
Mimmones kuvittelet sen oman tulevaisuutes tästä lähtien olevan? ;)En tiedä miksi juuri minun aloitukseeni tulit kirjoittamaan. Minä kun en kilpaile täällä kenenkään kanssa. Jos joku on saanut sellaisen käsityksen on se erehdys. En kuvittele mitään kenenkään elämästä, en hauku, kadehdi enkä nimittele täällä ketään.
- Hulluutta
Hulluinta on elämässäni ollut kun kerran äänestin vihreitä, vaan olempa jo tästä hulluudesta päässyt eroon ja nyt ymmärrän mitä suomi tarvii eli Halla-Aho !
Vihreät myi sähkölinjat joten sunkin sähkölaskussa lukee Haaviston terveiset siirtomaksu !
Nyt siellä kannatetaan yrinvoimaa et siinä huluus huipussan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294