Näyttää siltä, että pohjoissavolaiset tiedotusvälineet ovat valinneet edustajansa (henkilöt) ja leirinsä (puolueet), joiden ääntä toitoteen niin paikallisessa radiossa kuin painetussa lehdessä. Olisi ihan gradun aihe, miten SS, IS ja Sandels ovat käyttäytyneet ja suosineet tiettyjä ehdokkaita. Onko oltu neutraaleja, puolueettomia, riippimattomia ja tasapuolisia? Rahako ratkaisee suomalaiset vaalit nyt? Kaikkein hiljaisimpia ja pienimpien puolueiden ehdokkaita tulisi tuoda esiin
Mitehän puolueettomia ovat nyt mediat Pohjois-Savossa?
Pootsman
2
149
Vastaukset
- Kustus
Tarkoittaisi suunnilleen ketä?
- Paikkakuntalainen
Hyvänen aika. Ei täällä ole kuin keskustalaisia medioita. Ei ole muuta kuin keskustalaisuutta. Mitä olet kuvitellut. Sisäisesti joka tavalla toimiva yhteisö vailla tulevaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161