Perkeleelle kelpaa uskonnollisuus, mutta ei Jeesuksen veri!

AamenkiitosJeesus

Sillä Jeesuksen veressä on meidän pelastus!

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnselmiEXystäväsi

      Siksi se Jeesuksen tappoi, jotta voisi tuota verta sinulle juottaa.

      • AamenkiitosJeesus

        Teuvo. Et ymmärrä, mistä uskossa Jeesukseen on kysymys. Et ollenkaan ymmärrä.
        Voit myös lopettaa nuo turhat/typerät valheesi ja nimimerkkihuijausyrityksesi.


      • AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Teuvo. Et ymmärrä, mistä uskossa Jeesukseen on kysymys. Et ollenkaan ymmärrä.
        Voit myös lopettaa nuo turhat/typerät valheesi ja nimimerkkihuijausyrityksesi.

        Perkeleeseen uskovat ovat sentään oikean asian jäljillä.

        Kristinuskonharhaisten on havaittu perkunaksen puhuessa painavan päänsä kunnioituksesta ja hakevan suojaa, koska eivät luota kolmiomaiseen epäjumalaansa ukkosenjumalan puhuessa ja pauhatessa.


      • Ei se ihan noin mene,Jumala lähetti poikansa lunastaakseen tuomitut vapauteen,poikansa sovintovern kautta, jossa vain on syntien anteeksi antamuta.


      • Jeesus meni ristille sinun systistakia,että pelastusisit,hän on suonut elämän sullekin,miten sen käytät siitä olet vastuussa Jeesuksenlle itselleen vataa kerran hänen istuinensa edessä!


    • Yksisarvisen kyyneleet ovat aivan yhtä tehokkaita, mutta valitettavasti molemmat ovat vain satua.

      • Kehitystätokitapahtuu

        "Usko yksisarvisten olemassaoloon säilyi Euroopassa 1800-luvulle."
        Olivat kehityksessä edellä, verrattuna näihin jeesukseen uskoviin.


      • Anonyymi
        Kehitystätokitapahtuu kirjoitti:

        "Usko yksisarvisten olemassaoloon säilyi Euroopassa 1800-luvulle."
        Olivat kehityksessä edellä, verrattuna näihin jeesukseen uskoviin.

        Kaikki toisin ajattelijat ovat satoja vuosia, kehityksessä edellä verrattuna jeesukseen ja epäjumaliin uskoviin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki toisin ajattelijat ovat satoja vuosia, kehityksessä edellä verrattuna jeesukseen ja epäjumaliin uskoviin.

        Jeesus oli ainoa "tosiuskovainen" ennenkuin huomasi virheensä ristillä, kukaan ei tullut pelastamaan, vaikka kuinkan rukoili ja pyysi ihmettä.Eli se siitä tarusta.


    • Teuvokelpaapahalle

      Teuvo kelpaa perkeleelle siksi kun vihaa verta ja sen myötä totuutta.

    • AamenkiitosJeesus

      "Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

    • Kuntotuuseikäy

      Evolutionisteille on tarjolla lahja tutkijoilta. Se käveli ja ui.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan."

      • Eikiitosjeesus

        Torneilla ei ole ollut puolustuksellista merkitystä tykistön keksimisen jälkeen. Pelkkä suormanloukku. Jälleen yksi osoitus raamatun jälkijättöisyydestä.


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

    • lammastarhat

      helluntailaiset itse puhuvat toisista pahaa, Suomi on Uskonnon- vapaa maa, missä muualla lahko-uskovaiset voisi elää vapaammin / paremmin kuin Suomessa.

      Te olette ensimmäisenä tuomitsemassa muun väestön.

      raamatussa: "minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta.....

      • Vaimitä

        Onko tuo Jessen kiittelijä helluntailainen?


      • Äläpäskuule

        Tuo raamatun lohta tarkoittaa, äläkä vääristele raamattua, sitä että jeesus tarkoitti tuolla ensin omaa kansaansa eli juutalaisia ja sitten meitä, pakanakansoja(minulla on myös lampaita jotka eivät ole tästä lammastarhasta joita minun tulee johtaa)


    • Noinikkäästeen

      Uskonnollisuudessa ilman Jeesuksen sovitustyötä ja -verta ei ole mitään vaikutusta, eikä sisältöä. Siksi Perkele adjutantteineen hyökkää juuri Jeesuksen sovitustyötä vastaan. Turhaa työtä kaikki se ja tuulen tavoittelua.

      • TeuvoOn

        Perkeleen adjutantti.


      • Anonyymi

        Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?


      • Anonyymi

        Se on just näin.


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias."

    • AamenkiitosJeesus

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee."

    • Niinpäniinpäniinpäniinpä

      Niinpä! Joillekin uskonnollisille ihmisille on harvinaisen epäselvää se, mitä Jeesus teki pääsiäisenä!

    • Pelottavaa

      Haluaisin tulla oikeaaseen elävään uskoon, voisiko joku auttaa, mitään ei ole 2 vuoden aikana tapahtunut enkä ole uudestisyntynyt, pelottaa jospa joudun kadotukseen

      T. Nainen 29,Jyväskylä

      • Varaudusiihen

        Nyt olet kyllä aivan väärässä paikassa. Täällä menee vähäinenkin usko,
        kun seuraa itseään uskovaisiksi mainostavien tekopyhää hurskastelua.


      • AnselmiToiwiainen

        Hyvä ystävä!
        Jeesus on kuollut ristillä sinunkin syntiesi takia. Ota rukouksessa Jeesus vastaan sydämeesi ( sisimpääsi ) asumaan.

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"
        Joh 1:12

        "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
        Joh 6:37

        Minäkään en kehota sinua palstalle jäämään, sillä täällä on paljon herjaajia ja harhaanjohtajia.

        Luota Sanaan ja kulje rukoillen! Jeesus Kristus sinua auttakoon ja johdattakoon!


      • Teuvohänon
        AnselmiToiwiainen kirjoitti:

        Hyvä ystävä!
        Jeesus on kuollut ristillä sinunkin syntiesi takia. Ota rukouksessa Jeesus vastaan sydämeesi ( sisimpääsi ) asumaan.

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"
        Joh 1:12

        "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
        Joh 6:37

        Minäkään en kehota sinua palstalle jäämään, sillä täällä on paljon herjaajia ja harhaanjohtajia.

        Luota Sanaan ja kulje rukoillen! Jeesus Kristus sinua auttakoon ja johdattakoon!

        Nyt Teuvo esiintyy vaihteeksi nuorena naisena.


    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

      • Anonyymi

        Päämäärä on ihana!


      • Aamen kiitos Jeesus!


    • Mitenkäsmuuten

      Niinhän se tok on!

      • Voetokkiisa

        Voe tokkiisa! Hölökynj kölökynj!


    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • Jeesuksen veressä voima on .....se on se ,mikä saa elämään kun sovinto on tehty .

    • Jepulisjepp

      Jepulis jep!

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

      • Mök-ki-läi-nen

        Tunnut olevan ison talon poika, vai onko isälläs peräti hotelli?


    • Anonyymi

      Minulla on Isä, joka omistaa, ei vähempää kuin Universumin.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"

    • Anonyymi

      "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • Anonyymi

      Tehoaako se myös rottiin ja hyttysiin?

    • Anonyymi

      Ilman Jeesuksen ristin kuolemaa ei ole elämää.

      • Anonyymi

        Niin, uskonnollisuus EI riitä.


    • Anonyymi

      > Perkeleelle kelpaa uskonnollisuus, mutta ei Jeesuksen veri!

      Mutta, eikös se ollut Perkele, joka Jeesuksen halusi kuolevan?

      Toisaalta, verellä on kyllä useampi merkitys: ruumiillinen veri, viini, tai henki.

    • Anonyymi

      Lapset ja lapsenmieliset teille on usko, aamen.

    • Anonyymi

      Paavin pääsiäissaarnassa 1969 on sanoma kiteytetty.
      Ristinkuolema on esimerkki väkivallattomasta pelastuksesta...
      Taidatkos sen paremmin/ pahemmin sanoa?

    • Anonyymi

      Jeesuksen veri kelpaa kärpäsille.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3630
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      120
      2314
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1604
    4. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      25
      1520
    5. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      196
      1460
    6. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      45
      1373
    7. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1354
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1264
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1174
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1133
    Aihe